Jonkun pitäisi sanoa Emma Thompsonille että suomalaiset on kyllä ystävällisiä ulkomaiselle filmitähdelle, mutta toisiaan kohtaan ovat susia!
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
5/5
Todella noloa julkaista tuollainen imartelu Hesarissa.
Miksi? Minusta tosi kiva.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta, että itäsuomalaiset ovat keskimäärin lähempänä brittejä kuin muut suomalaiset. Samanlaisia avoimia länkyttäjiä ja huumorintaju tavallisen suomalaisen mielestä sairas.
Itse olen läheltä Kolia kotoisin ja todennut maailmaa kierrettyäni (myös Englannissa asunut vuosia), että ympäri mennään yhteen tullaan. Itä-Suomi on parasta Suomea. Ja toisaalta kamalinta.
Mitä pohjoiskarjalaisiin olen tutustunut niin suutin osa uteliaita, ahneita ja kateellisia. Karmeata porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Helsinkiläiset toki onkin. Kannattaa itse käydä Pohjois-Karjalassa tutustumassa siihen mitä vieraanvaraisuus on.
Ei kiitos. Alueen läpiajaminen on riittänyt tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Suonen luonto on vielä jotenkuten olemassa, joten voihan sitä syystäkin ihailla, mutta asiat muuttuvat nyt kovaa vauhtia. Jokainen turisti, olkoonkin elokuvatähti, kuluttaa karavaaneineen juuri sitä, mitä hehkutetaan.
Itse asiassa Suomen kannattaisi satsata luontoon ja turismiin. Etelä-Eurooppa on muuttumassa pätsiksi, joten turistien kiinnostus kääntyy pohjoiseen. Kun turistivirrat ohjataan tiettyihin paikkoihin, niin kuormitus keskittyy niihin. Palveluja täytyy tietysti olla. Palvelujen järjestämisessä me suomalaiset olemme vähän huonoja.
Ja kun me ymmärrämme että luonto, ja harva asutus on valttimme, suojelemme luontoa näiden turistikohteiden ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noin yleisestikin kauniille naiselle maailma on mukavampi paikka kuin esim rumalle naiselle tai tavalliselle miehelle
Millainen maailma mahtaakaan olla sellaiselle, joka pitää muita ihmisiä susina?
Susi on hieno eläin. Mutta mikä laji täällä tuhoaa globaalisti koko palloa? Ihmiset ovat niitä todellisia petoja, eivätkä susia ollekaan. Mutta itse maailma ilman tätä apinasta kehittynyttä koppavaa tuhoajaa, on kaunis ja elämä arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli myös heti mieleen, että kaikki pokkuroi filmitähden ympärillä lunta siirtämässä kaasasta toiseen ja nuo ovat varmasti niitä pienipalkkaisimpia alihankkijoiden alihankkijoita, joille maksetaan huonoiten ja tekevät eniten töitä. Maailmantähdelle totta kai halutaan näytt parhaimmat puolet joka asiasta. Tosiasiassa savokarjala on vihoviimeinen peräjunttila Suomessa!
No taito toimia haastavissa olosuhteissa on kyllä taito,joka juuri peräjunttilan väellä on.
Vierailija kirjoitti:
Panisin.
Et panisi. On feminasse.
Eiköhän noille supertähdille olla mielin kielin kaikkialla? 0-uutinen.
Kateus voittaa täällä tunnetusti kiimankin. Pätee meihin suomalaisiin tämä. Emmalle ei osata olla niin kateellisia, kun elää ihan eri planeetalla. Ei kukaan Elon Muskin satoja miljardejakaan osaa kadehtia tästä samasta syystä.
Britit osaavat kohteliaisuuden taidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli myös heti mieleen, että kaikki pokkuroi filmitähden ympärillä lunta siirtämässä kaasasta toiseen ja nuo ovat varmasti niitä pienipalkkaisimpia alihankkijoiden alihankkijoita, joille maksetaan huonoiten ja tekevät eniten töitä. Maailmantähdelle totta kai halutaan näytt parhaimmat puolet joka asiasta. Tosiasiassa savokarjala on vihoviimeinen peräjunttila Suomessa!
No taito toimia haastavissa olosuhteissa on kyllä taito,joka juuri peräjunttilan väellä on.
Ja sitä on tarvittu.Tää talvi on Pielisellä ollut tosi haastava.Ihan täyttä sekoilua on nuo kuvaukset olleet,kun eihän näillä muilla ole ollut mitään tajua siitä,mihin suuntaan sää milloinkin on muuttumassa ja mitä se tekee jäälle.Eivät ois pärjänneet mitenkään ilman osaajien apua,ois aikataulut ja budjetti k u s s e e t täysin.
Vierailija kirjoitti:
Median propagandaa, rikkaiden palvomista.
Vierailija kirjoitti:
No kyl se ammattitaitoa vaatii tehdä duunit jäällä,joka sulaa,jäätää ja sohjossa vuorotellen ja samalla olla mielin kielin.
Aika ylhäinen kertomus kaikesta kuinka nöyrästi, pyyteettömästi, oletusarvoisesti ja nöyrästi häntä palveltiin 24/7. Ah, nuo niin vilpittömät ja aavistuksen mieleltään lapsekkaat suomalaiset. Mikä mahdollisuus elää ja kokea. He lapioivat ylimääräiset lumet polultani siirtäen ne paikkaan, minne sopivat paremmin. Kun vielä hiukan heitä kehaisen, he paiskivat töitä kahta kovemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kateus voittaa täällä tunnetusti kiimankin. Pätee meihin suomalaisiin tämä. Emmalle ei osata olla niin kateellisia, kun elää ihan eri planeetalla. Ei kukaan Elon Muskin satoja miljardejakaan osaa kadehtia tästä samasta syystä.
Miten joku voi olla noin pässi. Kyse ei ole kateudesta vaan siitä että kerskakuluttavat julkkikset jotka edustaa läpimätää hollyweirdiä eivät ole mitenkään oikeasti arvokkaita eikä niitä pitäisi suosia. Kyse on siitä että miten huonosti suomalaiset kohtelee toisiaan.
Emma on hyvä näyttelijä, haastatteluja myöten. L O L
Vielä joku pieni puhdas kolkka missä leikkiä.
Planeetta kärvistelee, luonto kuolee, ihminen liekenee äppeihinsä.
ecce homo.
Vierailija kirjoitti:
Britit osaavat kohteliaisuuden taidon.
Paitsi turistikohteissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika ylhäinen kertomus kaikesta kuinka nöyrästi, pyyteettömästi, oletusarvoisesti ja nöyrästi häntä palveltiin 24/7. Ah, nuo niin vilpittömät ja aavistuksen mieleltään lapsekkaat suomalaiset. Mikä mahdollisuus elää ja kokea. He lapioivat ylimääräiset lumet polultani siirtäen ne paikkaan, minne sopivat paremmin. Kun vielä hiukan heitä kehaisen, he paiskivat töitä kahta kovemmin.
Paiskivat töitä saadakseen sen jään näyttämään siltä, miltä elokuvassa pitää näyttää, hölmö.
Panisin.