Kuinka monta askelta olette tänään kävelleet?
Kommentit (72)
Askelmittarin mukaan en monta tänään enkä eilen. Olen kyllä siivonnut ja jumpannut kotona.
Työpäivinä tulee yli 10 000 täyteen töissä ja työmatkoilla. Toissapäivänä askeleita tuli 15500. Pidän välillä löhöpäiviä ihan tarkoituksella. Jaksaa sitten taas painaa.
Vierailija kirjoitti:
ehkä sata, mitä nyt hellalle ja vessaan ja takas muutaman kerran, ai niin, kävin jääkaapillakin kerran.
Mitä väliä.
Sillä on suurikin merkitys terveyden kannalta
En ole kävellyt tänään paljoakaan, mitä nyt aamulla autolle ja kaupassa kävelyä. Eilen tuli käveltyä Messukeskusta ristiin rastiin, kun olin American Car Showssa. Tänään tuli käytyä pyöräilemässä reilun 20 km:n lenkki. Maanantaina varmaankin tiedossa saman pituinen lenkki. Koko ensi viikon, kun olen lomalla, niin voin käydä mihin aikaan tahansa.
Ihan tarpeeksi monta. Lonkka 4.3 leikattu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
42 000, pitkispäivä :).
Puolimaratonissa minulla tulee noin 25 000 askelta ja askeleita tulee 180kpl per minuutti. Kävellen askeleita tulee reilu 60kpl per minuutti.
Olet kävellyt ilmeisesti koko päivän? 10-12 tuntia?
En ole kävellyt, vaan juoksin 33 km. Reilu neljä tuntia meni. Maratonohjelma käynnissä, joten pitkät lenkit on oikeasti pitkiä. Maratonilla askeleita tulee lähemmäs 60 000.
11000. Tuplat normaalin verrattuna.
Noin 14000 askelta tulee päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Tänään, siis yhdessä päivässä, viikon keskiarvon verran? Ei tod.
Klapeja latonut pinoon pari tuntia, tuntuu vatsalihaksissa ja reisissä. Keon ja pinon välissä ehkä 3 askelta, että ei kovin montaa.
Hauska: lumikeko
Itse käyskentelin pihalla, katselin paljastuvaa kukkapenkkiä, ihastelin joutsenia ja muuta lintusirkutusta. Toin jo yhden tuolin pihaan, auringonpaisteessa (ja toppatakissa) tarkeni istua tovin. Grillillä kävin, vein sangollisen sadevettä pihasaunaan, kaivonputki vielä jäässä... ehkä 300 askelta, huomenna sit lisää...
Keskimäärin kävelen yli 10 000 askelta päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään, siis yhdessä päivässä, viikon keskiarvon verran? Ei tod.
Klapeja latonut pinoon pari tuntia, tuntuu vatsalihaksissa ja reisissä. Keon ja pinon välissä ehkä 3 askelta, että ei kovin montaa.
Hauska: lumikeko
Itse käyskentelin pihalla, katselin paljastuvaa kukkapenkkiä, ihastelin joutsenia ja muuta lintusirkutusta. Toin jo yhden tuolin pihaan, auringonpaisteessa (ja toppatakissa) tarkeni istua tovin. Grillillä kävin, vein sangollisen sadevettä pihasaunaan, kaivonputki vielä jäässä... ehkä 300 askelta, huomenna sit lisää...
*** puukeko... höpsö minä
2162
Kävin kaupassa. Työpäivinä on enemmän.
Ehkä 4 km, askelmittari ei ollut mukana.
Aika lailla päivän keskiarvo, eli ei ihan tarpeeksi.
Kävelin Espoon Keilaniemestä Pasilaan, paljonkohan se tekee?
1t20min sauvakävelyä, en tiedä askelten märää.....
Kävelin viime viikolla 31 tuntia ulkona ja 1 tunnin sisällä. Viikon saldo siis 32 tuntia. En tiedä, mitä on askelissa, mutta luulen, että liikuin riittävästi. Eilen aloitin myös yläkropan voimaharjoittelun.
10800 ja kello on vasta 14 joten lisää tulee. Ihana sää, joten ehdottomasti ulkoilua lisää. Yleensä tulee jotain 15000-20000 askelta päivässä, koiran kanssa ei oikein vähempää voi tullakaan, että saa riittävästi liikuntaa.
Paljon on kävelty. Ensin tein tunnin aamukävelyn.
lounaan jälkeen mentiin Ideaparkkiin kiertämään kaupat läpi. Lopulta kierrettiin vielä Tiiriön Prisma.
Vähän tuntuu jaloissa. Askelmääristä ei mitään tietoa, mutta monta tuntia on kävelty.
Nyt maistuukin itsetehty pannacotta pensasmustikoilla.