Naapuri avaa oven rappuun. Näkee, että odotan hissiä, ja menee takaisin kotiinsa!
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Naapurisi on suomalainen.
Epäilen että tuo pahin ekstrovertti kyttää tuolla rapussa milloin pääsee samaan hissiin. Suomalainen hänkin.
Yksi meidän talossamme ei pysty edes katsomaan päin, jos tulee rapussa vastaan. Vaikka häntä tervehtisi! Jösses.
Vierailija kirjoitti:
Yksi meidän talossamme ei pysty edes katsomaan päin, jos tulee rapussa vastaan. Vaikka häntä tervehtisi! Jösses.
Sinäkö ravaat rappuja, kun et uskalla hissiä käyttää?
Minä ravaan rappuja etten olisi pullaperse
Luultavasti pidät chattailusta liikaa, mutta hän ei
Ymmärrän täysin. Emme tiedä AP:stä naapurina. Katso sisempään ja mieti miksi hän ei haluaisi tulla hissiin kanssasi
Näitä bättre folk- tyyppejä piisaa joka rapussa. Eivät tervehdi eivätkä tule samaan hissiin. Yleensä myös häiriköivät muiden asumista mutta ovat niin paljon parempia kuin muut etteivät tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Se unohti vain katsoa eka ovisilmästä, ei sen kummempaa :D
Mä katson aina eka ovisilmästä mutta joskus sattuu silti niin että naapuri on juuri samaan aikaan lähdössä. En silti vedä ovea kiinni ja palaa takaisin asuntooni jos niin käy, vaan tervehdin normaalisti ja kestän kuin nainen pienen epämukavan hiljaisuuden hississä sen jälkeen.
Kerran piti kulkea seinänviertä pitkin kun yönmustaneekeri pyöri rapussa. Tervehti. Tiesin, että jos tervehdin takaisin, olen pian kokemusta rikkaampi. Samoihin aikoihin oli juttuja lehdissäneekereistä, jotka tunkivat väkisin ihmisten asuntoihin, joten parempi katsoa kuin katua. En sanonut mitään vaan avasin asuntoni ovea niin vähän, että hoikka vartaloni mahtui sujahtamaan siitä. Olin turvassa. Yleensä kyllä tervehdin naapureita kyseisessä talossa asuessani. Ai niin se hissiasia, en kyllä mielellään käyttänyt hissiä kenenkään kanssa yhtä aikaa. Pieni ja vanha hissi. Ahdistava. Ovisilmä oli harmaa ja epäselvä, joten siitä ei auttanut tuijotella, mutta huono äänieristys kyllä paljasti rapussa liikkujat.
Pääseepähän AP paheksumaan, jos jollain on traumoja, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, ahdistuneisuushäiriö tmv. Mitä hittoa se sinua liikuttaa?
Naapurisi on suomalainen.