Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitän, että tein juuri kaikkein parhainta nakkikastiketta - tänään Suomessa tehdyistä nakkikastikkeista!

Vierailija
30.03.2024 |

Kerrassaan suussasulavaa!!!!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko maustepippureita siihen?

Mustapippuria se olla pitää. Myllystä.

Ei, kastikkeisiin ja keittoihin kokonaisia maustepippureita.

Vierailija
22/29 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkikastike on loistava ruoka! Itse teen sen ihan niihin halpoihin kuorettomiin "jauhonakkeihin". HK:n popseja taitavat yleensä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakkikastike on loistava ruoka! Itse teen sen ihan niihin halpoihin kuorettomiin "jauhonakkeihin". HK:n popseja taitavat yleensä olla.

Tuotetiedot

suomalainen koneellisesti erotettu broilerinliha, vesi, suomalainen porsaanliha, kamara, perunajauho, stabilointiaineet (muunnettu tapioka- ja maissitärkkelys, E450), happamuudensäätöaineet (kaliumlaktaatti, E262), jodioitu suola, mausteet (mm. paprika, korianteri, chili, valkopippuri, kurkuma), dekstroosi, lihaproteiini, perunakuitu, aromit (mm. savu), hapettumisenestoaine (askorbiinihappo), säilöntäaine (E250). Lihapitoisuus 13 %. Liha ja lihaan verrattavat valmistusaineet yhteensä 69 %. LAKTOOSITON. GLUTEENITON. PROTEIINIPITOINEN.

Hyi mitä teurasjätettä.

Vierailija
24/29 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotetiedot

suomalainen koneellisesti erotettu broilerinliha, vesi, suomalainen porsaanliha, kamara, perunajauho, stabilointiaineet (muunnettu tapioka- ja maissitärkkelys, E450), happamuudensäätöaineet (kaliumlaktaatti, E262), jodioitu suola, mausteet (mm. paprika, korianteri, chili, valkopippuri, kurkuma), dekstroosi, lihaproteiini, perunakuitu, aromit (mm. savu), hapettumisenestoaine (askorbiinihappo), säilöntäaine (E250). Lihapitoisuus 13 %. Liha ja lihaan verrattavat valmistusaineet yhteensä 69 %. LAKTOOSITON. GLUTEENITON. PROTEIINIPITOINEN.

Hyi mitä teurasjätettä.

Mun mielestä on hyvä käyttää eläimistä kaikki osat. Mutta ihan liikaa lisäaineitahan tuossa on, siksi nakkeja ei tule ostettua kovin useasti ollenkaan. 

Vierailija
25/29 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa on täyttä teurasjätettä.

Vierailija
26/29 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotetiedot

Hyi mitä teurasjätettä.

Todellakin! Varsinkin tämä on ihan kirjaimellisesti lisättyä syöpää:

(muunnettu tapioka- ja maissitärkkelys)

Eli suomeksi sanottuna sitä läskiyttä ja diabetesta aiheuttavaa fruktoosisiirappia tjsp. paskaa.

Vierailija
27/29 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotetiedot

Hyi mitä teurasjätettä.

Mun mielestä on hyvä käyttää eläimistä kaikki osat. Mutta ihan liikaa lisäa

Katso tuoteselosteet.

Vierailija
28/29 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään jauhonakkeja mihinkään kuin ehkä kylmänä suoraan paketista.

Kastikkeeseen ja keittoon oikeita nakkeja!

Vierailija
29/29 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoitko maustepippureita siihen?

En. Yöks nakkien kanssa. Lihapataan sopii kyllä

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi