Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jes, nyt aamulla puntari näytti 64,8 kg :)

Vierailija
29.03.2024 |

BMI vielä tasan 27 mutta oikeaan suuntaan menossa!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Ap, onnittelut! :)

Kiitos :)

Vierailija
22/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläkä nyt lipsu, pääsiäisherkut houkuttaa

Joillakin voi tietysti olla niin, että jos esim useampana päivänä peräkkäin syö suklaata, niin se laukaisee taas makeakoukun ja joutuu taas vierottamaan itsensä.

Kuitenkin vakaaseen painonpudotukseen sopii herkuttelu kuten normaalipainoisillekin. En tietenkään tarkoita ahmintaa, joka ei yleensä ole nautinnollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on painoindeksi 20 tasan ja periaatteessahan se on todella hyvä, ei ole ylipainoa, mutta joudun laihduttamaan muutaman kilon vielä, koska minulla on todettu korkea verenpaine ja luin, että 5% painonpudotus laskisi verenpainetta.

Onko lääkitystä kokeiltu? 

Sain lääkityksen viime vuonna, annosta nostettiin tänä vuonna, mutta verenpaineet edelleen liian korkeat.

Vierailija
24/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on painoindeksi 20 tasan ja periaatteessahan se on todella hyvä, ei ole ylipainoa, mutta joudun laihduttamaan muutaman kilon vielä, koska minulla on todettu korkea verenpaine ja luin, että 5% painonpudotus laskisi verenpainetta.

Sain lääkityksen viime vuonna, annosta nostettiin tänä vuonna, mutta verenpaineet edelleen liian korkeat.

Jos se on sukurasite niin enpä usko, että verenpaineesi laskee laihduttamalla koska olet jo normaalipainoinen, tai jopa normaalipainon alarajoilla.

Vierailija
25/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 22.5 on oma painoindeksi ja tavoite on 19.

Älä ihmeessä. Menee keho sekaisin ja saat loppuelämäksesi riesan näistä syömisistä ja laihdutuksista. 

Mun painoindeksi oli alimmillaan 14,9 ja lääkäri käski laihduttaa. Tisseistäni olisi kuulemma lähtenyt läskiä vielä pois, eikä vyötärö erottunut. Eipä kai erottunut, kun olen malliltani suora pötkö.  Paitsi sitten on julmuritissit.

Vierailija
26/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet 155cm lyhyt tai punnitsit jotain muuta kuin itseäsi.

Vierailija
27/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit lukenut keskustelua, huomaisit että vastasinkin olevani 155 cm

Vierailija
28/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ettekö ole huomanneet että vain lihava nainen voi olla aidosti onnellinen ja voimaantunut!

Vierailija
29/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit lukenut keskustelua, huomaisit että vastasinkin olevani 155 cm

Ei kai kukaan lue kuin aloitukse ja vikan sivun tekstit

Vierailija
30/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, ettekö ole huomanneet että vain lihava nainen voi olla aidosti onnellinen ja voimaantunut!

0/5

Vierailija
31/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Onnittelut! Mikä muutostasi on edistänyt?

Vierailija
32/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on sukurasite niin enpä usko, että verenpaineesi laskee laihduttamalla koska olet jo normaalipainoinen, tai jopa normaalipainon alarajoilla.

Oikea annostus niin kyllä se saadaan aisoihin. Itse sain verenpainelääkkeet jo noin 30 vuotiaana, aina olen ollut hoikka ja elänyt terveellisesti. Suvussani on kaikilla verenpainetta.

Vierailija
33/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuistuneen lapsen kotoa pois muutto kiihdytti ainakin projektia, en enää tee iltaruokaa lainkaan niin tulee syötyä pienempi välipalatyyppinen, ehkä terveellisemminkin kun vähemmän tulee herkkuja ostettua jne. Mutta alkoi tämä painonlaskun vahtiminen jo ennen sitä, lähinnä kiinnittämällä huomiota annoskokoon, lautasmalliin jne. Urheilu on jopa vähentynyt tässä viime aikoina.

Vierailija
34/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittanauha itsellä vaan käytössä, oma vyötärö 67cm. Tsemppiä ap:lle. :)

Vierailija
35/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Tsemppiä myös jatkoon sinulle ja meille kaikille muille! Omassakin projektissa pääsin pienen junnaamisen jälkeen tänään alle puolipyöreän lukeman.

Vierailija
36/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittanauha itsellä vaan käytössä, oma vyötärö 67cm. Tsemppiä ap:lle. :)

Mittasin itsekin, näköjään 77 cm vyötärö, kiitos tsempeistä .)

Vierailija
37/37 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuistuneen lapsen kotoa pois muutto kiihdytti ainakin projektia, en enää tee iltaruokaa lainkaan niin tulee syötyä pienempi välipalatyyppinen, ehkä terveellisemminkin kun vähemmän tulee herkkuja ostettua jne. Mutta alkoi tämä painonlaskun vahtiminen jo ennen sitä, lähinnä kiinnittämällä huomiota annoskokoon, lautasmalliin jne. Urheilu on jopa vähentynyt tässä viime aikoina.

Ja tuli vielä mieleen että leipää / leivänpäällisiä en ole ostanut enää puoleen vuoteen kuin ehkä 1 pkt ruisleipää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi