Onko Turn Off jos miehellä penikseen tatuoitu mittanauhan asteikko 0-11cm
Kommentit (18)
Miten sen nollaviivan voi nähdä jos sattuu kylmempi päivä? Eikö olisi hyvä alkaa edes ykkösestä?
Klassikko on tatuoida vehkeeseen teksti Amsterdam. Huonompi homma jos seisokissa näkyviin jääkin vain Adam...
Kannattaa varmuuden varata tatuoida asteikko 1:2 mittakaavassa niin näyttää isommalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen nollaviivan voi nähdä jos sattuu kylmempi päivä? Eikö olisi hyvä alkaa edes ykkösestä?
Näkyykin vain seisokissa.
Vierailija kirjoitti:
Klassikko on tatuoida vehkeeseen teksti Amsterdam. Huonompi homma jos seisokissa näkyviin jääkin vain Adam...
Itse olen ajatellut tatuoida lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas.
Olisiko vinkkejä sanasta millä kattaa loput?
No eihän tuollaisella nysällä mitään tee. Kuseminenki varmaan vaikeaa niin ettei käsille ja housuille roisku.
Itsellä tatuoitu mittanauha, jotta näen kuinka syvälle nainen pystyy ottamaan kurkkuun.
Jos ei mene vähintään 15cm, heitän harpun pihalle.
Ei ollenkaan, jos 11cm jälkeen kalu jatkuu vielä reilut samanverran lisää, rakastan isoja kaluja.
N19v.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollenkaan, jos 11cm jälkeen kalu jatkuu vielä reilut samanverran lisää, rakastan isoja kaluja.
N19v.
Oot sä se Tiina, jota me miehet kutsutaan väljärömpsä Tinniksi?
Vierailija kirjoitti:
No eihän tuollaisella nysällä mitään tee. Kuseminenki varmaan vaikeaa niin ettei käsille ja housuille roisku.
Vielä vaikeampaa on kuseskella seisovan kalun kanssa ellei pisuaaria ole pultattu kattoon.
Ketä kiinnostaa pituus velttona.
Sitä paitsi sinulla taitaa olla eturauhasen poisto edessä kun suihku on jo niin aneeminen että valuu vaan suoraan kalun päästä lattialle.
Vierailija kirjoitti:
Nysillä kustaan istumalla pytylle! Tämä neuvo ei maksa sinullakaan mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19v.
No, en tiedä tekeekö se mut vielä väljäksi, jos miehen nyrkki menee mun pillun sisään?
N19v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19v.
No, en tiedä tekeekö se mut vielä väljäksi, jos miehen nyrkki menee mun pillun sisään?
N19v.
Niin ja perseeseen samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N19v.
N19v.
Jos olet Ville Itälän hoitoja, niin ehkä ei. Mutta jos taas puhutaan miehen nyrkistä, niin valitettavasti joo.
Olisi