Jos tiedän ihmisen nimen ja osoitteen, saanko jostain selville, onko hänellä puolisoa ja/ tai lapsia?
Kommentit (80)
Katso asunnon pihat google street viewillä. Usein on lasten lelut, polkupyörät, trampoliinit, hiekkalaatikot ym. pihoilla lapsiperheessä. Samoin naisen käden jälki näkyy, esim. Kukissa ikkunoilla, roikkumassa. Muista kuitenkin tarkistaa mikä vuosi kuvat on otettu. Joskus 2 autoa pihassa, joista toinen on pieni ja punainen...
Joskus näkee jopa nimet postilaatikossa.
No entä kerrostaloissa? Ikkunoista voi nähdä sisälle ja päätellä paljon, myös patvekkeesta kuka asuja onnn sukupuoleltaan.
Onko pihassa punaista naisten pyörää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ollut "treffeillä" jonkun ukon kanssa ja nyt haluaa tietää, onko ukko varattu ja perheellinen?
Seuraavilla treffeillä ap:n kannattaa kysyä asiaa suoraan ukolta.
Täällä on joskus joku kirjoittanut, että tapaili jotakin miestä ja myöhemmin tuli ilmi, että onkin perheellinen. Sai heti kuraa niskaansa, että seurusteli varatun kanssa, miksei ottanut selvää.
Eli kertokaas, mistä sen sitten ottaa selville? Jos toinen valehtelee, eikä tunne sen tuttuja, niin mistä sitten? Ja tämän tarinan aapee on stalkkeri, koska yrittää ottaa kyseistä asiaa selville?
Vierailija kirjoitti:
Epänormaalia ryhtyä tonkimaan jotain kautta yksityisasioita henkilöstä, jonka kanssa et ole tekemisissä.
Ap älä sure, nämä vastaajat on itse pettäjiä, siksi aloituksesi sohaisi muurajaispesään ja vihainen kuhina alkoi. Täällä on perheellisiä naisia joilla on salasuhde ja siksi he ei tykkää jos heidän asioita tongitaan tai ne paljastuu. Todennäköisesti työpaikkaromanssit meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ollut "treffeillä" jonkun ukon kanssa ja nyt haluaa tietää, onko ukko varattu ja perheellinen?
Ei kertonut syytä. Selvä stalkkaus ja rikollinen mieli AP:llä.
Ne joilla on salattavaa, salaa.
Viaton on avoin ja rehellinen, ei pelkoa kiinnijäämisestä niin kuin...öhöm...eräillä...
Tämä palsta vaikuttaa tosiaan aivan sairaalta, anteeksi ilmaisuni. Minusta taas tuo ehdotettu postilaatikon nimen tarkistaminen tai talon satelliittikuvasta pihan tutkiminen ylittää normaalin rajan. Ajattelin, että jos jostain Fonectasta saisi osoitteen perusteella useamman nimen, niin se olisi minua lämpimästi läikähdyttänyt.
Olenko utelias ja juorukas? En tiedä. Varmaan, jos esim. jonkun tutun soittaessa ei olekasn normaalia kysyä, että "Mitäs Maijalle ja Pekalle nykyisin kuuluu?" tai "Oletko nähnyt Liisaa pitkään aikaan, mietin häntä yks päivä, vieläkö on työelämässä.?"
Ei ole tapana puhua negatiivista selän takana, eikä kertoa luottamuksella uskottuja asioita eteenpäin. Sen sijaan olen kyllä asiasta tähden soittanut sukulaisille iloisia uutisia vauvoista tai juhlista tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavilla treffeillä ap:n kannattaa kysyä asiaa suoraan ukolta.
Täällä on joskus joku kirjoittanut, että tapaili jotakin miestä ja myöhemmin tuli ilmi, että onkin perheellinen. Sai heti kuraa niskaansa, että seurusteli varatun kanssa, miksei ottanut selvää.
Eli kertokaas, mistä sen sitten ottaa selville? Jos toinen valehtelee, eikä tunne sen tuttuja, niin mistä sitten? Ja tämän tarinan aapee on stalkkeri, koska yrittää ottaa kyseistä asiaa selville?
Tämän tarinan ap EI treffaile kyseistä henkilöä, jonka yksityiselämää haluaa nyt tonkia 20 vuoden jälkeen viime kuulumisista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta vaikuttaa tosiaan aivan sairaalta, anteeksi ilmaisuni. Minusta taas tuo ehdotettu postilaatikon nimen tarkistaminen tai talon satelliittikuvasta pihan tutkiminen ylittää normaalin rajan. Ajattelin, että jos jostain Fonectasta saisi osoitteen perusteella useamman nimen, niin se olisi minua lämpimästi läikähdyttänyt.
Olenko utelias ja juorukas? En tiedä. Varmaan, jos esim. jonkun tutun soittaessa ei olekasn normaalia kysyä, että "Mitäs Maijalle ja Pekalle nykyisin kuuluu?" tai "Oletko nähnyt Liisaa pitkään aikaan, mietin häntä yks päivä, vieläkö on työelämässä.?"
Ei ole tapana puhua negatiivista selän takana, eikä kertoa luottamuksella uskottuja asioita eteenpäin. Sen sijaan olen kyllä asiasta tähden soittanut sukulaisille iloisia uutisia vauvoista tai juhlista tms.
Ei vaan sinä vaikutat sairaalta.
Henkilö on ole ollut tekemisissä sun kanssa, eikä ole sun sukulainen.
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla kuvan katsominen netistä on epänormaalia, mutta osoitepalveluun soittaminen normaalia? Ihan yhtä normaalia/epänormaalia tietojen kaivamista.
Osoitepalveluhan on netissä, ei sinne tarvitse soittaa. Olisi mielenkiintoista tietää, kuinka moni täällä on facebookissa, instagramissa yms. sellaisissa palveluissa, joissa sitä "pohjatonta ja rajatonta uteliaisuutta" pääsee toteuttamaan. Minä en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epänormaalia ryhtyä tonkimaan jotain kautta yksityisasioita henkilöstä, jonka kanssa et ole tekemisissä.
Ap älä sure, nämä vastaajat on itse pettäjiä, siksi aloituksesi sohaisi muurajaispesään ja vihainen kuhina alkoi. Täällä on perheellisiä naisia joilla on salasuhde ja siksi he ei tykkää jos heidän asioita tongitaan tai ne paljastuu. Todennäköisesti työpaikkaromanssit meneillään.
Ota lääkkeesi, olet harhainen.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Facen mukaan ei oo kumpaakaan 😃
Facen mukaan ei ole minullakaan vaikka oikeasssa elämässä on. Se joka johonkin somen tietoihin luottaa on hölmö.
Mä en usko kaikkea, mitä netis on 😃 Facen mukaan myös opiskelee edelleen, oikeasti ei 😄
Kun näitä ap:n kaipaamia tietoja ei saa mistään, niin mun mielestä ap voisi rohkaista mielensä ja lähettää kirjeen jossa rehellisesti sanoo että näin tv:stä ohjelman joka sai minut ajattelemaan sinua, muistatko kun oltiin samassa työpaikassa aikoinaan ja mitähän sinulle nyt kuuluu? Ja laittaa siihen puhelinnumeronsa.
Yleensä ihmiset haluavat puhua itsestään, joten todennäköisesti hän lähettäisi ap:lle viestin tai soittaisi ja saattaisi jopa ekassa viestissä kertoa onko lapsia jne. Jos ei, niin ap voisi kysyä asiaa. Yleensä ihmiset tykkäävät puhua lapsistaan, joten tuskin hän valehtelisi asiasta, kun hän ja ap eivät ole suhteessa. Ja ainahan ap voisi sitten estää hänet jos hän alkaisi viestittelemään/soittelemaan liikaa tai jos hän on sinkku ja alkaisi yrittämään ap:tä.
Täytyy mennä vaklaamaan sen kotia 24/7, kyllä asiat pian selviää.
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä ap:n kaipaamia tietoja ei saa mistään, niin mun mielestä ap voisi rohkaista mielensä ja lähettää kirjeen jossa rehellisesti sanoo että näin tv:stä ohjelman joka sai minut ajattelemaan sinua, muistatko kun oltiin samassa työpaikassa aikoinaan ja mitähän sinulle nyt kuuluu? Ja laittaa siihen puhelinnumeronsa.
Yleensä ihmiset haluavat puhua itsestään, joten todennäköisesti hän lähettäisi ap:lle viestin tai soittaisi ja saattaisi jopa ekassa viestissä kertoa onko lapsia jne. Jos ei, niin ap voisi kysyä asiaa. Yleensä ihmiset tykkäävät puhua lapsistaan, joten tuskin hän valehtelisi asiasta, kun hän ja ap eivät ole suhteessa. Ja ainahan ap voisi sitten estää hänet jos hän alkaisi viestittelemään/soittelemaan liikaa tai jos hän on sinkku ja alkaisi yrittämään ap:tä.
Tämä olisikin tajunnan räjäyttävä kokemus miesparalle. Ensi utelikko utelee yksitysasiat teeskentelemällä ystävää ja jos ukkoparka innostuu viestittelemään niin eikun estoon. Kytätkää mieluummin kauempaa ja salaa jos on pakko ja antakaa ihmisten elää rauhassa, jos motiivina ei ole muu kuin uteliaisuus. :(
Tuollaisia sairaalloisen uteliaita ihmisiä on paljon. Ei ole kyse mistään välittämisestä, vaan mt-ongelmasta. Noilla ihmisillä on liikaa aikaa yrittää penkoa jonkun asioita. Normaalin rajoihin menee jonkun nimen googlaus, mutta kaikki sen ylittävä on sairaalloista uteliaisuutta.