Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko BDSM itsetuhoisuuden muoto?

Vierailija
29.03.2024 |

Itsetuhoinen aiheuttaa itselleen tahallaan kipua. Tuo porukka haluaa kokea kipua. Onko näillä yhteys?

Kommentit (218)

Vierailija
41/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BDSM:ää on montaa tasoa, mutta äärimmillään se on hyvinkin väkivaltaista. Siinä ei vain larpata väkivaltaa, vaan oikeasti satutetaan toisen kehoa. Luvan kanssa tai ei, jotain hyvin kipeää ja väärää toiminnassa on. Pahimmillaan se voi johtaa kuolemaan. Mielenterveysongelman ja harmittoman seksimieltymyksen välinen ero on hiuksen hieno. Domien tulisi osata erottaa nämä kaksi toisistaan ja ymmärtää rajat.

Aina luvan kanssa muuten kyseessä ei ole BDSM vaan pahoinpitely.

Entä jos uhri on suostuvainen? Kikkeli poikki vaan?

Vierailija
42/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Traumatausta.

Sitä minäkin epäilen

Naamioituu tunteettomuuteen, kontrolliin, sääntöihin, toistoon, sopimuksiin, eli tuo ei muistuta mitään luonnollisesta kanssakäymisestä. Kyetään olemaan kontaktissa vain ulkoisen roolin kautta kun aito intiimiys ahdistaa ja on sisäisten rajojen haurauden takia sietämätöntä.

BDSM ei suinkaan naamioidu tunteettomuuteen - ainakaan aina, voihan joku niinkin toki tehdä. Mutta onko siis vaniljaseksi kontrolloimatonta, jossa ei ole mitään sääntöjä, toistoa tai sopimuksia?

Eikös vanilia ole ihan normi jyystöä?

Onko normijyystö kontrol

En ymmärrä.. Seksissä pitää aina olla sopimus koska muuten se on r. a. i. s. k. a. u. s

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BDSM:ää on montaa tasoa, mutta äärimmillään se on hyvinkin väkivaltaista. Siinä ei vain larpata väkivaltaa, vaan oikeasti satutetaan toisen kehoa. Luvan kanssa tai ei, jotain hyvin kipeää ja väärää toiminnassa on. Pahimmillaan se voi johtaa kuolemaan. Mielenterveysongelman ja harmittoman seksimieltymyksen välinen ero on hiuksen hieno. Domien tulisi osata erottaa nämä kaksi toisistaan ja ymmärtää rajat.

Eräs tuttavuus yritti houkutella minua tähän. Määritteli BDSM:n niin, että siinä hallitseva osapuoli aiheuttaa alistuvalle osapuolelle kipua ja osoittaa näin rakkauttaan - aiheuttamalla kipua.

Ei kiitos.

Vierailija
44/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"uhri" antaa suostumuksen niin silloin on lupa. 

Vierailija
45/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikki mikä liittyy seksiin pitää normalisoida vaikka olisi kuinka sairasta.

Jep. Hygieenisenä itseään pitävä porukka imee p*skaa ja kairaa toisen pepunreikää ja antaa pissata päälleen. 

Rauhanomaisena ja fiksuna itseään pitävät hommaavat piikkipantoja ja ruoskia.

Ihminen alentaa seksinhimossaan itsensä melkein eläinten tasolle. Seksin varjolla voi tehdä typeryyksiä jota muuten ei tekisi. 

Hmm, miten musta tuntuu että just eläimillä EI ole mielikuvitusleikkejä seksissä, vaan eläimen tasolla ollaan silloin jos seksi on pelkkää panemista. Vai kuinka monta kertaa olette nähneet eläinten pukeutuvan kumppaniaan varten kiihottaviin vaatteisiin tai käyttävän seksileluja? Sanoisin siis, että ihmisten seksileikit ovat aika kaukana eläinten harrastamasta seksistä.

Vierailija
46/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen BDSM seksistä olemalla alistuva osapuoli. Käytännössä se tarkoittaa sitä että olen sidottuna sänkyyn ja on turvasana. Vaimo sitten ratsastaa ja leikittelee.

Vierailija
47/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuttavuus yritti houkutella minua tähän. Määritteli BDSM:n niin, että siinä hallitseva osapuoli aiheuttaa alistuvalle osapuolelle kipua ja osoittaa näin rakkauttaan - aiheuttamalla kipua.

Ei kiitos.

Onhan tuo aika mielenkiintoinen näkemys rakastamisesta mutta jokainen uskoo nykyään ihan mihin itse haluaa. Jotkut haluaa luopua tahdostaan kun se on rasittavaa. Toinen voisi aivan hyvin päättää kaikesta.

Eihän tuo sadomasokuvio tarvitse seksitouhuja sitä ilmenee muissakin yhteyksissä ja elämänalueilla.

Vierailija
48/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos.

BDSM:n kuten muunkin seksin pitää olla suostumuksellista. En tiedä, mitä tuttavallasi oli mielessä, mutta itse olen harrastanut paljon bdsm-seksiä, eikä minulle ole siinä aiheutettu kipua. Olen itse ollut "sub" ja minä olen määritellyt, mitä ja millä lailla minulle voi tehdä. Toinen osapuoli ei ole koskaan suostutellut mihinkään, mitä en olisi halunnut. Tuttavasi tietysti toimi väärin. Mutta vastaavanlaista suostuttelua ja painostusta tapahtuu kyllä vaniljaseksissäkin, että ei tuo niinkään liity bdsm:ään vaan siihen, jos toinen ei kunnioita rajoja ja toisen tahtoa.

Vierailija
49/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni haluaa olla se sadistinen osapuoli. Harvassa kuitenkin ovat ne alistujat. Joku nuori nainen jaksaa tuota hetken, kunnes hakee masennuslääkkeet. 

Hah. voi kuule!

BDSM-bileissä alistavien naisten luokse on miehiä jonossa.

Vierailija
50/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikki mikä liittyy seksiin pitää normalisoida vaikka olisi kuinka sairasta.

Missä sitten menee normaalin seksin raja?

Peiton alla lähetyssaarnaajassa.

Vierailija
51/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä.. Seksissä pitää aina olla sopimus koska muuten se on r. a. i. s. k. a. u. s

Näin juuri. Siksi ihmettelen, miksi tuolla joku kritisoi juuri bdsm:ää siitä, että siinä on kontrollia, sääntöjä, toistoa ja sopimuksia. Kun oman käsitykseni mukaan näitä on myös vaniljaseksissä - tietenkin. Eivätkä ne ole huono asia.

Vierailija
52/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihmisiä jotka fantasioivat todella äärimmäisistä asioista. Voidaan perustellusti kysyä ymmärtävätkö eron fantasian ja toden välillä. Sadistisia domeja tämä ei välttämättä kiinnosta, koska haluavat päästä toteuttamaan omia fantasioitaan. Ihan hyvällä omallatunnolla voi todeta kuvion olevan sairas. Ja huom, puhun nyt äärimmäisistä keisseistä ja riskeistä mitä hommaan liittyy ja mistä puhutaan noissa piireissä liian vähän. 

Vierailija
53/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurihan uutisten perusteella kävi ilmi, että ei ole ok, eli lain mukaan tietynlaisia asioita ei silti saa tehdä. Eihän sovitusta kaksoisitsemurhastakaan pääse kuin koira veräjästä, jos käy niin, että itse ehtii ampua ensin ja vain toinen kuolee.

Vierailija
54/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no tällä henkilöllä parisuhteet ovat päättyneet yksi toisensa jälkeen ja veikkaanpa, ettei sadismi, määräily ja kontrollointi ole rajoittunut pelkästään seksipuuhiin. Muutenkin puhuu naisista alentavan sävyyn. Veikkaanpa, että rakkaus ja kipu on liitetty yhteen hänen lapsuudessaan.

Vierailija
55/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta suhteemme seksiin on usein "antautumista" ja siihen on monin tavoin nivottu syyllisyyttä ja synnintuntoa ja vastuuta. Ajatus siitä että antautuu "väkisin otetuksi" ja tulee "rangaistuksi" ja että "luopuu kontollista" saattaa kuvitelmissa  auttaa ehkä ohittamaan nämä esteet, ja miksi ei sitten todellisuudessakin.

Toinen on se että kohtuullinen kipu on seksuaalisen nautinnon sukulainen ja nämä kaksi yhdessä saattaa toimia paremmin. 

Tämä on vain minun arvailuani. Minä olen itse sadisti. Nautin nähdessäni kipureaktioita ja tykkään alistaa ja pakottaa. En tiedä miksi. Teen vain sen mistä on sovittu ja lopetan heti jos käsketään. En myöskään halua jättää fyysisiä jälkiä - punoitus ja kirvely on ok mutta arvet ja mustelmat ei. Tämäkin on vain pieni, irrallinen osa seksuaalisuuttani. Puolisoni ei halua tätä vaan tavallista seksiä. Hän antaa minun joskus käydä harrastamassa tätä sado-asiaa tutun masokistin kanssa, en kuitenkaan harrasta tavanomaista seksiä muualla kuin kotona enkä koskaan pane tätä maso-tuttua. Olemme molemmat tahoillsmme naimisissa.

Tuollainen pysyvä sairaalahoitoa vaativa vamma on tämän altaan syvässä päässä ja melkoinen riski. En tunne mitään mielenkiintoa sellaiseen. 

En käyttäydy muuten sadistisesti. Olen aika kiltti ja empaattinen ja pärjään elämässä, en myöskään koe että minulla olisi ongelma esimerkiksi vastakkaisen sukupuolen kanssa. 

Vierailija
56/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri. Siksi ihmettelen, miksi tuolla joku kritisoi juuri bdsm:ää siitä, että siinä on kontrollia, sääntöjä, toistoa ja sopimuksia. Kun oman käsitykseni mukaan näitä on myös vaniljaseksissä - tietenkin. Eivätkä ne ole huono asia.

Miten vanilijaseksi eroaa normaalista seksistä vai onko haluttu jostain syystä luoda lisätermi jotta saadaan asia monimutkaiseksi?

Vierailija
57/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, no tällä henkilöllä parisuhteet ovat päättyneet yksi toisensa jälkeen ja veikkaanpa, ettei sadismi, määräily ja kontrollointi ole rajoittunut pelkästään seksipuuhiin. Muutenkin puhuu naisista alentavan sävyyn. Veikkaanpa, että rakkaus ja kipu on liitetty yhteen hänen lapsuudessaan.

Tämä siis vastauksena 47:lle.

Vierailija
58/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni haluaa olla se sadistinen osapuoli. Harvassa kuitenkin ovat ne alistujat. Joku nuori nainen jaksaa tuota hetken, kunnes hakee masennuslääkkeet. 

Masokisteja on enemmän kuin sadisteja.

Vierailija
59/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista jokainen on mielenterveysongelmista kärsivä ja useimmiten homo.

Vierailija
60/218 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vanilijaseksi eroaa normaalista seksistä vai onko haluttu jostain syystä luoda lisätermi jotta saadaan asia monimutkaiseksi?

Se että on saatu asia monimutkaiseksi.

Tutkin asiaa ja löysin wikipedia linkkien kautta tällaisen

https://archive.org/details/femalemasculinit00judi

Kyseessä siis Female masculinity niminen teos vuodelta 1998 eli ilmaisu vanilija seksi on lesbojen ja homojen keksimä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä