Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette ihmisistä, jotka uppoutuvat projekteihinsa

Vierailija
29.03.2024 |

Niin etteivät pysty keskeyttämään hommiaan tai edes vastaamaan puhelimeen?

Minusta tuo on outoa ja itsekästä, itselläni ainakin ystävät ja läheiset menevät kaiken tekemisen edelle.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko tällaisia ihmisiä?

Vierailija
2/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on siis loukkaantunut, kun joku toinen toimii eri tavoin kuin hän itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko hän sen työajaksi? Onko aikaa jolloin voi vastata esim. klo 16 jälkeen. Entä hätätilanteet. 

Vierailija
4/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on itsekästä että vaatii toista lopettamaan hommansa sinun juttutuokiosi (=valivalivalivali) takia!

Vierailija
5/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt istun pitkäperjantaipaskalla.

On muutes A-luokan paska.

6/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töis ei räplätä puhelinta 😎 

Vierailija
7/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keskeyttää niin se pitkittyy

Vierailija
8/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kokee oikeudekseen häiritä ihmisiä milloin haluaa ja vaatii välitöntä huomiota tilanteesta riippumatta.

Jos puoliso soittaa pianoa, hän alkaa juttelemaan tälle kesken kappaleen ja korottaa ääntään: "ETKÖ SINÄ KUULE!"

Vierailija
9/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tällainen ihminen ja näinä aikoina kun esim. freelancerilla rahat on tiukilla niin teen kovasti hommia, että saan pidettyä lapset harrastuksissa, leivän pöydässä ja katon pään päällä.

Jos asiasi on vain valittaa niin mielummin uppoudun projekteihini. Valittamalla harva asia muuttuu, vain tekemällä ja valittajat vie valitettavasti aikaani tekemisestä.

Vierailija
10/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ehkä ei ole sellaista intohimoa mihinkään joka todella vie huomion välillä. Antaisitko jokaiselle rauhan päättää omista asioista, ei se työhön tai harrastukseen keskittyminen tarkoita etteivätkö ihmiset elämässä olisi tärkeitä. Ymmärrystä.

Vierailija
11/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyminen on semmoinen asia, että se joko on tai ei ole päällä. Ei voi keskittyä vähän. Keskeyttäminen tuhoaa koko homman.

Vierailija
12/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nnitä jotka saa aikaan eikä vain puhu pskaa

Vierailija
13/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se törkeää että joku muu asia on jonku mielestä tärkeäpi kuin nainen.

Vierailija
14/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranpa tapahtui näin olin suunnittelemassa innoissani tulevaa matkaa, etsin kartalle kohteita joissa haluan käydä, laskin exceliin budjettia, mietin aikataulua minä päivänä sopii mikäkin jne olin täydessä työn touhussa haaveilemassa reissusta ja varaamassa pääsylippuja yms.

Puhelin soi ja ystäväni alkaa suoraa päätä valittamaan jotain kokemaansa asiaa mikä ei mitenkään liittynyt minuun eikä kiinnostanut lähtökohtaisestikaan saati tuossa tilanteessa että olin täysi draivi päällä miettimässä jotain kivaa elämääni.

Pilasi kyllä tunnelman ihan täysin ja tuosta puhelusta alkoi väliemme totaalinen viileneminen. (Paljon muitakin vastaavia itsekkäitä kokemuksia mahtui tuohon tuttavuuteen vuosien varrella.)

Jäi melkeinpä viimeiseksi puheluksemme emmekä ole enää vuosiin olleet tekemisissä, ymmärsi yskän vihdoin tuo soittelija huomionkerjääjäkin.

Hän ei lopulta edes tiennyt että olimme lähdössä matkalle, kävimme matkalla ja tulimme matkalta kun ei häneltä saanut minkäänlaista suunvuoroa kertoa omia asioitaan.

Ja tuo matka oli itselleni elämän yksi tärkeimmistä kohokohdista.

Vierailija
15/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeeko hän sen työajaksi? Onko aikaa jolloin voi vastata esim. klo 16 jälkeen. Entä hätätilanteet. 

Kyse ei ole palkkatyöstä vaan vapaa-ajan projekteista.

Ap

Vierailija
16/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tavattomasti, kun on flow päällä ja sitten joku soittaa, mutta ei ole mitään oikeaa asiaa. Mullakaan ei ole työaikoja vaan flow tulee silloin kun se tulee.  Sunnuntaisin pidän aina lomapäivän ja silloin saa soittaa 7-22 välillä. 

Vierailija
17/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää, ap!

Vierailija
18/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerranpa tapahtui näin olin suunnittelemassa innoissani tulevaa matkaa, etsin kartalle kohteita joissa haluan käydä, laskin exceliin budjettia, mietin aikataulua minä päivänä sopii mikäkin jne olin täydessä työn touhussa haaveilemassa reissusta ja varaamassa pääsylippuja yms.

Puhelin soi ja ystäväni alkaa suoraa päätä valittamaan jotain kokemaansa asiaa mikä ei mitenkään liittynyt minuun eikä kiinnostanut lähtökohtaisestikaan saati tuossa tilanteessa että olin täysi draivi päällä miettimässä jotain kivaa elämääni.

Pilasi kyllä tunnelman ihan täysin ja tuosta puhelusta alkoi väliemme totaalinen viileneminen. (Paljon muitakin vastaavia itsekkäitä kokemuksia mahtui tuohon tuttavuuteen vuosien varrella.)

Jäi melkeinpä viimeiseksi puheluksemme emmekä ole enää vuosiin olleet tekemisissä, ymmärsi yskän vihdoin tuo soittelija huomionkerjääjäkin.

Hän ei lopulta edes tiennyt että olimme lähdössä mat

Miksi vastasit puheluun? Miten ystäväsi olisi voinut tietää, että sulla on jotain kesken?

Vierailija
19/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, tehköön mitä haluaa. Kauheaa jos pitäisi olla tavoitettavissa ihan koko ajan koska jonkun tutun täytyy saada soittaa juuri silloin kuin haluaa. Minulla ei edes ole mitään projekteja tai muita aikaa vieviä asioita töiden lisäksi, mutta en silti aina vastaa puhelimeen ellen tiedä että on joku asia johon on tärkeää vastata juuri silloin. 

Vierailija
20/25 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastasit puheluun? Miten ystäväsi olisi voinut tietää, että sulla on jotain kesken?

Mistä mä olisin voinut tietää että sieltä tulee em. valitusvirsi? Ihan oikeasti soittajakin voi kysyä ehditkö puhua tai vastaavaa ennen kuin aloittaa sen ryöpytyksen. Ja tämä oli hyvä näin, en ole kaivannut tuota henkilöä elämääni enää lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan