Käytätkö/ oletko käyttänyt Mossa-tuotteita?
Kokemuksia kaipailen. Näyttää olevan edullinen ja hyvälaatuinen sarja. Joten, miten sulla tuotteet on toimineet?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Onko eläimillä testaamaton?
Sarja testattu ihotautilääkärin valvonnassa. Muusta en tiedä. Tää Mossa on Madaran edullisempi "sisar".
Edes tuotesarjan nimi ei sano minulle yhtään mitään.
Mossan Vitamin coctail face oil on ollut luottotuote jo monta vuotta. Edullista ja tehokasta.
Kokeilin sitä Vitamin cocktail-kasvoöljyä. Hyvä tuoksu, mutta minun iholleni se oli liian tuhtia.
Meillä oli Mosse kotona 70-luvun lopussa: isä ajoi ja me muut työnnettiin.
Osa tuotteista ei kosteuta tarpeeksi, muta toi mainittu kasvoöljy on mahtava tuote.
Vierailija kirjoitti:
Onko eläimillä testaamaton ?
Ecocert-merkityissä tuotteissa ei ole käytetty eläinkokeita, kuten ei ole muussakaan EU:n sisällä myytävässä kosmetiikassa.
Vierailija kirjoitti:
Osa tuotteista ei kosteuta tarpeeksi, muta toi mainittu kasvoöljy on mahtava tuote.
Öljyhän ei kosteuta vaan sitoo kosteutta. Eli alle pitää laittaa kasvovettä ja ehkä myös voidetta.
Olen käyttänyt moniakin tuotteita: kasvojen puhdistusvaahtoa, kasvovoiteita, seerumia, silmämeikinpoistoainetta ja vartalovoidetta. Kaikista oon tykännyt.
Kiva lukea positiivista just tuosta öljystä, kun sen ajattelin ostaa ensin. Taitaa olla aika riittoisakin se puteli.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli Mosse kotona 70-luvun lopussa: isä ajoi ja me muut työnnettiin.
Hahah, mun papalla oli myös Mosse, muistaakseni vaaleansininen. Tulipa muistoja tästä 😄
Miksi kaupoissa on Smuuti (iho) tuote ja miltä se tuoksuu? Maksaa ainakin 15 euroa lähelle.
Vierailija kirjoitti:
Edes tuotesarjan nimi ei sano minulle yhtään mitään.
Näitä saa monesta paikasta ostaa. Esim. meidän lähellä S-market myy. https://www.sinunapteekki.fi/collections/mossa
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaupoissa on Smuuti (iho) tuote ja miltä se tuoksuu? Maksaa ainakin 15 euroa lähelle.
Ei oo kokemusta tuosta sarjasta. Pitääpä tutustua. Sitä myydään vissiin ainakin K-Marketeissa? Vai Cittareissako se on myynnissä?
Shampoota ostin joskus, mansikka- jotain. Oli huonoa tuote, hiukset oli aivan järkyttävässä takussa ja se tuoksui suorastaan pahalle. Joululahjaksi sain jotain plankton-seerumia ja se on aivan loistava. Ei kirvele ja iho on pehmeä, tuoksukin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut. Tiedän vaan että ne on tuoksuttomia tuotteita. Ei uskoisi kun niin värikkäät purkit antaa ymmärtää, että joku hedelmäinen tuoksu niissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kokeillut. Tiedän vaan että ne on tuoksuttomia tuotteita. Ei uskoisi kun niin värikkäät purkit antaa ymmärtää, että joku hedelmäinen tuoksu niissä on.
Osa on hajustettuja ja osa hajusteettomia.
Itse tykkään kanssa tosi paljon vitamin cocktail facial oil kasvoöljystä. Ennen mulla talvisin kasvojen iho alkoi hilseillä mutta sen jälkeen kun aloin käyttää tuota öljyä niin ei ole hilseillyt enää yhtään.
Sen sijaan lahjaksi saamastani vitamin cocktail instant energy yövoiteesta en tykkää: tuoksuu liian voimakkaasti ja vaikea levittää kasvoille kun voide on niin paksua että alkaa rullaantumaan.
Huulirasva käytössä, on hyvä.