Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas aviomiehen juhlapyhä ilman seksiä

Vierailija
28.03.2024 |

Mahtavia nämä ruuhkavuosien pitkät viikonloput. Aina anoppilassa vaimon ja lasten kanssa ym. kyläpaikoissa. Ainoa keino seksille ois varmaan hankkia sivusuhde. 

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi rakkaat palstamiehet, mun sydän särkyy teidän puolesta 😢 Ei sen noin pitäisi mennä! Ei ollenkaan  

Kun täällä on oikeasti naisia joille se seksi ja läheisyys olisi niin tärkeää. Teillä ei vaan oo se oikea kumppani rinnalla 😕 Ei ollut mullakaan, siks en halunnut miestäni ja toimin juuri kuten ap:n vaimo. Oikeasti rakastan seksiä ja sitä että saan tehdä miehelle hyvää. Nyt olen yksin ja ilman seksiä toistaiseksi, mut toivottavasti aika korjaa tilanteen.

Yks ainut elämä. Minkälaista elämää haluat katsella taaksepäin kun makaat kuolinvuoteella?

Jatkan vielä, että kun olin vielä lapseni isän kanssa yhdessä, kyllä se 10 minuuttia lukitun vessan oven takana pikkukakkosen aikaan hyödynnettiin vaikka en olisi halunnutkaan. Mut yritin silti, todella pitkään, koska halusin tehdä

Noin käy jos mies ei tee naiselle orgasmia.

Vierailija
62/84 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että saat juhlavaa pyhää seksiä.. 

;)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa että saat juhlavaa pyhää seksiä.

juhlava musiikki, ylöspäin suunnatut dramaattiset kohdevalot ja satiiniviitta! Se harteilla kun juhlallisesti astut rakkauden pyhättöön pippeli pystyssä niin pääsiäisseksi on varmaa. 

Vierailija
64/84 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kukaan kuolinvuoteellaan ajattelee toteutumatonta seksielämäänsä. Eiköhän silloin ole jotain muuta mielessä.

Kuten taivaallinen tai helvetillinen - seksi. Miten elää maanpäällä vaikuttaa siihen pääsetkö helvetin hyvään seksiin, jossa perskarvatkin palaa vai aivan taivaalliseen seksiin, jossa naiset squirttaa mirhamia.

Vierailija
65/84 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäpä sitten oikein kuvittelit? 

Kuvittelin että tukiverkostoista olisi edes joskus apua, no eipä ole ollut. Täydelliseen kahdenkeskeisen ajan loppumiseen en ollut varautunut, se on myönnettävä. Enkä myöskään seksin vähenemiseen 95%:lla. Toivoin että sille löytyy aikaa edes jostain pienistä hetkistä. 

Kylläpä ne lapset on itsekunkin kasvatettava, jos vain täydessä järjessä ja terveydessä on. Niillä tukiverkoillakin kun on oma elämänsä elettävänä. Kun olit poikamies, ihmettelitkö minne ne kaikki kaverit häviävät, kun niille tuli lapsi? No, nyt tiedät.

Ole onnellinen että on se 5% seksiä jäljellä. Monella ikäiselläsi pariskunnalla ei ole edes sitä. Eikä kyllä ole teilläkään kymmenen vuoden kuluttua.

Kun olit poikamies, kummastelitko supermarketissa näkemiesi lapsiperheitten isien alistunutta ilmettä, lasten sinkoillessa ympäriinsä ja vaimon sähähdellessä käskyjä miehelleen? Ihmettelitkö, mistä moinen, onhan tuollakin pariskunnallakin mahtavaa seksiä ihan milloin haluavat, vaikka joka päivä? No, nyt tiedät enemmän siitäkin asiasta. Kun elää, niin viisastuu.

Vierailija
66/84 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa kukaan kuolinvuoteellaan ajattelee toteutumatonta seksielämäänsä. Eiköhän silloin ole jotain muuta mielessä.

No kuule, et tiedäkään miten moni.

Ihan varmasti ajattelee. Minäkin jo nyt vaikka on vielä ehkä vuosia kuolemaan.

Vierailija
67/84 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun mies ei ikinä jaksa? Seksiä on 1-3 kertaa kuussa, yleensä 1. Ongelma jatkunut jo pitkään. Ei lapsia, ei olla vielä naimisissakaan.

Aina tulee töistä väsyneenä. Jos joskus pääseekin aikaisemmin tai vähemmän väsyneenä, menee salille tai lähtee lenkille. Viikonloppuisin ennen yritin tehdä aloitteita, eipä kiinnosta. Joskus kun saan, se on aika suoran ilmoituksen tulos, että viime kerrasta on jo X viikkoa enkä halua olla pelkkä kämppis. Pari kolme viime kertaa olivat ainakin mulle niin huonoja, ettei enää edes kiinnosta yrittää.

Kuitenkin kosi ja haluaa naimisiin ja lapsia. Milläköhän ilveellä ajatteli lapset tehdä kun ei seksi maistu?

Aina tekosyy on, että väsyttää, aikainen aamu, katotaan huomenna/viikonloppuna, liian täynnä (onko iltaruokaa aina pakko ahtaa ihan ähkyyn), pää kipeä, selkä kipeä, lihakset kipeät salilta...

Olen kysellyt, ei anna mitään selityksiä. Kuulemma edelleen olen viehättävä jne.

Kolmatta vuotta pahenee vaan tämä. Täytti juuri 30. Voiko olla jotain hormonihäikkää tms lääketieteellistä?

Vierailija
68/84 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt niin halpamaiseksi ala että petät. Jos noin paljon olet p*llun perässä niin parempi on että eroat ja jatkat häntäheikkeilyjäsi yksin. 

:DDD soihdut ja talikko-porukka hereillä :DDD

Vierailija
69/84 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan on meilläkin, vaikka vaimo kovin antoi aina ymmärtää ihan muuta. (ja nyt jo soihdut/talikko- sekä aito avioliitto porukoille tiedoksi, että todellakin teen kotityöt, lasten hoidon, metatyöt ja omat työt ihan oma-aloitteisesti ja huolehdin vaimonkin orgasmeista...)

Oli 17. hääpäiväkin viikonloppuna ja niitä aina juhlittu vähän railakkaamman seksin muodossa kaiken muun huomioimisen ohessa, nyt vaan sitten ei hänellä riittänyt kiinnostusta tehdä vähääkään töitä suhteen eteen...

Noo toivomansa lahjan hän sai kuitenkin ja itse nautin vähän paremman viinin ja pihvin lounaaksi sekä otin sitten mukavan tuokion tasokkaan maksullisen seurassa, pidin nimittäin tänään "etäpäivän".

Vierailija
70/84 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas kanssakärsijät että miten olette asiasta vaimonne kanssa keskustelleet ja miten hän on reagoinut. Mä oon tässä nyt kaks vuotta koittanut keskustella asiasta jotenkin mutta ikinä ei pääse puusta pitkälle. Haluisin edes rehellisesti sen vastauksen, että en halua sinua enää tai että et tyydytä minua tms, mutta kun sitäkään ei saa. Kaikki on kuulemma aina hyvin tai sit närkästytään että minulla aina kaikki huonosti tai sitten jotain tekosyitä. Eikö sen voisi sitten edes rehellisesti pamauttaa pitkässä yhteisessä taipaleessa että ei vaan saakeli *tähään väliin syy* nappaa panna minun kanssani. Ei olisi mielestäni liikaa vaadittu, jos in lapset, talot, ja yhteiset vuodet. Vai häh?

Vierailija
71/84 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi rakkaat palstamiehet, mun sydän särkyy teidän puolesta 😢 Ei sen noin pitäisi mennä! Ei ollenkaan  

Kun täällä on oikeasti naisia joille se seksi ja läheisyys olisi niin tärkeää. Teillä ei vaan oo se oikea kumppani rinnalla 😕 Ei ollut mullakaan, siks en halunnut miestäni ja toimin juuri kuten ap:n vaimo. Oikeasti rakastan seksiä ja sitä että saan tehdä miehelle hyvää. Nyt olen yksin ja ilman seksiä toistaiseksi, mut toivottavasti aika korjaa tilanteen.

Yks ainut elämä. Minkälaista elämää haluat katsella taaksepäin kun makaat kuolinvuoteella?

Mikset hankkiutunut alunperin suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jonka haluat? Onko raha ja elintaso tosiaan niin tärkeitä, että sen takia mennään yhteen. Onhan se nyt vähän karua, jos se mies sitten luulee, että rakkaudesta ollaan yhdessä.

Vierailija
72/84 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset hankkiutunut alunperin suhteeseen sellaisen miehen kanssa, jonka haluat? Onko raha ja elintaso tosiaan niin tärkeitä, että sen takia mennään yhteen. Onhan se nyt vähän karua, jos se mies sitten luulee, että rakkaudesta ollaan yhdessä.

En tiennyt naimisiin mennessä, että hän alkoholisoituisi.

Vierailija
73/84 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas kanssakärsijät että miten olette asiasta vaimonne kanssa keskustelleet ja miten hän on reagoinut. Mä oon tässä nyt kaks vuotta koittanut keskustella asiasta jotenkin mutta ikinä ei pääse puusta pitkälle. Haluisin edes rehellisesti sen vastauksen, että en halua sinua enää tai että et tyydytä minua tms, mutta kun sitäkään ei saa. Kaikki on kuulemma aina hyvin tai sit närkästytään että minulla aina kaikki huonosti tai sitten jotain tekosyitä. Eikö sen voisi sitten edes rehellisesti pamauttaa pitkässä yhteisessä taipaleessa että ei vaan saakeli *tähään väliin syy* nappaa panna minun kanssani. Ei olisi mielestäni liikaa vaadittu, jos in lapset, talot, ja yhteiset vuodet. Vai häh?

Ihan turhaa puhua, kun toinen ei kuuntele eikä halua kuulla!

Vierailija
74/84 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa puhua, kun toinen ei kuuntele eikä halua kuulla!

Tämäpä :(

Vierailija
75/84 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun mies ei ikinä jaksa? Seksiä on 1-3 kertaa kuussa, yleensä 1. Ongelma jatkunut jo pitkään. Ei lapsia, ei olla vielä naimisissakaan.

Aina tulee töistä väsyneenä. Jos joskus pääseekin aikaisemmin tai vähemmän väsyneenä, menee salille tai lähtee lenkille. Viikonloppuisin ennen yritin tehdä aloitteita, eipä kiinnosta. Joskus kun saan, se on aika suoran ilmoituksen tulos, että viime kerrasta on jo X viikkoa enkä halua olla pelkkä kämppis. Pari kolme viime kertaa olivat ainakin mulle niin huonoja, ettei enää edes kiinnosta yrittää.

Kuitenkin kosi ja haluaa naimisiin ja lapsia. Milläköhän ilveellä ajatteli lapset tehdä kun ei seksi maistu?

Aina tekosyy on, että väsyttää, aikainen aamu, katotaan huomenna/viikonloppuna, liian täynnä (onko iltaruokaa aina pakko ahtaa ihan ähkyyn), pää kipeä, selkä kipeä, lihakset kipeät salilta...

Olen kysellyt, ei anna mitään selityksiä. Kuulemm

Onko tähän mitään vinkkejä tai vertaistukea?

Vierailija
76/84 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mun mielestä vähän niin on että jos asiasta ei voi puhua tai mitään syytä ei kerrota pihtailuille niin siitä voi laskea 1+1. Monet ei varmaan sano mitään, jos arki sujuu ja taloudellisesti helpompaa yhdessä yms. Silloin sen kärsivän osapuolen pitää ottaa asia sen verran vakavaan sävyyn esille että sitä ei voi toinen ohittaa.

Vierailija
77/84 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tuosta mitään tule. Ilman hyvää seksielänää ei ole pariauhdetta. Olet miehen äiti.

Vierailija
78/84 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi teit niitä kakaroita, helvetin va.jakki? Ihan oma syy.

Vierailija
79/84 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mun mielestä vähän niin on että jos asiasta ei voi puhua tai mitään syytä ei kerrota pihtailuille niin siitä voi laskea 1+1. Monet ei varmaan sano mitään, jos arki sujuu ja taloudellisesti helpompaa yhdessä yms. Silloin sen kärsivän osapuolen pitää ottaa asia sen verran vakavaan sävyyn esille että sitä ei voi toinen ohittaa.

Näin on. Joko asiat sovitaan ja päästään molempia tyydyttävään kompromissiin tai sitten erotaan. Tasa kaksi vaihtoehtoa. Entiseen epätyydyttävään suhteeseen ei kannata jäädä. Varmasti löytyy rakastaviakin kumppaneita. Jos ei toimi niin ei toimi, ei kannata jäädä tuleen makaamaan yhtään kauemmin kuin pakko.  TIedän kokemuksesta, että on mahdollista löytää puoliso, joka rakastaa ja haluaa seksiä koko ikänsä.  Oma parisuhde siitä hyvä esimerkki. Meille ei ole ollut liika ressiä, päänsärkyja, ruuhkavuosia, väsymystä jne  tekosyitä. Meilla seksillä on päästy "pahasta" ympäröivästä maailmasta eroon ja ladattu aina akkuja. 

Vierailija
80/84 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies käy salilla ja pitää kunnostaan huolta, niin kannattaa todellakin selvittää testosteronitaso. Se voi olla luonnostaan alhainen nuorellakin miehellä. Hyvä indikaattori ovat aamuerektiot: jos niitä ei ole lainkaan, kannattaa mennä lääkäriin. Testovaje heikentää myös treenistä palautumista, joten siitäkin voi jotakin päätellä.

Onko miehellä henkisesti tai fyysisesti rasittava työ? Tottakai stressikin vaikuttaa seksihaluihin. Jos ei löydy fyysistä syytä, voi kyse olla myös masennuksesta. Tai yksinkertaisesti siitä, ettei hän halua seksiä kovin usein. Kysy onko hänen seksihalunsa vähentynyt viime aikoina. Hienotunteisesti tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä