Taas aviomiehen juhlapyhä ilman seksiä
Mahtavia nämä ruuhkavuosien pitkät viikonloput. Aina anoppilassa vaimon ja lasten kanssa ym. kyläpaikoissa. Ainoa keino seksille ois varmaan hankkia sivusuhde.
Kommentit (84)
Kun meillä oli lapset vielä kotona kierrettiin kaikki juhlapyhät kylässä tai meillä oli vaimon sukulaisia. Nyt kun lapset ovat lähteneet niin vaimo kiertää yksin omissa sukulaisissaan. Mä voin kuulemma tehdä samoin tai mennä harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä ap muuten menee? Onko seksiä?
On sitä vielä vähän, sellaista rutinoitunutta avioseksiä. Muutaman kerran kuussa saunan jälkeen kun lapset nukkumassa. Olen yrittänyt kaikenlaista että tilanne piristyisi, turhaan. No, pitää olla tyytyväinen että on edes vähän, paremmin sekin kuin monilla.
Vierailija kirjoitti:
Kun meillä oli lapset vielä kotona kierrettiin kaikki juhlapyhät kylässä tai meillä oli vaimon sukulaisia. Nyt kun lapset ovat lähteneet niin vaimo kiertää yksin omissa sukulaisissaan. Mä voin kuulemma tehdä samoin tai mennä harrastuksiin.
Hienoa että saat 'luvan kanssa' harrastaa seksiä. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä vielä vähän, sellaista rutinoitunutta avioseksiä. Muutaman kerran kuussa saunan jälkeen kun lapset nukkumassa. Olen yrittänyt kaikenlaista että tilanne piristyisi, turhaan. No, pitää olla tyytyväinen että on edes vähän, paremmin sekin kuin monilla.
Oikein, kannattaa olla tyytyväinen, sillä teillä on nyt kaksi- kolme kertaa enemmän seksiä kuin viiden vuoden päästä on. Oletan iäksenne noin 30- 40 vuotta, ja pienet lapset, joten teillä on seksiä enemmän kuin mitä ikäisillänne, samassa tilanteessa olevilla yleensä on.
Tilanteenne ei todellakaan ole huonoimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt niin halpamaiseksi ala että petät. Jos noin paljon olet p*llun perässä niin parempi on että eroat ja jatkat häntäheikkeilyjäsi yksin.
äläs nyt, empatiaa oo yhtään. monesti herääminen tapahtuu viimeistään tuossa vaiheessa puolisoltakin parempihan ois keskustella aiemmin kaksin tai miel. ammattilaisen kera. mikä on taustalla.tosin naosten selitys yleensä on: saathan sä joskus edes ja halujen vaihtelu on normaalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. Lähtisinkö ylipäätään pihtaavan vaimon ja lasten kanssa pitkäksi viikonlopuksi anopilaan 🤔Mietitäänpäs hetki 🤔
Mistä sinä tiedät, pihtaako vaimo? Aloituksessa kerrotaan, että perhe on sukulaisissa, eikä siellä ole mahdollista harrastaa seksiä. Ihan mahdollisesti ap:n vaimo kärsii siellä ja kotonakin romantiikan ja seksin puutteesta ja alkaa kohta katsella vieraita miehiä, kun oma mies pitää itsestäänselvyytenä ja kotitalouskoneena.
Aivan taatusti pihtaa. Tuo anoppilassa olo on vain oiva tekosyy olla suostumatta yhtään mihinkään
hanki sivusuhde, itse tein niin. ymmärrän kyllä kyläilyt, mutta meillä vaimo haluaa aina mennä jonnekkin, myös viikonloppuisin. arkena olen niin väsynnyt töistä, kun pitää tienata paljon, kun joudun kustantamaan aina kaiken. ei koskaan voitu viettää kahdenkeskistä lapsivapaa aikaa. no nyt ihana, kiimainen 28.v nainen jonka kanssa kiihkeää seksiä, tosin harvoin, koska edelleen pitäisi lähteä joka vkl, kaiken maailman kissanristiäisiin tai kuuntelemaan kaveriperheiden loputtomia lapsiperhe jorinoita, koliikeista, imetyksistä ja mikä sose on parasta. tuntuu välillä kuin mut olisi kuohittu. no sit välillä pieni kuumemittari manipulointi ja kotiin "kipeänä" jääminen lepäämään. välillä meinaa lähteä taju, kun sit katsoo, ton 28.v naisen paljasta pyllyä, kun oikein kontillaan tarjoaa.
m.42.v
Vierailija kirjoitti:
hanki sivusuhde, itse tein niin. ymmärrän kyllä kyläilyt, mutta meillä vaimo haluaa aina mennä jonnekkin, myös viikonloppuisin. arkena olen niin väsynnyt töistä, kun pitää tienata paljon, kun joudun kustantamaan aina kaiken. ei koskaan voitu viettää kahdenkeskistä lapsivapaa aikaa. no nyt ihana, kiimainen 28.v nainen jonka kanssa kiihkeää seksiä, tosin harvoin, koska edelleen pitäisi lähteä joka vkl, kaiken maailman kissanristiäisiin tai kuuntelemaan kaveriperheiden loputtomia lapsiperhe jorinoita, koliikeista, imetyksistä ja mikä sose on parasta. tuntuu välillä kuin mut olisi kuohittu. no sit välillä pieni kuumemittari manipulointi ja kotiin "kipeänä" jääminen lepäämään. välillä meinaa lähteä taju, kun sit katsoo, ton 28.v naisen paljasta pyllyä, kun oikein kontillaan tarjoaa.
m.42.v
Ihan oikea toimintapa kyseisessä tilanteessa. Tosin minä veisin asiaa ehkä vieläkin pidemmälle, enkä lähtisi mihinkään vaimon kanssa vaan menisin aina panemaan sitä herkkupyllyä sen sijaan.
Oikea toimintatapa olisi erota niin ei tarvitsisi valehdella koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että joku ystävättärelleen hehkuttaa mahtavaa seksielämäänsä, ei tarkoita muuta kuin että hän syystä jostakin haluaa hehkuttaa seksielämäänsä. Tosiasiassa voi olla että heillä oikeasti on hyvä seksielämä, voi olla että heillä ei ole seksiä ollenkaan tai mitä tahansa siltä väliltä. Jos samaa asiaa kysyttäisiin tältä seksiä hehkuttavan ystävättären mieheltä, voisi vastaus olla...yllättävä. Nro 21, sinä tiedät ystävättäresi ja miehensä seksistä vain sen minkä sinun on haluttu kuulla. Vai oletko ollut mukana?
Ja kuitenkin täällä on miehiä jotka aivan varmana totuutena tietävät, riippumatta siitä mitä kukaan sanoo, ettei naiset halua seksiä ikinä koskaan missään suhteessa sen jälkeen kun mies on sitoutunut ja lapset saatu.
Naulan kantaan. Jos mies haluaa seksiä, on miehestä ihan itsestään kiinni. On vain toimittava niin, että saa vaimon haluamaan seksiä yhä uudestaan.Seksiä ei saa pyytämällä vaan ainoataan saamalla vaimo itse halukkaaksi seksiin. Tämä tekeminen ei lopu seurusteluaikaan, eikä naimisiin mennessä. Miehen pitää panostaa naisensa haluamisiin koko ikänsä ja entistä enemmän suhteen vakiintuessa. Seksin pitää siten olla vaimosta niin tyydyttävää ja nautittavaa, ettei hän halua elää ilman niitä nautintoja ja orgasmeja. Näin itse tein ja vaimo halunnut seksiä viikoittain koko ikänsä. Meillä halukas vaimo on tehnyt aina aloitteet ja määritellyt milloin on seksiä. Ei tarvinnut vaimon houkutella lisää lapsia halutessaan, eikä vaikuttaneet mitkään ruuhkavuodet vaikka lapsia oli talossa liki 40 vuotta. Pidetty aina siitä kiinni, että seksiä ollut ainakin kerran viikossa, ihan sama missä kylässä tai reissussa oltu, seksistä ja rakastelusta ei ole tingitty ikinä. Kun minusta aika jättää, niin tiedän, että olen saanut nuolla pillua, naida ja nauttia niin paljon, että hymy vain naamalle jää. Mutta niin vaimokin tietää, että on saanut nuolemista, kullia ja orgasmeja niin paljon kuin on vain ikinä halunnut. Itsestä se on kiinni, niin makaa kuin petaa.
Ja ennenkuin tänne taas tämä yksi ääliö avautuu, niin tunnetusti pillun limakalvot ja lihakset pysyy kunnossa säännöllisellä viikoittaisella käytöllä. Kuivapilluiset ja haluttomat naiset on miehen oma vika. Sori siitä, ymmärrän että totuus sattuu.
AP, viestissä nro 51 todistettiin aukottomasti että olet vässykkä piilohomo, koska et saa nostatettua vaimoasi äärimmäiseen mankelipillumoodiin ja nostattamaan häntä superkiimaan.
Olet tavis, ja taviksilla on taviksien ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
AP, viestissä nro 51 todistettiin aukottomasti että olet vässykkä piilohomo, koska et saa nostatettua vaimoasi äärimmäiseen mankelipillumoodiin ja nostattamaan häntä superkiimaan.
AP ja kaikki muut - lukekaa viesti nro #11 edellä! Täydellinen ja katkerantotuudellinen analyysi aiheesta!🥶
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP ja kaikki muut - lukekaa viesti nro #11 edellä! Täydellinen ja katkerantotuudellinen analyysi aiheesta!🥶
Joo. Inhorealistinen totuus.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys, kuinka ne seuraavat lapset ovat syntyneet, sääliseksilläkö?
Ei, vaan kun naisen fysiikka on valmis uuteen raskauteen, naisen aivot pöhäyttää hormonitujauksen elimistöön. Sen seurauksena miehensä, jonka nainen näkee normaalisti "isänä", muuttuu väliaikaisesti mieheksi. Se saa naisen haluamaan miestään. Mies luulee että vanhat hyvät seurusteluajat ovat palanneet, vaimohan haluaa oikeasti minua! Jihuu!
Eräänä aamuna, kun kovin seksimylläkkä on laantunut, mies kuulee naisen yökkäävän vessassa, ja ymmärtää..
Yök. Onneksi mun naisen aivot eivät tällaista tee. Mun aivot ajattelee, et seksi on kivaa, nautinnollista ja mukavaa puuhaa. Ja ei en halua lapsia.
Ehkä tässä se ongelma onkin.
Nainen, joka ei lapsia halua, haluaa seksiä joka päivä, on aloitteellinen ja uskalias seksin suhteen.
Nainen, joka haluaa lapsia, haluaa seksiä vain silloin kun haluaa lapsen ja sit kun lasiluku on täynnä, on aika sääli seksille kerran vuodessa jos sitäkään.
Blaablaablaablaa. Taas samat jorinat
Usein noissa salaisesti homostelevissa perheissä perheen isä aivan yhtäkkiä alkaa katsoa silmiin ja aloittavat rajun ja eläimellisen homoamisen. Vaimosi on valmistellut sinua isälleen olemalla päästämättä päälle nylkyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinua ole kumppaniksi suhteeseen otettu seksin vuoksi, vaan lapsien ja perheen. Ymmärrät (toivottavasti) nyt sen minkä suurin osa miehistä tulee ymmärtämään ennen pitkää, kun pariutuvat. Seurusteluaikojen villi seksi oli vain sisäänvetotarjous, oma mokasi jos erehdyit luulemaan että sama tahti jatkuu hamaan tulevaisuuteen. Älä välitä, suurimmalla osalla miespuolisista ikätovereistasi on sama tilanne. Et ole enää mies, vaan isä, eikä vaimosi ole nainen, vaan äiti.
Kun sinulle ensimmäisen lapsesi synnyttyä sanottiin että elämäsi tulee muuttumaan täysin, niin tuo on yksi niistä asioista mitä sillä tarkoitettiin.
Joo-o, on se tässä kymmenessä vuodessa tullut jo huomattua. Ei montaa vuorokautta olla kahden oltu, alle viikko.
Valintoja valintoja. Mitä olet yrittänyt järkätä vaimosi kanssa yhteistä aikaa? Teetkö vaimollesi aina orgasmin seksin aikana?
Hienoa että saat juhlavaa pyhää seksiä..