Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastetaanko teillä vielä pyhäisin sellaista kansanperinnettä kuin huviajelu?

Vierailija
31.03.2024 |

Varmaan kauhistus viherpiipertäjille, mutta joskus vapaapäivänä on mukava lähteä vaan autolla ajelemaan ja katselemaan maisemia ilman sen kummempaa päämäärää ja tarkoitusta.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensa taitaa olla halpaa jos tuohon on varaa...

Vierailija
2/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Bensa taitaa olla halpaa jos tuohon on varaa...

Puhuttiinko aloituksessa auton käyttövoimasta mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, mutta lähinnä siksi, että ahdistaa olla yksin kotona. Se on minulla siis ahdistusajelu.

Ja diisselillä.

Vierailija
4/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit töihin niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu, töistä saa palkkaa jolla voi tehdä muutakin kuin ostaa välttämättömiä elintarvikkeita ja keltaista paskapaperia.

Vierailija
5/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin n. 200 kilometrin lenkin ajelemassa keväisiä teitä ilman suunnitelmaa täysin huvikseni. Oli kivaa.

Vierailija
6/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan bensalla ajelen. Ap

Vierailija
7/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo mutta kun tuonne ulos katsoo, eipä paljon huvita. Kesällä kivempi. 

Vierailija
8/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työnteosta koskaan kuullut? Joillakin ihmisillä saattaa olla enemmän rahaa käytössä kuin kotona makoilijalla.

Vierailija
9/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1€/100km on mukava ajella sunnuntaiajelua.

t. sähköautoilija

Vierailija
10/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tällaista huviajelua. Seurustelin aikoinaan yhden maalaismiehen kanssa ja se harrasti sitä. Saattoi lähteä sunnuntaiaamuna autolla vaan jonnekin ajelemaan ja käydä jollain huoltoasemalla kahvilla. Sen ystävät teki samaa ja sen perusteella olen vetänyt sen johtopäätöksen, että se on joku maalaisten juttu.

Vierailija
11/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo mutta kun tuonne ulos katsoo, eipä paljon huvita. Kesällä kivempi. 

Mikä siellä on vikana?

Vierailija
12/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. sähköautoilija

2500 kiloa painavan sähkövatkaimen työntely on lähinnä iso vitsi.

Vierailija
13/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit töihin niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu, töistä saa palkkaa jolla voi tehdä muutakin kuin ostaa välttämättömiä elintarvikkeita ja keltaista paskapaperia

Paskapeperiko se siellä kirjoittelee. Te persut olette juuri tuommoisia, katkeria paskakasoja. Voin kertoa, että kaikki oikea ihmiset halveksii teitä persusaatanoita. 

Vierailija
14/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt tällaista huviajelua. Seurustelin aikoinaan yhden maalaismiehen kanssa ja se harrasti sitä. Saattoi lähteä sunnuntaiaamuna autolla vaan jonnekin ajelemaan ja käydä jollain huoltoasemalla kahvilla. Sen ystävät teki samaa ja sen perusteella olen vetänyt sen johtopäätöksen, että se on joku maalaisten juttu.

Mies oli onnekas päästessään sinusta eroon.

Vierailija
15/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun auto on muuten turhan panttina, niin huviajelu on oikein hyvä idea.

Vierailija
16/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. sähköautoilija

2500 kiloa painavan sähkövatkaimen työntely on lähinnä iso vitsi.

Autoni painaa 1700 kiloa. Hyvin sillä työntelee, mitä nyt köröttelevien corollakuskien takia joskus joutuu hidastamaan.

Vierailija
17/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vaikutat kyllä maalaistollolta. Varmaan oletkin kun itsetuntosi on noin huono. Rassukka, mene hoitoon.

Vierailija
18/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisit töihin niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu, töistä saa palkkaa jolla voi tehdä muutakin kuin ostaa välttämättömiä elintarvikkeita ja keltaista paskapaperia

Paskapeperiko se siellä kirjoittelee. Te persut olette juuri tuommoisia, katkeria paskakasoja. Voin kertoa, että kaikki oikea ihmiset halveksii teitä persusaatanoita. 

Mene töihin. Oleskeluyhteiskunnan aika on ohi.

Vierailija
19/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. 2000-luvulla oli vielä sellainen kuin sunnuntaiajelu, oikeasti. Oli joillakin vähän tylsää ja piti lähteä jonnekin. Tai muu ajelu sulaan aikaan (ei välttämättä sunnuntaina), vaikka maaseudulle ja katseltiin maisemia hieman. Osa päätyi kyllä valitettavasti anoppilaan. Ei ole pakko mennä just sinne. Tampereella tuntuu olevan joka päivä huviajelupäivä ja kansainvaellus. Ei ole enää yhtään rauhallista päivää tai yötä, joka on harmillista luonnon ja ihmisten kannalta. Jos muuttaa sivulle, sieltä on taas pitkä matka palveluihin.

Vierailija
20/58 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli onnekas päästessään sinusta eroon.

No on sullakin kriteerit 🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi