Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonkun pitäisi sanoa Emma Thompsonille että suomalaiset on kyllä ystävällisiä ulkomaiselle filmitähdelle, mutta toisiaan kohtaan ovat susia!

Vierailija
30.03.2024 |

Lapin hulluus iskenyt siihen naiseen. 

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, akka oli ensimmäistä kertaa elämässään lumisessa maisemassa ja se oli niin ihanaa että. Olisi eri ääni kellossa jos joutuisi elämään Suomen kauheassa ilmastossa. 

Vierailija
2/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Todella noloa julkaista tuollainen imartelu Hesarissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukapa ei olisi kiva Emmalle. Kuuluisa, kiva hymy ja rahaa on. 

Vierailija
4/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyypillistä. Joku menee sanomaan, että ihanat maisemat ja vuodenajat ja raikas ilma ja saunat ja kaikki teillä!!

Me: ja pöh. Paskaa on. 

Vierailija
5/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläiset toki onkin. Kannattaa itse käydä Pohjois-Karjalassa tutustumassa siihen mitä vieraanvaraisuus on.

Vierailija
6/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat aina tykänneet briteistä. Ei sen ihmeellisempää. 

Vierailija
7/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläiset toki onkin. Kannattaa itse käydä Pohjois-Karjalassa tutustumassa siihen mitä vieraanvaraisuus on.

Ja siitä Savon puolelle jälleen tutustumaan mitä töykeys on. 

Vierailija
8/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyypillistä. Joku menee sanomaan, että ihanat maisemat ja vuodenajat ja raikas ilma ja saunat ja kaikki teillä!!

Me: ja pöh. Paskaa on. 

Olen ihan isänmaallinen mutta mielestäni Englannissa on hienommat maisemat:

Vierailija
9/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hieno ja vieraanvarainen Suomi.

Valtio antoi just kiinalaiselle akkutehtaalle luvan työntää jätteensä suoraan mereen        (vain 300 tonnia päivässä), jenkkien kaivosyhtiö saa omia luonnonsuojelualueen, metsiä ei kuulemma kannata suojella, kun Unkarilaisetkaan eivät sellaista kannata jne. jne. Tervetuloa vaan Emma tänne hyvin stailatun korruption maahan asumaan.  Luonnon turmelun lisäksi suomalaiset ovat erittäin töykeitä ja sulkeutuneita, siis jos et satu olemaan rikas tai sellaista esittävä julkkis.

Vierailija
10/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari on mikä on, valunut sinne missä on aina ollutkin.

Vierailija
11/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonen luonto on vielä jotenkuten olemassa, joten voihan sitä syystäkin ihailla, mutta asiat muuttuvat nyt kovaa vauhtia.  Jokainen turisti, olkoonkin elokuvatähti, kuluttaa karavaaneineen juuri sitä, mitä hehkutetaan.

Vierailija
12/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi antanut sen yksinoikeuden Karjalaiselle,Hesari on väärä kohde.Mutta Thompson tuskin tajusi olleensa tekemisissä itäsuomalaisten kanssa, luuli että sama vieraanvarainen meininki on kaikkialla Suomessa.

Vierailija
13/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaan emma asumaan itäkeskukseen yksiöön ja hakemaan pakollista 4 työpaikkaa joka kuu saadakseen 590 euroa työttömyyskorvausta. Katsotaan onko suomessa ihanaa emmalla. Vaihdetaan vielä sukupuoli mieheksi.

Vierailija
14/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin yleisestikin kauniille naiselle maailma on mukavampi paikka kuin esim rumalle naiselle tai tavalliselle miehelle

Vierailija
15/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli myös heti mieleen, että kaikki pokkuroi filmitähden ympärillä lunta siirtämässä kaasasta toiseen ja nuo ovat varmasti niitä pienipalkkaisimpia alihankkijoiden alihankkijoita, joille maksetaan huonoiten ja tekevät eniten töitä. Maailmantähdelle totta kai halutaan näytt parhaimmat puolet joka asiasta. Tosiasiassa savokarjala on vihoviimeinen peräjunttila Suomessa! 

Vierailija
16/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noin yleisestikin kauniille naiselle maailma on mukavampi paikka kuin esim rumalle naiselle tai tavalliselle miehelle

Millainen maailma mahtaakaan olla sellaiselle, joka pitää muita ihmisiä susina? 

Vierailija
17/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, hieno ja vieraanvarainen Suomi.

Valtio antoi just kiinalaiselle akkutehtaalle luvan työntää jätteensä suoraan mereen        (vain 300 tonnia päivässä), jenkkien kaivosyhtiö saa omia luonnonsuojelualueen, metsiä ei kuulemma kannata suojella, kun Unkarilaisetkaan eivät sellaista kannata jne. jne. Tervetuloa vaan Emma tänne hyvin stailatun korruption maahan asumaan.  Luonnon turmelun lisäksi suomalaiset ovat erittäin töykeitä ja sulkeutuneita, siis jos et satu olemaan rikas tai sellaista esittävä julkkis.

Puhumattakaan islamin vapaasta uuskolonialismista suomeen ja kaikkien kaivosoikeuskien lahjoittamisesta ulkolaisille yhtiöille. Kuten euroopan suurin kultakaivos. Ihanaa!

Vierailija
18/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta, että itäsuomalaiset ovat keskimäärin lähempänä brittejä kuin muut suomalaiset. Samanlaisia avoimia länkyttäjiä ja huumorintaju tavallisen suomalaisen mielestä sairas.

Itse olen läheltä Kolia kotoisin ja todennut maailmaa kierrettyäni (myös Englannissa asunut vuosia), että ympäri mennään yhteen tullaan. Itä-Suomi on parasta Suomea. Ja toisaalta kamalinta.

Vierailija
19/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan vastenmielistä lukea, kun julkisuuden henkilö, jota kaikki ympärillä nuolevat, ylistää itse tuota ilmiötä ja samaan syssyyn mainostaa muillekin turisteille tuota puhdasta luontoa, jota on itse pilaamassa, että viihdetuottaja saa tappelukohtaukset purkkiinsa.

Vierailija
20/96 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan rikkaalle sukupuolesta katsomatta kaikki toimii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän