Oliko Koneilla ja Siekkareilla samat fanit? Tai tunsitko silloin ketään joka tykkäsi toisesta mutta ei toisesta?
Mä vähän luulen et moni kasvoi bändistä toiseen kun siirtyi teinistä nuoruuteen...
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
En oo aikalaisia, mutta mulle HK on jo pitkään ollut abaulttiarallaa ehkä Suomen historian paras yleisrockbändi, kun taas SV:tä oon aina pitäny kiusallisena älämölönä, ei se Peltirumpukaan hyvä ole. Ymmärrän kyllä, että taiteilijat halusivat tehdä vähän jotain "kuulijaa haastavampaa" HK:n jälkeen.
Sinullapa on paska musiikkimaku.
Vierailija kirjoitti:
Eilisen kamaa, ei kiinnosta
Niin, sinä menet vain trendin mukana vaikka et siitä pitäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo aikalaisia, mutta mulle HK on jo pitkään ollut abaulttiarallaa ehkä Suomen historian paras yleisrockbändi, kun taas SV:tä oon aina pitäny kiusallisena älämölönä, ei se Peltirumpukaan hyvä ole. Ymmärrän kyllä, että taiteilijat halusivat tehdä vähän jotain "kuulijaa haastavampaa" HK:n jälkeen.
Sinullapa on paska musiikkimaku.
Huomioithan, että sanoin "Suomen historian paras yleisrockbändi". Mulla on päässäni aika monta muutakin kategoriaa.
Tai sitten loukkaannuit siitä, että sanoin SV:n kuulostavan siltä miltä itse tekijätkin varmaan provokaaiona halusivat musiikkinsa kuulostaa. Älämölölölö.
Parhaat bändit Suomessa tuli ja tulee muualta kuin Hesasta. HK oli joensuulaisbändi mutta Siekkarit enää ei.