Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen työpaikalta laittaa minulle viestiä vaikka on naimisissa

Vierailija
29.03.2024 |

Jos minulla olisi vaimo tai tyttöystävä, en todellakaan laittaisi viestejä vastakkaiselle sukupuolelle.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa juuri noin.

Vierailija
2/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista juttua se viestittelee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän parisuhteessa saa ihan viestitellä vastakkaista sukupuolta olevien kanssa.

Vierailija
4/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla mahdollisuutta vastata naiselle, ettet voi viestitellä hänen kanssaan, koska hän on varattu, etkä usko pelkkään miesten ja naisten väliseen ystävyyteen?

[minä vaan kysyn]

Vierailija
5/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti mies, tuttu nuoruudesta. En saanut selvää, mitä asiaa hänellä oli. Se oli outo puhelu.

Vierailija
6/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kysymys työasioista ja viestittelee vapaa-aikanasi, voi vastata, että palataan asiaan maanantaina töissä.

Mulla oli ennen sellainen innostuja työkaveri (ihan samaa sukupuolta), joka halusi puida työjuttuja myös vapaalla. Jos erehtyi vastaamaan edes lyhyesti, alkoi tekstaripommitus - esim. 7 pitkää tekstaria peräjälkeen.

Opin lopulta heittäytymään kuuroksi ja sokeaksi niille viesteille.

Vierailija
7/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin varmaan, ap, niin varmaan.

Vierailija
8/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen joskus pari kaverillista viestiä naimisissa olevan miehen kanssa vaihtanut. Jos avioliitto on vankila, se on nopeasti entinen avioliitto. 

Voi myös olla liitossa, jossa ero ei ole astunut vielä voimaan. Tai liitto on pelkkä kulissi, jossa muiden tapaaminen on sallittua. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita.  

Vierailija
9/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun häivyin työpaikalta lopullisesti niin eräs varattu naikkonen sieltä olisi myös halunnut viestitellä. Annoin sen osaltani hyytyä pois.

Vierailija
10/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nin varmaan, ap, niin varmaan.

Eli myönnät tässä avoimesti että naisilla on sutinarintamalla helpompaa, miehet ei koskaan saa mitään.

Vierailija
11/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista asiaa nainen viestittelee ja lähettääkö hän viestejä myös työajan ulkopuolella? Sinuna kysyisin suoraan, mutta kohteliaasti, että miksi hän viestittelee sinulle, vaikka hän on naimisissa.

Olen miettinyt samaa kun työpaikallani  työasioiden yhteydessä yksi mies selvästi flirttailee ja haluaa soittaa minulle. Hän etsi minut työpaikalla, tuli samaan kahvipöytään ja jutteli tosi pitkään ja kertoi itsestään. Hän kehuu, hymyilee, katsoo silmiin, ihastelee sanomisiani ja mielestäni selvästi haluaa tutustua ja tietää millainen ihminen olen.

Miksi hän tekee tätä, vaikka olemme molemmat tahoillamme pitkässä parisuhteessa ja perheellisiä? Positiivinen huomio tuntuu hyvältä ja imartelevalta, mutta mietin, että mitäköhän sen miehen vaimo ajattelisi miehensä käytöksestä, jos tietäisi. Osaako joku sanoa? Miksi varatut miehet tulevat flirttaillen ja mukavina tosi iholle, mutta eivät kuitenkaan koskaan ehdota mitään. Ihan kuin tällainen mies haluaisi saada naisen ihastumaan itseensä ja saada ystävyyttä ja eroottista vipinää. Mielestäni se on naisen tunteilla leikkimistä ja vaimon selän takana toimimista.

Vierailija
12/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista juttua se viestittelee?

Kaikkea ihan randomia, läppää, vitsiä. Joskus voi alkaa ihan työasialla mutta sitte viestit on jostain toiselta planeetalta.

Vierailija
13/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatulle flirttaileville miehille on vaikea sanoa tosiaan mitään suoraan kun he eivät koskaan tee mitään suoraa ehdotusta ja aloitetta. Kuitenkin työasioiden puitteissa jotkut menevät flirttailussa niin pitkälle kuin pääsevät.

Jos AP se nainen viestittelee sinulle henkilökohtaisia asioita työajalla ja sen ulkopuolella, niin mielestäni tuollaisesta olisi hyvä kysyä suoraan. Tuollaiseen voi mielestäni tarttuakin ja sanoa, että tämä ei tunnu ihan sopivalta tms.

Vierailija
14/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestitteleekö nainen myös vapaa-ajalla omaan kännykkääsi? Vai viestitteleekö työpaikalla Teamsissa, sähköpostissa tai puhelimitse? 

Vierailija
15/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva nainen ja kirjoittelen miespuolisen työkaverin kanssa aina välillä. Ollaan kavereita ja meitä yhdistää hyvä huumorintaju. Ei se tarkoita automaattisesti että pettäisi.

Vierailija
16/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen haluaa pitää itsensä sun mielessä. 

Vierailija
17/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on rauhallisempaa ja asiallisempaa, jos ihmiset ei flirttaile työpaikalla. Flirttailu voi aiheuttaa niin paljon turhaa hämmennystä ja tunteita.

Vierailija
18/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee viestejä ulkoavaruudesta. Mutta en tiedä on varatulta.

Vierailija
19/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä on sun puhelinnumero?

Vierailija
20/28 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavassa tilanteessa pari kertaa. Kiusallisia hommia.

Noissa kannattaa hyvin päättäväisesti, mutta kuitenkin kohteliaasti, tehdä selväksi että et ole kiinnostunut. Sekään ei välttämättä aina auta: eräs naimisissa oleva nainen edelleen satunnaisesti lähettelee minulle viestejä, vaikka kerroin jo vuosi sitten hänelle hyvin suoraan, että välillämme ei koskaan tule tapahtumaan mitään.

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme