Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin rahaa köyhälle.

Vierailija
28.03.2024 |

Tulin kaupasta ja siinä sitten oli vanha romaninainen rollaattorin kanssa.Pummasi rahaa että voisi ostaa kahvipaketin.

Minulla sattui olemaan käteistä muutama euro ja annoin ne tälle naiselle.Nainen kiitti ja toivotti hyvää pääsiäistä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein romanimafia... kyllä ne teidän "romanimafiat" taitaa olla kiinnostuneet vähän muusta kuin teidän pennosista, sallikaa mun nauraa. 

Vierailija
22/27 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa tarvii mutta pitää olla tarkka ketä auttaa. Pettymyksiä tulee aina mutta ne opettaa olemaan tarkempi. 

Tämä. Vain tuttuja ja vain konkreettisesti. Ei suoraa rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella liikkuu nuorehko mies mies joka kärsineellä äänellä pyytää rahaa että saisi aamupalaa. Näin sen K-marketissa ja sen aamupala oli kaljaa...

Vierailija
24/27 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella liikkuu nuorehko mies mies joka kärsineellä äänellä pyytää rahaa että saisi aamupalaa. Näin sen K-marketissa ja sen aamupala oli kaljaa...

Juuri tämän takia en anna palanutta puupenniä kenellekään. En rahoita kenenkään kaljoja ja viinoja enkä huumeita. Menkööt töihin!!!!!!

Vierailija
25/27 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä köyhää pitää auttaa isokirjakin sen opettaa,

Vierailija
26/27 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina mietityttää nämä mummot jotka istuu kipponsa kanssa joka päivä samassa paikassa. Saavatko he jotain sosiaalietuutta? Ovatko he miehensä pakottamina kadulla istumassa, oli sitten pakkanen tai vesisade? En koskaan anna näille rahaa, sillä en halua tukea tällaista toimintaa. En halua että kukaan pakottaa vaimoaan istumaan pakkasessa kerjäämässä. Käsittääkseni Suomessa saa jonkin sosiaalietuuden (itsekin saan), mutta haluaisin että tähän asiaan puututtaisiin. En usko että he omasta vapaasta tahdostaan istuvat ulkona. Järjetöntä.

Vierailija
27/27 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä teko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi