Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäaika.

Vierailija
30.03.2024 |

Huomenna siirrytään taas kesäaikaan.Aivan turhaa touhua tämä on.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäaika on venäjän moskovan aika, mä haluan lännen eli normaali aikaan.

Sori mutta moskovan pysyvä aika nykyään on talviaika. Taantuivat takaisin pysyvään pimeyteen 2014 samaan aikaan kun maan johtokin pimeni aloittamalla Krimin valtauksen Ukrainalta, nykyisestä sodasta puhumattakaan. Kannattaa ottaa asioista selvää eikä puhua palttua.

Vierailija
22/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäaika on yksi typerimmistä keksinnöistä. Normaaliaika saisi jäädä pysyväksi ja kesäaika unohduksiin se vain ärsyttää ihmisiä.

En halua NL aikaan taantua. Mennään mieluummin valoa kohti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesäaika on yksi typerimmistä keksinnöistä. Normaaliaika saisi jäädä pysyväksi ja kesäaika unohduksiin se vain ärsyttää ihmisiä.

Talviaika ja pimeys kuuluu ärsyttävän enemmän ihmisiä.

Vierailija
24/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valon lapsi, siksi tietysti kesäaika pysyväksi  : )

Vierailija
25/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt on kesäillat jätetty nauttimatta. Ollaan menty tuntia aikaisemmin nukkumaan koko kesä. Hikoilemaan sänkyyn tuntia aikaisemmin, että jaksaa lähteä aamuyöllä toppatakki päällä töihin. Illalla sitten T-paitasillaan helteellä kotiin. Kyllä on järenköyhä keksintö ledilamppujen aikaan. Hehkulamppujen aikaan säästyi jotain sähkössä. Mutta tehtaat pyörii yötä päivää kellosta välittämättä.

Vierailija
26/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin suuntaan lähdetään, kun mennään valoa kohti. Aurinko tulee idästä ja pyyhkäisee länttä kohti. Epäilen, että sitä valoa on aina yhtä paljon.

Vierailija
27/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin suuntaan lähdetään, kun mennään valoa kohti. Aurinko tulee idästä ja pyyhkäisee länttä kohti. Epäilen, että sitä valoa on aina yhtä paljon.

Minä olen samaa samoilla seiduilla, ei vaikuta maapallon kierto minuun. Kesäaika on valoa ja sitä kohden aina.

Vierailija
28/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lähdetään itään päin se on palaamista ja taantumista eiliseen, samaan suuntaan mennään kun aurinkokin. Loogista.

Vierailija
29/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

öööö tietysti valoa on pisempään illalla kun pysytään kesäajassa.

Vierailija
30/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kesäajan kannattajat tyytyvät keväisin tuohon 1 tunnin myöhempään siirtoon? Miksi ei voitaisi kerralla siirtää 2 tai 3 tuntia eteenpäin? Itse kyllä pitäisin kellot jatkuvasti perinteisessä normaaliajassa eli niin kutsutussa talviajassa.

Vierailija
31/31 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kesäajan kannattajat tyytyvät keväisin tuohon 1 tunnin myöhempään siirtoon? Miksi ei voitaisi kerralla siirtää 2 tai 3 tuntia eteenpäin? Itse kyllä pitäisin kellot jatkuvasti perinteisessä normaaliajassa eli niin kutsutussa talviajassa.

Haluatkos itse siirtää 2-3 tuntia aikaa taaksepäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän