Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekosyysi jättää tupakantumppisi maastoon ja kaduille?

Vierailija
28.03.2024 |

Ne jää sinne roskaamaan ja talvella voi olla että joutuu mereen lumen kanssa.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun syyni on pelkästään ärsyttää sinunkaltaisia ihmisiä. 

Vierailija
42/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan koiranpaskojen ja kusien sekaan. Sinne ne häviää ja maatuu.

Et sinäkään loydä yhtäkään 60 luvulla maahan heitettyä tumppia.

Niistä menee hyvin suuri osa mikromuovina vesistöihin. Etkä tiennyt vai etkö välitä?

No en todellakaan välitä. Katsokaa mitä aasialaiset tekee. Minun tumppini on 0,0000000001% niiden jätteisiin verrattuna. Olen heittänyt tumpin luontoon ja kävellyt siitä 20 vuota ohi. Siellä se vieläkin maatuu ja kaikki luonto kasvaa sen ympärillä ihan normaaliin tahtiin. Ihmisiltä puuttuu täysin kokonaisuuden taju. Muutama tumppi ei teitä tai luontoa tapa. Saatananvitunsaatananvitunidiootitvittusaatanasaatanasaatanasaatana!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tekosyytä. Päästötöntä ja roskaamatonta elämää ei ole olemassa missään päin maailmaa. Kaikki teidän jätteidenkäsittelyinfrat ja laatikoit ja koneet ei ole ilmestyneet olevaisuuteen taikaiskusta tai vitunhajunne voimalla. Vegaanin pillu haisee hirveälle.

Vierailija
44/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kusjpiä ja kännissäkin aina

Vierailija
45/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonto on planeetan jäähtymisestä aiheutuva sivutuote ja sattuman oikku. Siinä ei parit muovit elämän kiertokulussa vaikuta yhtään mihinkään.

Vierailija
46/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuritalossa porukat kerää niitä tumppeja ja ottaa purut talteen sätkiä varten. Jätän niitä hyväntekeväisyydestä näkyvälle. Mulla on varaa työtätekevänä polttaa ja ostaa, niin työttömät viereisessä talossa kerää ne talteen ja kuivaa kotona talteen.

Vierailija
47/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niistä menee hyvin suuri osa mikromuovina vesistöihin. Etkä tiennyt vai etkö välitä?

Sitä mikromuoviahan ei mistään muualta tulekkaan. Vai.

Vierailija
48/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mikromuoviahan ei mistään muualta tulekkaan. Vai.

Valtamerissä on kilometrien kokoisia muovilauttoja. Kaikki pelkkiä tupakantumppeja. Hehhhh

Vierailija
49/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku se kävi keräämässä tuhkakupit pois. Minkäs mä sille voin. 

Vierailija
50/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Because I can. Koska minä tölkki.

Vierailija
51/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyysi tupakoida?

Vierailija
52/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tekosyy sille, että heittelet kesällä palavia tupakantumppeja auton ikkunasta vaikka on metsäpalovaroitus ja uutisetkin on täynnä meneillään olevia metsäpaloja sekä ylipäätään tietoja metsäpaloista?

Vierailija
53/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein samaa, kuinka alhaisella ymmärryksellä ja moraalilla tupakoivat luuserit on varustettu. Mikromuovi aiheuttaa valtavasti terveyshaittoja, kaikki tulehdukselliset sairaudet lisääntyy. Lisäksi ne kerää lääke ja hormonijäämiä itseensä, toimii kuljettimena ihmisiin ja eläimiin veden ja ruuan mukana.

Lisäksi tietty se että tupakoitsijat ovat sitten töissä riesana kun pistellään kasvainnäytteitä keuhkoista ja hoidetaan erikoissairaanhoidossa kalliilla hoidoilla. Itse aiheutettuja syöpätauteja ei tarvitsisi hoitaa..

Vierailija
54/54 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tekosyy sille, että heittelet kesällä palavia tupakantumppeja auton ikkunasta vaikka on metsäpalovaroitus ja uutisetkin on täynnä meneillään olevia metsäpaloja sekä ylipäätään tietoja metsäpaloista?

Koska minäminäminä ja olen niin v**un tyhmä että poltan sen maan missä minun itseni pitäisi asua. Ulisen siitä sitten kun niin käy. Ei katsos minulla ajatus riitä kovinkaan pitkälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän