Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virsi 289 Vain sinä tunnet minut Herra

Vierailija
28.03.2024 |

Mistä se kertoo teidän mielestä? "Jos luoksesi en pääse voittajana, saan tappion tuoda kuitenkin". Miksi virressä oletetaan että jotkut pääsisivät voittajana Herran luo, kun Raamatun mukaanhan kaikki ovat syntisiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeesuspaskastahan se

Vierailija
2/7 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap elänyt päivääkään? Ei tää elämä aina kovin helppoa ole vaikka Jumalan lapsena mennään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat syntisiä ja pelastus on vain armosta. En tiedä mitä virressä tarkoitetaan. Raamattu on kuitenkin oikeassa.

Vierailija
4/7 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap elänyt päivääkään? Ei tää elämä aina kovin helppoa ole vaikka Jumalan lapsena mennään?

Niinpä, miksi siis virressä oletetaan että jotkut ovat voittajia ja jotkut eivät? Kaikkihan ovat syntisiä.

ap

Vierailija
5/7 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7

"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

Vierailija
6/7 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat syntisiä ja pelastus on vain armosta. En tiedä mitä virressä tarkoitetaan. Raamattu on kuitenkin oikeassa.

En minäkään ymmärrä tuota virttä. Keistä siinä puhutaan.

Vierailija
7/7 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut ihmiset elämänsä aikana pettyy itseensä, kun ensin on toivonut jotenkin tässä maailmassa ja uskon elämässä "menestyvänsä". Sitten huomaa ettei ole onnistunut olemaan kovin hyvä kristitty. Ja sitten huomaa että saa tuoda kaikki tappionsa ristille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan