Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt saa leuhkia

Vierailija
30.03.2024 |

Kirjoita tähän ketjuun asioita, joista olet tyytyväinen, mutta et ehkä muuten kehtaa tyytyväisyyttäsi julistaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen ja nykyään olisi vientiä aivan tolkuttomasti. Nuorena olin ujo, enkä ollut kovinkaan haluttava, joten tämä tuntuu hyvälle.

Vierailija
2/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli yli nelikymppisenä jotenkin todella upea. Entiset vähän liurut ja raskaina roikkuvat hiukset on nyt kuohkea leijonanharja, iho on kuulas, kaunis ja juonteeton ja oikeasti näytän huomattavasti nuoremmalta (ei ole oma arvioni). Parasta kuitenkin on sopivasti treenattu hoikka kroppa, kapea vyötärö ja pyöreä takapuoli. Pääsin myös vihdoin eroon alemmuuskompleksista ja ihmispeloista, joten viihdyn omissa nahoissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen fiksuuteeni, muut pitävät minua tyhmempänä.

Vierailija
4/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai omaa ulkonäköäkö tänne nyt pitäisi tulla kehumaan? Typerää 🙄

Vierailija
5/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen siihen että tajuan muiden tapoja yrittää loukata minua ja osaan olla neutraalistikin jolloin muut saattavat hämmentyä, ehkä joskus olettavat että en ymmärtänyt mitä he oikein tekevät.

Vierailija
6/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sekin on typerää? Haukkuako pitäisi sitten?

Vierailija
7/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen isoihin valintoihini elämässä: koulutus, kumppani, työ, lapsettomuus. 

Näistä ei kehtaa toitottaa, kun suomalaiseen tyyliin pitää olla tyytymätön ja valittaa.

Vierailija
8/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen siihen että pidän itsestäni tälläisenä kuin minä olen oikeasti enkä esitä mitään.

Vierailija
9/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen isoihin valintoihini elämässä: koulutus, kumppani, työ, lapsettomuus. 

Näistä ei kehtaa toitottaa, kun suomalaiseen tyyliin pitää olla tyytymätön ja valittaa.

En välitä mistään luoduista perinteistä enkä jaksa niistäkään valittaa mutta en ole kokenut noin, aina olen rehdisti ollut ylpeä itsestäni sekä hyväksynyt elämäni joka ei nyt ehkä ole ollut täydellistä mutta olenpahan elänyt. En ole saanut mitään sen ihmeempiä ihmettelyjä musta kuin siitä miten jaksan tai miten olen aina niin hyvällä tuulella siltikin kaikesta huolimatta.

Vierailija
10/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin muuttamaan Suomeen entisestä kotimaastani koronan takia. Rahojen siirrossa oli isoja ongelmia joten ostin koko omaisuudellani bitcoineja koska ne saa ainakin vietyä rajan yli.

Nyt niiden arvo on noussut julmetusti eikä loppua näy. Tämä tulee muuttamaan elämäni.

Vierailija
11/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvis leukia mistään, koska olen paras kaikessa. Ja kaunein.

Vierailija
12/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä olen viisain kaikista mutta vaatimaton.

Vierailija
13/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan omaa elämääni, se on just minun näköistä ja teen niitä asioita, jotka mulle tärkeitä. Ilman muuta olen nähnyt vaivaa sen eteen ja tehnyt valtavirrasta poikkeavia valintoja. 

Vierailija
14/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulle miten kaunis anaalireikä?

Vierailija
15/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mamma jonka ulkonäössä ei ole mitään kehuttavaa

(Itse kehuin ulkonäköäni koska se on ainoa kehumisen arvoinen asia minussa, muuten olen ihan epäonnistunut)

Vierailija
16/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itsestäni todella paljon ja haluan viettää paljon aikaa ihan vain itseni kanssa. Kukaan ei ymmärrä minua niinkuin minä.

Vierailija
17/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Elämä on kokonaisuudessaan hienoa, vaikkakin luonnollisesti haasteitakin riittää. Silti julkisesti en kehtaa kertoa kuinka tyytyväinen olen elämääni, samoista syistä kuin mistä sinäkin kirjoitit.

Vierailija
18/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mamma jonka ulkonäössä ei ole mitään kehuttavaa

(Itse kehuin ulkonäköäni koska se on ainoa kehumisen arvoinen asia minussa, muuten olen ihan epäonnistunut)

Pistäs kuva, niin katsotaan sua.

Vierailija
19/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukava ja hyvä ihminen parisuhteessa.

Vierailija
20/21 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan vaikeasta sairastamisestani huolimatta terävää ja toimivaa tekstiä hyvinä hetkinäni. Kaikesta muusta olenkin luopunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi