Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder estäminen ei toimi

Vierailija
28.03.2024 |

Miten voi olla mahdollista, että olen aivan oikeasti estänyt viisi kertaa erään tyypin Tinderissä ja silti hänen profiili tulee minulle näkyviin yhä uudelleen. 

Oltiin match, muttei jatkettu tapailua. Hän itse poisti matchin ja myöhemmin estin hänet kun tuli uudelleen vastaan. Silloin mulla oli Tinder gold. Sama tapahtui vielä kaksi kertaa.

Välillä mulla oli maksuton versio ja estin hänet kerran. Nyt taas maksullinen ja taas tuli vastaan. 

En vaan ymmärrä!!

Tätä ei tapahdu kenenkään muun kanssa. Olen ollut 2,5 vuotta Tinderissä ja estoja on tullut laitettua. 

Mulla on kyllä muitakin ongelmia Tinderissä. Esim vaikka rajaisin iän ja etäisyyden, niin silti se saattaa näyttää rajausten ulkopuolelta.

Samoin pidän maksullisessa versiossa profiilini piilossa. Silti saatan saada tykkäyksiö, vaikkei minun pitäisi näkyä miehille. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli yksi tyyppi vastaan melkein 10 kertaa vaikka estin koko ajan. Taitaa olla kyse siitä, että poistetaan profiili ja tehdään uusi, että nousisi uutena hyvin esille. Ärsyttävää.

Poistin koko Tinderin koska on ihan turha.

Vierailija
2/4 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuttuni poistavat ja luovat uuden parin kuukauden välein, koska uudet profiilit nousee alussa kärkeen. Eli ei kannata maksaa boostisa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti luo aina uuden profiilin samoilla tiedoilla.

Vierailija
4/4 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tehnyt joitain kertoja uuden, kun olen välillä mennyt sinne, kyllästynyt parin päivän jälkeen ja poistanut. Sitten taas jonkun ajan kuluttua erehdyn...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme