Millaisen miehen kivat naapurintyttönaiset haluaisivat?
Kommentit (65)
Englantilaisen kanssa päädyin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
"Sellainen perinteinen kiva, ei ilkeä, empaattinen, fiksu, reipas arkiliikunnallinen, ei anorektikko, ei lihavakaan, pukeutuu hillitysti, esim. ehjät farkut ja villapaita, ei tatuointeja tai lävistyksiä, ei meikkaa tai korkeintaan vähän ja luonnollisesti jne jne."
Kuka mies haluaisi noin laimeaa ja särmätöntä naista.
No, mun mies halusi. Mun mies on myös aika särmätön ja menee samaan kuvailuun. Meillä on mukavaa ja helppoa yhdessä, kun ei kaivata draamaa tai särmää. Ihan tavallista arkea, yhdessä oloa ja yhteisiä unelmia esim. matkustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sellainen perinteinen kiva, ei ilkeä, empaattinen, fiksu, reipas arkiliikunnallinen, ei anorektikko, ei lihavakaan, pukeutuu hillitysti, esim. ehjät farkut ja villapaita, ei tatuointeja tai lävistyksiä, ei meikkaa tai korkeintaan vähän ja luonnollisesti jne jne."
Anteeksi, mutta mitähän hittoa! Minä vastaan kyllä tuota kuvausta ja olen kyllä kaikkea muuta kuin särmätön. Mitä ihmettä sinulle särmä tarkoittaa? Ilkeää? Laiskaa? Ei kivaa? Tunnekylmää?
Sama. Osun tuohon kuvaukseen, mutta en usko että kukaan minut tunteva kuvailisi särmättömäksi. Olen aika erikoinen persoona ja jään helposti ihmisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen väkivaltaisen ja impulsiivisen tatuoidun jännämiehen.
Koskaan ei tiedä milloin taas paukkuu kansiin ja polttimot tummenee, siinä on se elämän suola.
Arto Satosen, siinä vasta seksiä tihkuva mies
- Kivan näköinen ja sopivan miehekäs, huolehtii itsestään, mutta ei mikään salimake. Ei näytä puliukolta ja osaa pukeutua tilanteen mukaan.
- Huomaavainen, järkevä, hauska, hyvä tyyppi. Mieleltään tasapainoinen.
- Hyvässä työssä/yrittäjänä, pystyy osaltaan mahdollistamaan mukavan tavallisen elämän perheelle
- Toimelias, osaa korjata, nikkaroida, tehdä ns. perinteisiä miesten hommia, mutta osaa myös tarvittaessa tehdä muutakin
- Hyvä isäksi. Ei kiukuttele tai heittäydy avuttomaksi jos täytyy hoitaa vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuhis?
Kuhan lempinimi tiätysti 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tavis" kelpaa oikein hyvin, mutta pitää olla älyä päässä, erityisesti tunneälyä. Ei tarvii välttis olla mikään pyykkilautavatsa, iskäkroppa on ihan jees, mut pitää kuitenkin pitää terveydestä ja hyvinvoinnista huolta. Pitää olla taito keskustella asioista ja ottaa muut kanssaihmiset huomioon. Noilla pääsee pitkälle 👍 +Retkeilytaidot on iso plussa, niin voitaisiin lähteä vaeltamaan yhdessä johonkin 😃
N32
Minä vastaan aika hyvin tuota kuvausta! Miten sinun kaltaista kannattaisi lähestyä?
Ihan vain olemalla oma itsensä 😊 Ei kannata olla liian päällekäyvä, vaan tutkailla vähän tilannetta.
N32
Vierailija kirjoitti:
Arto Satosen, siinä vasta seksiä tihkuva mies
Onhan hänessä tietynlaista nivushiivan tuoksua. Jotain saattaa tihkuakin huonosti ravistellusta kullista.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuhis?
Oletkohan sinä ihan terve tyttö?
Vierailija kirjoitti:
Palstalla löytyy taas kaikki kiltit ja iloiset naapurintyttönaiset. Heh.
Oikeasti ilkeitä, mt-ongelmaisia, eivät moikkaa kellekään, harvoin edes poistuvat kotoaan. Painoa 165 kg ja haju on karsea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ilkeitä, mt-ongelmaisia, eivät moikkaa kellekään, harvoin edes poistuvat kotoaan. Painoa 165 kg ja haju on karsea.
Kuvailit vahingossa palstamiehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mun mies halusi. Mun mies on myös aika särmätön ja menee samaan kuvailuun. Meillä on mukavaa ja helppoa yhdessä, kun ei kaivata draamaa tai särmää. Ihan tavallista arkea, yhdessä oloa ja yhteisiä unelmia esim. matkustamisesta.
Kysymys kuuluukin, että mitä jollekin tarkoittaa särmä? Ei nuo sinun kuvailemaan aktiviteetit ja helppo yhdessä olo kerro siitä, ettei voisi olla särmää. Draama on myös aivan eri asia. Siis minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo speksit sopivat myös ylilautapoikiin.
Vierailija kirjoitti:
Laimealle ja särmättömälle kiltille naapurintytölle sopii laimea ja särmätön kiltti naapurinpoika. Voivat sitten yhdessä elää laimeaa ja särmätöntä elämäänsä yhdessä laimeina ja särmättöminä kunnes toinen kyllästyy siihen laimeuteen ja särmättömyyteen. Sen pituinen se.
Voi jessös, joku sotahullu taas asialla. Mene takaisin inttiin.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuhis?
Oletkohan sinä ihan terve tyttö?
Kyllä! Miten nii? 🤔
Vierailija kirjoitti:
- Kivan näköinen ja sopivan miehekäs, huolehtii itsestään, mutta ei mikään salimake. Ei näytä puliukolta ja osaa pukeutua tilanteen mukaan.
- Huomaavainen, järkevä, hauska, hyvä tyyppi. Mieleltään tasapainoinen.
- Hyvässä työssä/yrittäjänä, pystyy osaltaan mahdollistamaan mukavan tavallisen elämän perheelle
- Toimelias, osaa korjata, nikkaroida, tehdä ns. perinteisiä miesten hommia, mutta osaa myös tarvittaessa tehdä muutakin
- Hyvä isäksi. Ei kiukuttele tai heittäydy avuttomaksi jos täytyy hoitaa vauvaa.
Jep, oikein perinteinen kunnollinen mies. Mistähän näitä löytyisi..