Miksi mies loukkaantuu jos et ensitreffeillä tahdo mennä kylään? Tai pyytää miestä luoksesi
Anteeksi nyt vain mutta olet vieras vaikka ollaan viestitelty.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo toinen kerta kun mies ehdottaa ensitreffeille kotonaan. Eivätkö miehet tajua että meidän naisten pitää varoa?
Miten se sanonta menikään.."vaikka olen vainoharhainen voidaan minua silti seurata". Eli vaikka mies luultavasti onkin tavalinen,mukava tyyppi joka tahtoo tarjota kahvit,voi vastassa myös olla M. Moring.
Ap
Mitä pitää varoa? Kuvitteletteko kaikki on jotain murhaajia ja raiskaajia? Paras että jätät miehet rauhaan.
Henki voi lähteä jo yhdenkin sekopään kanssa. Ei siinä tarvita, että kaikki olisi murhaajia tai raiskaajia.
En tiedä kumpi olisi parempi ajatus: pyytää miestä omaan kotiin vaiko mennä miehen kotiin. Ensitreffeillä ei kyllä kumpikaan vaihtoehto tule kyseeseen. Ehkä muutaman tapaamiskerran jälkeen, jos kyseessä on hyväksi havaittu tyyppi.
Minä kutsuin miehen ensitreffeille kotiini. Sitä ennen oltiin keskusteltu netissä viitisen kertaa ja puhelimessa yksi pitkä puhelu. Tarjosin hyvää ruokaa, vietettiin mukava ilta. Nyt olemme olleet yhdessä 24 vuotta. Ehkä ajat olivat silloin vähän toisenlaiset mutta olihan tuo hullunrohkeaa. Tunsin saaneeni miehestä jo tarpeeksi hyvän kuvan mutta ihminenhän voi johtaa harhaan.
Olet niin tylsä tapaus että panemaan pitäisi päästä ja heti.