Huonot karvageenit päässä ja naamassa. Olenko nyt virallisesti ruma?
Varmaan 16-vuotiaana alkoi hiusraja vetäytymään. Myöhemmin alkoi ohenemaan joka puolelta. Nyt on mallia "Seppo", eli sivuilla vain on. Eihän tässä muuta voi kun ajaa kaiken pois. Asia vaivaa aikalailla, kun on huonot karvageenit myös naamassa. En pysty kasvattamaan tiheää kokopartaa.
Ei sillä, että eikö jotkut rokkaisi täysin karvatonta luukkia, mutta kovin monella ei taida olla siihen oikein sopivia kasvojenpiirteitä.
Kommentit (15)
Sun onneksi osa naisista vihaa partoja ja mies parralla on paholainen. Joten voit olla kiitollinen sileään leukaasi. Komeilla miehillä on usein kaljua päälaella, joten liity siihen kerhoon. Ja sivusta ajellaan. Pipot lämmittää ja muut. Kasvovoidetta kotona vähän joka imeytyy hyvin, ei tahmaa ja ilme raikastuu heti.
Vierailija kirjoitti:
Sun onneksi osa naisista vihaa partoja ja mies parralla on paholainen. Joten voit olla kiitollinen sileään leukaasi. Komeilla miehillä on usein kaljua päälaella, joten liity siihen kerhoon. Ja sivusta ajellaan. Pipot lämmittää ja muut. Kasvovoidetta kotona vähän joka imeytyy hyvin, ei tahmaa ja ilme raikastuu heti.
Mitä ihmettä sä oikein selität? Kyllä mulle ainakin kelpaa mies jolla parta on hyvännäköinen. Mies voi olla hyvät hiukset omaava, kaljuuntuva tai kalju. Ei väliä.
Mulle ei ainakaan ole väliä miehen kaljuuntumisella. Juuri viimeksi baarissa kuolasin "seppokaljuista" miestä. N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä oikein selität? Kyllä mulle ainakin kelpaa mies jolla parta on hyvännäköinen. Mies voi olla hyvät hiukset omaava, kaljuuntuva tai kalju. Ei väliä.
Mitä sä näet parrassa? Mitä teet parralla? Vanhentaa jokaista miestä, tekee huomaamattomaksi papaksi. Mitä itse selität? Ei ole hyvännäköisiä partoja olemassa, hyvin harvalla. Se näyttää ainoastaan pensaalta ja vuohieläimillä on se. En ole koskaan tajunnut parran ideaa, eikä vieläkään selviä se. Peittää kasvot ja ilmeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä näet parrassa? Mitä teet parralla? Vanhentaa jokaista miestä, tekee huomaamattomaksi papaksi. Mitä itse selität? Ei ole hyvännäköisiä partoja olemassa, hyvin harvalla. Se näyttää ainoastaan pensaalta ja vuohieläimillä on se. En ole koskaan tajunnut parran ideaa, eikä vieläkään selviä se. Peittää kasvot j
Edelleen mitä sä selität? Älä sä yritä määrätä mistä mä saan tykätä. Katsos kun tämä on makuasia.
Ei todellakaan vanhenna jokaista miestä parta ja jotkut miehet näyttää paremmalta parran kanssa. Eikä tee parta huomaamattomaksi. Jotkut miehet on todella seksikkäitä parran kanssa. Joillekin taas ei parta sovi vaikka se hyvin kasvaisi. Eikä näytä miltään pensaalta hyvin hoidettu parta. Partoja on myös eri mallisia ja pituisia. Hoitamaton parta on kamala tai jos parta ei sovi kantajalleen.
Rokkaa sä vaan kaljua. Mitä se sitten onkin.
Erkki twistaa täyshiuksilla ja -parralla.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ainakaan ole väliä miehen kaljuuntumisella. Juuri viimeksi baarissa kuolasin "seppokaljuista" miestä. N42
Joillakin miehillä on harhaluulo, että naisille kelpaa vain tummat miehet täydellisellä hiusrajalla. Todellisuus on kuitenkin aivan toinen.
Juha Mietokin sai pesää, tosin munalla.
Omani kasvatti talven aikana parran (harmaan). Vihjaisin vähän, että tuon joulupukkiefektin poistamisen verran voisi sitä lyhentää. Ja oli leikannut.
Aja hiukset pois. Jos tykkäät parrasta niin siisti se. Itse naisena en pidä parrasta, mutta oma asiasi.
Kalju on hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Olet sairas.
Oletko kokeillut minoksidiiliä? Jos et, mikset?
Pitääkö tässä hommata hiukset takaisin, vai käyttää ne parempaa partaan?
Ap