En kehtaa käyttää kivoja vaatteita
Vaan pukeudun johonkin mustiin kaapuihin mieluummin. Selailin just Zalandon valikoimaa läpi ja tämän takin kohdalla mietin, että onpa kiva asu, mutta en mä voi tuollaista käyttää :(
Upeat suosikkituotteet Zalandolla: Urban Classics-Bombertakki - jasper https://www.zalando.fi/urban-classics-bombertakki-jasper-ur621g007-l11…
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuota takkia oliivin värisenä tuosta linkin kautta, upea väri sekin.
Minulla oli yläkoulussa nollarin alkupuolella melkein samanlainen oliivinvärinen. Tosin siinä oli myös huppu. Löysin sen hiljattain lapsuudenkodin kaapin perältä, pitäisköhän ottaa taas käyttöön 😆
No ota ihmeessä jos on edelleenkin hyvässä kunnossa. Monet vanhemmat vaatteet ovat laadukkaampaa materiaalia. Olen kironnut itseäni niin paljon koska olen hävittänyt liian hyviä laadukkaita vanhoja vaatteitani sekä asusteitani vuosien varrella. Nyt niille olisi ollutkin tarvetta jo.
Olisi hyvässä kunnossa ja sopisi päällekin kyllä, mutta tulee ehkä vähän semmoinen "yritän esittää nuorekasta"-olo omissa teiniajan vaatteissa.
Muiden mielipiteet tai mahdolliset teinit naureskelemassa ja kuvaamassa niin kyllä se kertoo niistä muista ihmisistä enemmän. Pukeudut just niinkuin haluat. Itseäni evvk muiden mielipiteet, minulla on ihan omat.
Kiva takki. Jos ostat neutraalimman värisenä, menisikö sitten?
Yleensä ihmiset keskittyvät lähinnä itseensä ja omiin ongelmiinsa. Et ole niin ihmeellinen tai merkittävä kuin luulet, ihmisten huomio on muissa asioissa kuin sinussa. Ja miksi antaisit tuntemattomien ihmisten mielipiteille niin paljon painoarvoa? Jos joku nyt heittäisikin ikävän kommentin vaatteistasi, mitä sitten? Onko se ihminen joku jumala, jonka sana on ainoa oikea? Surullista, jos ei voi edes normaaleja vaatteita käyttää ilman pelkoa siitä, että joku muu ei tykkää niistä.
Yksinkertainen ja hillittykin vaate voi olla kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tuota takkia oliivin värisenä tuosta linkin kautta, upea väri sekin.
Minulla oli yläkoulussa nollarin alkupuolella melkein samanlainen oliivinvärinen. Tosin siinä oli myös huppu. Löysin sen hiljattain lapsuudenkodin kaapin perältä, pitäisköhän ottaa taas käyttöön 😆
No ota ihmeessä jos on edelleenkin hyvässä kunnossa. Monet vanhemmat vaatteet ovat laadukkaampaa materiaalia. Olen kironnut itseäni niin paljon koska olen hävittänyt liian hyviä laadukkaita vanhoja vaatteitani sekä asusteitani vuosien varrella. Nyt niille olisi ollutkin tarvetta jo.
Olisi hyvässä kunnossa ja sopisi päällekin kyllä, mutta tulee ehkä vähän semmoinen "yritän esittää nuorekasta"-olo omissa teiniajan vaatteissa.
Tai sitten malli vain on jo sinulle vanha, ehkä päivitys olisi paikallaan.
Tämä on suomi-ongelma. Täällä tuijotetaan vihaisesti jos joku kehtaakin poiketa harmaasta massasta. Sen takia en ole koskaan kokenut kuuluvani tänne, vaikka olen ihan syntyperäinen suomalainen.
Ei tarvitse kuin lähteä Tukholmaan niin ketään ei oikeasti kiinnosta mitä sinulla on päällä koska joka toinen pukeutuu persoonalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kiva takki. Jos ostat neutraalimman värisenä, menisikö sitten?
Väri oli tossa se paras osuus. Ja nuo housut myös.
Ap
Mulla on ihan sama juttu, käytän miesten m koon urheilu vaatteita ja miesten t paitoja vaikka olen s-m kokoinen nainen. En kehtaa pukeutua naisellisesti enkä pidä huomiosta.
Minusta on kiva kun ihmiset pukeutuu vähän erikoisesti. Tykkään nähdä värejä ja käytän niitä itsekin vaikka on mullakin raja milloin liika on liikaa. Ei toi takki ole liikaa yhdistettynä mustaan mutta jos housut oranssit ja kengät keltaiset niin alkaa jo silmiin sattumaan.