Pysähdys eron jälkeen
Tuore ero pitkästä liitosta. Pääsiäisvapaat, näitä on odotettu. Lepoa, lepoa, lepoa. Työ vienyt ajatukset muualle erosta, kiireiset päivät menneet suorittaessa. Tänään iskikin, itsellenikin yllätyksenä, ahdistava tunne, selviänkö? Lyökö tilanne nyrkillä naamaan vai avokämmenellä korvalle? Luulin, että oon vahva ja tilanne hallussa. Miksi mulla nousee ahdistus kohti kurkkua, tää ero ei kuitenkaan ollut hätiköiden tehty eikä myöskään yllätys. Pitäisköhän mun pakata kamat ja ajaa ystävän luo ( jonne sain kutsun mutta kieltäydyin) vai olisikohan tulevaisuuden kannalta parempi, että käyn nämä tunteet nyt läpi itseni kanssa?
Kommentit (4)
Vahvuuteen sairastunut mamma kokoilee itseään mämmilaatikon edessä.
Tsemppejä täältäkin. Tulet kyllä pärjäämään. 🌼
Ehkä parempi kohdata nuo tunteet nyt, kuin esimerkiksi jouluna. Nyt on kuitenkin ulkona valoisaa ja mennään kesää kohti, joten voi olla helpompi kärsiä tuo tuska nyt pois. Ne on kuitenkin jossain vaiheessa kohdattava.
Pysy kotona ja ota ahdistavat tunteet vastaan. Ensimmäinen kerta viettää juhlapyhiä on vaikein, sitten helpottaa. Ulkoile, syö hyvin, katso netflixia. Kyl sä pärjäät!