Mies sanoi toisten treffien jälkeen että voisit osallistua enemmän keskusteluun
Lopetettiin tapailu. Mies sanoi muun muassa noin. Onko ok sanoa noin?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen että sait palautetta, varmaan itse tiedät jos se oli aiheellista. Osaatpa sitten seuraavan ehdokkaan kanssa muuttaa käyttäytymistäsi. Minusta on paljon reilumpaa antaa rehellinen, neutraali palaute, kuin vain hävitä selittelemättä.
Deittailu ei ole kehitysprojekti eikä kenellekään tarvitse antaa tai kenenkään ottaa vastaan "aiheellista palautetta", varsinkaan jos sitä ei pyydä.
Minä ainakin ottaisin mieluummin vastaan rehellistä palautetta kuin tulisin ghostatuksi kerta toisensa jälkeen ja miettisin pääni puhki miksi en kelpaa.
Miksi se on jompikumpi noista? Jos syy kelpaamattomuuteen olisi vuorovaikutustyyli, mitä iloa tai hyötyä sen tietämisestä olisi?
Olettaen, että ap on tyytyväinen vuorovaikutustyyliinsä, niin ainakin osaa jatkossa vältellä samanlaisia deittikumppaneita. Eivät olleet yhteensopivia vuorovaikutustyyliensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen että sait palautetta, varmaan itse tiedät jos se oli aiheellista. Osaatpa sitten seuraavan ehdokkaan kanssa muuttaa käyttäytymistäsi. Minusta on paljon reilumpaa antaa rehellinen, neutraali palaute, kuin vain hävitä selittelemättä.
Deittailu ei ole kehitysprojekti eikä kenellekään tarvitse antaa tai kenenkään ottaa vastaan "aiheellista palautetta", varsinkaan jos sitä ei pyydä.
Minä ainakin ottaisin mieluummin vastaan rehellistä palautetta kuin tulisin ghostatuksi kerta toisensa jälkeen ja miettisin pääni puhki miksi en kelpaa.
Miksi se on jompikumpi noista? Jos syy kelpaamattomuuteen olisi vuorovaikutustyyli, mitä iloa tai hyötyä sen tietämisestä olisi?
Jatkossa vältellä? Miten se vuorovaikutustyyli selviää muuten kuin tapaamalla ja juttelemalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa seuraavalla kerralla esittää erilaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri niin. Kuulostaa siltä, että mies turhautui kaksien puhumattomien treffien jälkeen ja katsoi jopa, että on reilua olla suora. Oli kuitenkin halunnut tavata kahdesti ja varmaan toivo
On saattanut miettiä mielessään että mikä on vikana, toinen on tuppisuu, ei osaa keskustella, eikö ole mitään ajatuksia mistään kuitenkin sanoi nätisti, että olisi voinut _osallistua keskusteluun_ enemmän.
Ei MITÄÄN henkilökohtaista, ei kommenttia persoonasta. Vain käytöksestä ko. treffeillä.
Voi vaikka ennen treffejä sanoa että on hiljainen eikä tykkää keskustella ekoilla treffeillä juurikaan. Tai ehdottaa tapaamista aktiviteetin merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on jompikumpi noista? Jos syy kelpaamattomuuteen olisi vuorovaikutustyyli, mi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sun oma valinta miettiä pääsi puhki. Sulla ei ole oikeutta vaatia tai odottaa toiselta selitystä, joka sulle riittäisi estämään kelailut. Jokainen aikuinen ihminen on vastuussa omista ajatuksistaan ja tunteistaan.
Annas kun arvaan et kaiken lisäksi sun naama oli koko keskustelutuokion ajan kuin petolinnun bärsse niinkuin 99% krantuilla nykypäivän muijilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on jompikumpi noista? Jos syy kelpaamattomuuteen olisi vuorovaikutustyyli, mi
No vältellä ja vältellä, siis osaa olla odottamatta mitään vuosisadan rakkaustarinaa puhekykyisen ihmisen kanssa. Etsii jonkun omankaltaisen tyypin.
Ap voi myös vältellä tapaamansa miehen kaltaisia miehiä, jos joku miehen jutuissa oli sellaista, ettei häntä vain kiinnostanut jutella tämän kanssa.
Vierailija kirjoitti:Voi vaikka ennen treffejä sanoa että on hiljainen eikä tykkää keskustella ekoilla treffeillä juurikaan. Tai ehdottaa tapaamista aktiviteetin merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sun oma valinta miettiä pääsi puhki. Sulla ei ole oikeutta vaatia tai odottaa toiselta selitystä, joka sulle riittäisi estämään kelailut. Jokainen aikuinen ihminen on vastuussa
Joo, mulla on tapana harrastaa ajattelua.
Et antanut pildee?
Ois töksäyttänyt
Ap mitä mieltä olet saamistasi kommenteista?
Vierailija kirjoitti:
Myönnän. Turhaudun ja väsyn hiljaisten ihmisten kanssa. En puhu päälle, en päsmäröi, mutta jotkut ihmiset ovat varmaan vain niin tyhjää täynnä kun mitään ei saa sanotuksi. Miksi pitää vaivautua treffeille asti, jos ei ole aikomusta edes puhua? Ymmärrän, jos ensimmäisillä kerroilla jännittää, mutta jotkut ovat luonteeltaan mykkiä. Yhden kanssa testasin kolmansilla treffeillä, miten kauan pitää olla hiljaa, ennen kun toinen sanoo jotain omatoimisesti. Odotin 20 minuuttia ja totesin, ettei tämä oikein toimi.
Se "luonteeltaan mykkä" voi olla jonkun toisen kanssa puhelias. Tiedän omasta kokemuksesta. Tapailin jonkin aikaa moottoriturpamiestä, jolla oli kaikkiaan todella erikoinen kommunikointityyli. Siis hän saattoi pitää yli kymmenen minuutin luentoja itseään kiinnostavista aiheista niin, että minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin kuunnella. Sellainen vastavuoroinen jutustelu loisti poissaolollaan, se ei ollut hänen kanssaan yksinkertaisesti mahdollista. Sitten hän päätti tapailun vedoten siihen, että olen niin sulkeutunut. No aijaa, mistähän olisi johtunut? Mä vaan mietin että millainen kumppani tuollaiselle miehelle oikein pitää olla, ehkä samanlainen selittäjä, voivat sitten huutaa toistensa päällä omia juttujaan.
Seuraavan miehen kanssa kommunikointityylimme sopivat paljon paremmin yhteen ja mä olinkin yllättäen se puheliaampi meistä. Että näin se seurakin voi vaikuttaa.
Ap voisi mielestäni osallistua enemmän
Aloittamaansa keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän. Turhaudun ja väsyn hiljaisten ihmisten kanssa. En puhu päälle, en päsmäröi, mutta jotkut ihmiset ovat varmaan vain niin tyhjää täynnä kun mitään ei saa sanotuksi. Miksi pitää vaivautua treffeille asti, jos ei ole aikomusta edes puhua? Ymmärrän, jos ensimmäisillä kerroilla jännittää, mutta jotkut ovat luonteeltaan mykkiä. Yhden kanssa testasin kolmansilla treffeillä, miten kauan pitää olla hiljaa, ennen kun toinen sanoo jotain omatoimisesti. Odotin 20 minuuttia ja totesin, ettei tämä oikein toimi.
Se "luonteeltaan mykkä" voi olla jonkun toisen kanssa puhelias. Tiedän omasta kokemuksesta. Tapailin jonkin aikaa moottoriturpamiestä, jolla oli kaikkiaan todella erikoinen kommunikointityyli. Siis hän saattoi pitää yli kymmenen minuutin luentoja itseään kiinnostavista aiheista niin, että minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin kuunnella. Sellainen vastavuoroi
Kommentin kirjoittaja itsekin sanoo, ettei ole moottoriturpa.
Tällaisia ihmisiä on, joilta täytyy kysellä kaikenlaista jotta löytäisi jonkin aiheen, josta voi käydä keskustelua. Jos toinen ihminen vastaa en tiedä, ehkä, okei lähes kaikkeen, niin mitä tällaisen ihmisen kanssa pitää tehdä?
On typerää olettaa, että toinen osapuoli on hiljaa siksi, ettei osallistuvampi osapuoli muka anna tilaa keskustelulle. Näin ei todellakaan aina ole.
"Kommentin kirjoittaja itsekin sanoo, ettei ole moottoriturpa.
Tällaisia ihmisiä on, joilta täytyy kysellä kaikenlaista jotta löytäisi jonkin aiheen, josta voi käydä keskustelua. Jos toinen ihminen vastaa en tiedä, ehkä, okei lähes kaikkeen, niin mitä tällaisen ihmisen kanssa pitää tehdä?
On typerää olettaa, että toinen osapuoli on hiljaa siksi, ettei osallistuvampi osapuoli muka anna tilaa keskustelulle. Näin ei todellakaan aina ole."
Harva moottoriturpa kai tunnustaa olevansa sellainen. Heidän mielestään se tauoton selittäminen on normaalia keskustelua.
Jos kuitenkin kommunikoi normaalisti ja saa pelkkiä yhden sanan vastauksia kaikkiin kysymyksiin eikä kunnon keskustelua synny mistään, se tarkoittanee, ettei näillä ihmisillä ole oikein mitään yhteistä, eikä kannata uudelleen tavata.
Olen lähtenyt kesken treffien mitään sanomatta, koska mies ei koko aikana sanonut kuin viisi sanaa ja tuijotti ohi tai kahvikuppiaan. Miksi tällaiset ihmiset tuhlaavat muiden aikaa??
Vierailija kirjoitti:
Olen lähtenyt kesken treffien mitään sanomatta, koska mies ei koko aikana sanonut kuin viisi sanaa ja tuijotti ohi tai kahvikuppiaan. Miksi tällaiset ihmiset tuhlaavat muiden aikaa??
Ja silti olit tinderissä missä lie tästä sankarista tykänny kun sillä oli joku seuraavista: ulkonäkö, statusta, rahaa
Juuri niin. Kuulostaa siltä, että mies turhautui kaksien puhumattomien treffien jälkeen ja katsoi jopa, että on reilua olla suora. Oli kuitenkin halunnut tavata kahdesti ja varmaan toivoi, että jutusta olisi tullut jotain. Nyyh nyyh kun hieroi syyn pettymykseen ap:n naamaan, eli kertoi, miksei kolmansia treffejä tule.