Vakuutusihmiset: Saako rattijuoppo (moottoripyörällä) jonkinsortin korvauksia kolarissa?
Itse olen ollut siinä uskossa, että rattijuopumustapauksessa ei mikään vakuutus korvaa. Nyt kuitenkin kuulin, että jollain superkaskolla oliskin saamassa korvauksia pyörästä ja varusteista. Voiko pitää paikkansa?
Kommentit (5)
Rattijuopumus on rikollista puuhaa, yksikään vakuutusyhtiö ei varmasti sellaista tue. Sehän olisi suorastaan " kannustamista" kännipäissään ajamiseen.
Et sä nyt tapostakaan voi saada vakuutusta korvaamaan olohuoneen kokolattiamattoa, joka kummasti veristyi.. tai et saa puoliskosi henkivakuutusrahoja, jos itse olet tehnyt kyseisen rikoksen.
Ja vakuutusyhtiöthän yrittävät muutenkin laistaa maksuista, niin miten ne tällaisessa tapauksessa maksais?
Itsekin tosiaan olen ollut siinä uskossa, ettei mitään korvauksia tule. Tutun tutulle rattijuopolle vaan oli lupailtu korvauksia vakuutusyhtiöstä ja kovasti korvauspäätöstä odottelee. Toivon, että turhaan odottelee.
haluaisin lähettää heille asiasta viestiä
Vaikuttaa väärinkäsitykseltä puolin tai toisin.
Ap
En usko että sellasta vakuutusta on olemassakaan. Koska ilman alholiakin (ja täyskaskoa) jää oman auton/moottoripyörän vauriot itselle maksettaviksi.