Erosin juuri ja tämä tuntuu ihan hirveältä
Olin vajaan vuoden yhdessä miehen kanssa joka oli suurimman osan ajasta erittäin ihana. Teki minulle ruokaa ja oli hyvin huomaavainen. Suurimmilta osin kaikin puolin täydellinen.
Suhteen ongelmia olivat ne, että mies vaati kauheasti rakkauden tunnustuksia ja osoituksia, päivittäin olisi halunnut että kerrotaan miten paljon toista rakastaa. Saattoi poistaa itsestään laittamat kuvat jos en reagoinut niihin sydämillä. Tekee reissutöitä, pitkiä aikoja pois kotoa ja soitteli tällöin usein, monta kertaa päivässä. Kotona ollessaan piti kaikki mahdollinen aika viettää yhdessä. Suhteen alussa oli kiire sitoutua seurustelemaan ja jo muutaman viikon jälkeen sanoi ekan kerran rakastavansa minua, epäröin tätä jo tällöin mutta koska hän oli muuten kaikin puolin ihana niin annoin tunteiden viedä.
Tässä vain tiivistetysti kaikki mitä tässä oli. Tämä kaikki teki minulle olon että en saa tilaa hengittää ja lopulta erosimme.
Luulin ensin että ero on helpotus mutta nyt tunnen itseni surulliseksi ja ikävöin kyseistä ihmistä. Mietin koko ajan että oliko tämä minun syy, olisiko minun pitänyt osoittaa rakkautta enemmän kun olihan meillä hyviä hetkiäkin paljon.. kuinka tästä pääsee yli?