Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tiedän ihmisen nimen ja osoitteen, saanko jostain selville, onko hänellä puolisoa ja/ tai lapsia?

Vierailija
31.03.2024 |

Otsikossa kysymys.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä erikoinen mielenmaisema teillä palstailijoilla, mitä aloituksen perusteella ajattelette. Uskomatonta! 

Voinhan toki motiivinkin kertoa, niin tajuatte edes hävetä! 

Eli kyseessä on työssään pidetystä aikamiespojasta, jonka tunsin n. 20 vuotta sitten. Kovasti yritti silloin löytää puolisoa ja oli murheellinen kun ei ollut saanut vielä omaa perhettä. Aina joskus minulle tulee mieleen, että mitähän hänen elämäänsä kuuluu ja toteutuiko hänen unelmansa koskaan. Tai tiedänhän minä netistä, että hänen firmansa on edelleen pystyssä ja arvaan, että työkuvioissa menee edelleen hyvin.

Suretti vain silloin hänen yksinäisyytensä ja toivoin hänelle elämässä hyvää. Olisi jotenkin niin mieltä lämmittävää kuulla, että hän olisi löytänyt jonkun rinnalleen. Ehkäpä lapsiakin.

Ei, en ollut hänestä itse koskaan kiinnostunut.

Ei, en voi ottaa yhteyttä ja kysyä. En myöskään hänen

Get over it.

Jos et voi tavata ja kysyä, edes yhteisiltä tutuilta, et tee tiedolla mitään.

Vierailija
42/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Facen mukaan ei oo kumpaakaan 😃  

Facen mukaan ei ole minullakaan vaikka oikeasssa elämässä on. Se joka johonkin somen tietoihin luottaa on hölmö.

Vierailija
44/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kutitat sitä niin ei pysty olemaan kertomatta noita asioita.

Vierailija
45/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu johokin, joka tuntee jonkun, joka tuntee jonkun, joka tuntee tyypin, stalkkaat silleen puskalennätin tyyppisesti, tai laitat julkisen etsintäkuulutuksen johonkin  faceryhmään ja lupaat runsaan rahallisen palkkion tiedoista ja vaivannäöstä. Aivan varmasti pääset asioita perille.

Vierailija
46/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä erikoinen mielenmaisema teillä palstailijoilla, mitä aloituksen perusteella ajattelette. Uskomatonta! 

Eli kyseessä on työssään pidetystä aikamiespojasta, jonka tunsin n. 20 vuotta sitten. Kovasti yritti silloin löytää puolisoa ja oli murheellinen kun ei ollut saanut vielä omaa perhettä. Aina joskus minulle tulee mieleen, että mitähän hänen elämäänsä kuuluu ja toteutuiko hänen unelmansa koskaan. Tai tiedänhän minä netistä, että hänen firmansa on edelleen pystyssä ja arvaan, että työkuvioissa menee edelleen hyvin.

Suretti vain silloin hänen yksinäisyytensä ja toivoin hänelle elämässä hyvää. Olisi jotenkin niin mieltä lämmittävää kuulla, että hän olisi löytänyt jonkun rinnalleen. Ehkäpä lapsiakin.

Ihmisille voi toivoa hyvää siitä huolimatta tietääkö heidän elämästään mitään. Tee niin. Mitä jos sillä miehellä ei ole parhettä, mitä sitten? 

Olet vain utelias nuuskija.

Vierailija
47/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät hänen yrityksensä, niin siellä on takuulla jokin yhteystieto hänelle. Mikä ongelmasi on?

Vierailija
48/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa rakastaa ehjäksi vanhan tuttunsa.

Vierailija
49/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epänormaalia ryhtyä tonkimaan jotain kautta yksityisasioita henkilöstä, jonka kanssa et ole tekemisissä.

Vierailija
50/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tiedät jo hänen auton rekkarin, niin tee kysely trafista omistajasta, saat sieltä numeron ja voit soittaa hänelle itselleen ja kysyä kaikki mieltä askarruttavat asiat. 

En tiedä ainuttakaan syytä miksi ihmiset pitäisi nämä tiedot julkisina. Tietonsa saa sieltä salattua, kuten myös operaattorilta puhelinnumeron saa salattua jne 

Vierailija
51/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa. Itsekin kuulisin mielelläni mitä vanhoille tutuille kuuluu, mutta yksi kerta riittäisi  enkä jaksaisi olla enempää heidän kanssaan tekemisissä. Pelkkä muuta kautta kuultu tieto olisi siksi helpompi. 

Vierailija
52/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valitettavasti on tällaisesta häiriköstä kokemusta, en todellakaan osaa ajatella aloitusta vaan hyvänä ja positiivisena ajatuksena 🙄

Vierailija
53/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole kyllin hyvää syytä tonkia toisen yksityisasioita. Oman mielen mahdollinen lämmitys ei ole syy sellaiseen. Onko sinulla muutenkin tapana tonkia muiden asioita? Oletko kova juoruilija? Onko ongelmia rajojen kanssa?

Vierailija
54/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele, psyko stalkkeri.

Vierailija
55/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivinkattu. :)

Vierailija
56/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on ollut "treffeillä" jonkun ukon kanssa ja nyt haluaa tietää, onko ukko varattu ja perheellinen? 

Ei kertonut syytä. Selvä stalkkaus ja rikollinen mieli AP:llä.

Vierailija
57/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen salannut kaikki tietoni juts AP:n kaltaisten kyyläreiden takia. Sukulaiset ja luotettavat ystävät tietävät tietoni, muiden ei tarvitse.

Heräsin yhtenä yönä, kun ovelle koputettiin. Mietin, nousenko katsomaan, kuka siellä on. Sitten päättelin, että jos jollakin on yöllä asiaa, hänellä on myös minun puhelinnumeroni ja se on salainen.

Vierailija
58/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei saa mistään selville

Vierailija
59/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen maailman ongelma, mutta niin polttelevan teiniromanttisen söpö on haaste. Eli tuo suoraan kysyminen tai kirjeen lähettäminen kun kerran osoitekin on tiedossa. Tai sitten tosiaan, dekkarin laittaminen perään ja kassa kilisee. Kyllä me miehet osaamme olla hienotunteisia, polttaa kirjeen ja jatkaa eteenpäin, jos siis tilanne olisi tuo.

Vierailija
60/80 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron sen sinulle, jos annat pyllyä

t: setämies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan