Pääsiäisruokienne nimet?
Kommentit (34)
Minä en syö mämmiä, siinä on sellaista kämmiä, että tulee ripuli ja hankala vatsan kipuli.
alkuruuat me nimettiin Pertiksi ja mämmi on Sanna exsomeministerimme mukaan
Nyt ei maistu pääsiäsmunat, kun palaan kotiin junalla. Ja niistä voi tulla junassa, pahat haju tunat.
(Piereskely).
Mä vedän Kotikylän lihapullia, koska mies ei anna mulle kunnolla kullia.
Nyt en tee kämmiä
Syön paljon mämmiä
Olisihan se vammasta
Pääsiäinen ilman lammasta
Ja koska ollaan niin fiinejä
Maistellaan me myös viinejä
Pääsiäisruokien?
Ihan normaalia ruokaa syödään myös pääsiäisenä, en ymmärrä kysymystä.
En oon viel päättänyt, varmaan pitsaa kuten joka perjantai. Huominen on huomenna. Katson sitten.
Ihme vaikeutta pitää syömisestäkin tehdä.
Pääsiäisruokaa. Sunnuntairuokaa, juhannus ruokaa, vappuruokaa, arkiruokaa.
Samaa ruokaa se on.
Joku tarjosi pääsiäiskarkkeja.
Sen jälkeen meistä tuli karkki narkkeja.
Mä vedän Kotikylän lihapullia, koska mies ei anna mulle kunnolla kullia
Tule tänne laphiin saat kullia ja tapphia jo vain joka reikhään.Naima hyvin ja joihkaama päälle.
Kylässä oli ruokana lampaan viulua. Kotona ystävä toi vuoteen viereen kiulua.
= lampaan liha ei sopinut herkälle vatsalleni, joten oksensi sen pois illalla ystäväni uudessa kämpässä.
Ystävä toi oksennus astiaksi saunakiulun, sillä hänellä el ollut kämpässään ainoatakasn sankoa, eikä vatia.
Oli saanut sauna kiulun, jossa löylylle heitettävää vettä pidetään, tupaantuliais lahjana.
Tosi hieno aloitus. Kiitos ap:lle.
Jokaisesta suomalaisesta juhlapyhien ruuista, voivat luovat, ja mielikuvitus rikkkaat henkilöt, keksiä mitä upeimia aforismeja ja pikkurunoja.
Tämä aloitus on taatusti, yksi parhaimmista Pääsiäisajan aloituksista, tällä palstalla!
En tiennyt että pääsiäisruoille kuuluu antaa nimet. No olkoon sitten vaikka Kari-Cha, Minttu ja Mimmi.
Vierailija kirjoitti:
Lampaan kieltäkö syötte pääsiäisenä, ap?
Joo Riikan ja Petterin.
Suuhun laitetaan.