Jos käyt päiväunille niin riisutko päivävaatteet pois?
Kommentit (24)
Farkut ja ritsikat otan pois. Farkut jalassa en sänkyyn muutenkaan mene, mutta muutkin housut otan kyllä pois.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ottaa päiväunia vielä?
Kuka ei osaa ajatella oman napansa ulkopuolelle. Ihmeellinen maailma kun joku tekee jotain mitä itse ei.
T-paita ja pikkuhousut ja en mene täkin alle. Mä otan aina vapaapäivinä päikkärit. Usein torkahdan sohvalla istuallaan hetken.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ottaa päiväunia vielä?
Minä otan päikkärit 😻 kainalossa töiden jälkeen: Ihana 30 min powersnap
Olohuoneen sohvalla otan päiväunet joka päivä torkkupeiton kanssa. En riisu mitään. Sänkyyni makuuhuoneeseen en mene yhdeksi tunniksi päivisin.
En. Sängyn päällä on päiväpeitto juuri siksi, ettei kieriskele lakanoissa farkut päällä.
Riippuu missä päiväunet otetaan.
Sohvalla, riippukeinussa, pihatuolissa ollaan päivävaatteissa, mutta toki ne on pehmeät kotivaatteet, ei mitään kovitettua tai tärkättyä. Jos menen sänkyyn, otan tietysti vaatteet pois.
Sohvalla, parvekkeen sohvalla, ulkona keinussa tai riippumatossa torkahdan juuri niin kuin olen. Nukahtaa nopeasti ja ehkä vähän suunnittelematta. Jos menen sänkyyn niin riisun housut ja ehkä paidan, riippuu mitä on päällä. Eli joskus ei, joskus kyllä. Harvoin tulee päivätorkkuja otettua.
MIksi niitä täytyisi riisua, on helpompaa kun jättää aamulla suoraan yövaatteet päälle, on siten valmiina jo yötä varten. Turhaa että siinä välissä vielä vaihtaisi päivävaatteet.
Ainakin kiristävät farkut pois ja päällipaita, jos sänkyyn. Lisäksi kuljen julkisilla, ties kuka on istunut penkissä ennen minua. En halua sänkyyni likaa farkkujen mukana.
Peitto päälle. Ja pimennysverhot alas. Lyhyetkin päiväunet rentouttavat.
No nyt mode, pistä ihmeessä tälle tähti. Sopivan mauton ja hajuton aihe, josta ei kiistellä.