Jes, nyt aamulla puntari näytti 64,8 kg :)
BMI vielä tasan 27 mutta oikeaan suuntaan menossa!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Äläkä nyt lipsu, pääsiäisherkut houkuttaa
Joillakin voi tietysti olla niin, että jos esim useampana päivänä peräkkäin syö suklaata, niin se laukaisee taas makeakoukun ja joutuu taas vierottamaan itsensä.
Kuitenkin vakaaseen painonpudotukseen sopii herkuttelu kuten normaalipainoisillekin. En tietenkään tarkoita ahmintaa, joka ei yleensä ole nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on painoindeksi 20 tasan ja periaatteessahan se on todella hyvä, ei ole ylipainoa, mutta joudun laihduttamaan muutaman kilon vielä, koska minulla on todettu korkea verenpaine ja luin, että 5% painonpudotus laskisi verenpainetta.
Onko lääkitystä kokeiltu?
Sain lääkityksen viime vuonna, annosta nostettiin tänä vuonna, mutta verenpaineet edelleen liian korkeat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on painoindeksi 20 tasan ja periaatteessahan se on todella hyvä, ei ole ylipainoa, mutta joudun laihduttamaan muutaman kilon vielä, koska minulla on todettu korkea verenpaine ja luin, että 5% painonpudotus laskisi verenpainetta.
Sain lääkityksen viime vuonna, annosta nostettiin tänä vuonna, mutta verenpaineet edelleen liian korkeat.
Jos se on sukurasite niin enpä usko, että verenpaineesi laskee laihduttamalla koska olet jo normaalipainoinen, tai jopa normaalipainon alarajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: 22.5 on oma painoindeksi ja tavoite on 19.
Älä ihmeessä. Menee keho sekaisin ja saat loppuelämäksesi riesan näistä syömisistä ja laihdutuksista.
Mun painoindeksi oli alimmillaan 14,9 ja lääkäri käski laihduttaa. Tisseistäni olisi kuulemma lähtenyt läskiä vielä pois, eikä vyötärö erottunut. Eipä kai erottunut, kun olen malliltani suora pötkö. Paitsi sitten on julmuritissit.
Joko olet 155cm lyhyt tai punnitsit jotain muuta kuin itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit lukenut keskustelua, huomaisit että vastasinkin olevani 155 cm
Höh, ettekö ole huomanneet että vain lihava nainen voi olla aidosti onnellinen ja voimaantunut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit lukenut keskustelua, huomaisit että vastasinkin olevani 155 cm
Ei kai kukaan lue kuin aloitukse ja vikan sivun tekstit
Vierailija kirjoitti:
Höh, ettekö ole huomanneet että vain lihava nainen voi olla aidosti onnellinen ja voimaantunut!
0/5
Hienoa! Onnittelut! Mikä muutostasi on edistänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on sukurasite niin enpä usko, että verenpaineesi laskee laihduttamalla koska olet jo normaalipainoinen, tai jopa normaalipainon alarajoilla.
Oikea annostus niin kyllä se saadaan aisoihin. Itse sain verenpainelääkkeet jo noin 30 vuotiaana, aina olen ollut hoikka ja elänyt terveellisesti. Suvussani on kaikilla verenpainetta.
Vierailija kirjoitti:
Aikuistuneen lapsen kotoa pois muutto kiihdytti ainakin projektia, en enää tee iltaruokaa lainkaan niin tulee syötyä pienempi välipalatyyppinen, ehkä terveellisemminkin kun vähemmän tulee herkkuja ostettua jne. Mutta alkoi tämä painonlaskun vahtiminen jo ennen sitä, lähinnä kiinnittämällä huomiota annoskokoon, lautasmalliin jne. Urheilu on jopa vähentynyt tässä viime aikoina.
Mittanauha itsellä vaan käytössä, oma vyötärö 67cm. Tsemppiä ap:lle. :)
Hienoa! Tsemppiä myös jatkoon sinulle ja meille kaikille muille! Omassakin projektissa pääsin pienen junnaamisen jälkeen tänään alle puolipyöreän lukeman.
Vierailija kirjoitti:
Mittanauha itsellä vaan käytössä, oma vyötärö 67cm. Tsemppiä ap:lle. :)
Mittasin itsekin, näköjään 77 cm vyötärö, kiitos tsempeistä .)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuistuneen lapsen kotoa pois muutto kiihdytti ainakin projektia, en enää tee iltaruokaa lainkaan niin tulee syötyä pienempi välipalatyyppinen, ehkä terveellisemminkin kun vähemmän tulee herkkuja ostettua jne. Mutta alkoi tämä painonlaskun vahtiminen jo ennen sitä, lähinnä kiinnittämällä huomiota annoskokoon, lautasmalliin jne. Urheilu on jopa vähentynyt tässä viime aikoina.
Ja tuli vielä mieleen että leipää / leivänpäällisiä en ole ostanut enää puoleen vuoteen kuin ehkä 1 pkt ruisleipää.
Kiitos :)