Nainen työpaikalta laittaa minulle viestiä vaikka on naimisissa
Jos minulla olisi vaimo tai tyttöystävä, en todellakaan laittaisi viestejä vastakkaiselle sukupuolelle.
Kommentit (28)
Miksi annoi numeron jos ei saa viestiä laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa oleva nainen ja kirjoittelen miespuolisen työkaverin kanssa aina välillä. Ollaan kavereita ja meitä yhdistää hyvä huumorintaju. Ei se tarkoita automaattisesti että pettäisi.
Tarkoittaa tietysti, lähetin exälle viestin, että lapsi on leikkauksessa, hänen nyksänsä mielestä halusin pilata heidän viikonloppunsa, koska halusin eksän takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla mahdollisuutta vastata naiselle, ettet voi viestitellä hänen kanssaan, koska hän on varattu, etkä usko pelkkään miesten ja naisten väliseen ystävyyteen?
[minä vaan kysyn]
Ap mielestäni ei vaikuta kovin ystävälliseltä. Tuskin siis ystävyyttä edes tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vastaavassa tilanteessa pari kertaa. Kiusallisia hommia.
Noissa kannattaa hyvin päättäväisesti, mutta kuitenkin kohteliaasti, tehdä selväksi että et ole kiinnostunut. Sekään ei välttämättä aina auta: eräs naimisissa oleva nainen edelleen satunnaisesti lähettelee minulle viestejä, vaikka kerroin jo vuosi sitten hänelle hyvin suoraan, että välillämme ei koskaan tule tapahtumaan mitään.
M39
Nimenomaan olisin kiinnostunut, mutta hänen nykyisestä miehestä pitäisi ensin päästä eroon.
Aikoinaan samanlainen tilanne, valitsin uuden miehen ja nyt onnellisesti aviossa jo vuosia. Toinen meistä oli lapseton, toisella isoja lapsia. Työpaikan mies oli varovainen, mutta selvästi kiinnostunut, jotenkin hämmentynyt. Mies oli eronnut ja vapaa, minä aviossa.
Puhukaa suoraan, pyydä hänet kahville. Sopikaa, miten etenette. Nainen selvästi on kiinnostunut, mutta haluaako hän a) sivusuhteen b) ystävän c) uuden parisuhteen. Se teidän tulee puhua. On mahdollisuus, että haluatte eri asioita, mutta voi myös olla, että samoja. Pitäisi tutustua ihmiseen myös muuten, onko samanlainen arvopohja?
Itse kituutin seksittömässä 21 vuoden kulissiliitossa epävakaan alkoholistin kanssa,, ero oli vain ajan kysymys, raha-asioita lähinnä järjesteltiin (talo-, mökki- ja autolainat).
Avioero vireille, harkinta-aika 6 kk. Sinä aikana tapailua ja seurustelua. Sitten, kun ero selvä, sitoutuminen. Pitäisi vaan selvittää, oletteko toisillenne ne oikeat. Jos nainen on tosissaan, hän tekee pyynnöstäsi seuraavan toimenpiteen eli kertoo miehelle, laittaa eron vireille.
Epäilemättä naisella on intressejä sinua kohtaan, mutta intressit saattaa olla myös lähinnä kaverillisessa mielessä. Sanon tämän siksi, koska näin on esim. omassa vastaavassa tapauksessa näin naisena, enkä ole edes avioliitossa.
En tiedä, onko sinulla itselläsi minkäänlaisia intressejä kyseistä naista kohtaan, mutta ehdottomasti voit kyllä sanoa, että naisen elämäntilanne huomioon ottaen et näe tässä syytä/ mahdollisuutta muuhun kuin työkaveruuteen, ja odotat teidän kommunikoinnin tapahtuvan lähinnä työpaikalla ja myös niissä merkeissä.
Sähköposti- ja teams-viestintä kuuluu ihan normaaliin työpaikan tapoihin kommunikoida työasioita. Ja se ei ota kantaa onko henkilö varattu vai ei. Jos se pyytää tekemään sinua jotain tai kysyy jotain, niin älä oleta, että haluaa sinua seksuaalisesti.
Outo kysymys, suurin osa puhelinnumeroista on ihan julkisia.
-ohis