Mitä mieltä olette Hunter-kumisaappaista (tai samantyylisistä)? Itse en ole koskaan halunnut vastaavanmallisia korkeita nahkasaappaita mutta
erityisesti nyt kun ajaa keväällä pyörällä niin, että lentää kuraa polviin asti, tuollainen korkea malli olisi hyvä, vaikka jotenkin vähän silti vierastankin sitä korkeaa saapasmallia. Pukeudun hillitysti, en mitään näyttävää. Olen jossain määrin luontoihminen ja metsä/pihakumisaappaat löytyy kyllä, mutta hakusessa sellainen, joka olisi kiva kaupungissakin farkkujen ja tavallisen takin kanssa.
Kommentit (17)
"vähän silti vierastankin sitä korkeaa saapasmallia. Pukeudun hillitysti, en mitään näyttävää"
Esim. tummansiniset tai mustat farkut ja mattamustat kumisaappaat, silloin saappaan korkeus ei ole edes näy, jos siis sitä ujostelet. Luulen, että kun ekan kerran menet ulos, itse ajattelet, että uusissa saappaissa on jotain outoa, mutta kukaan ei oikeasti edes kiinnitä mitään huomiota!
Anteex tyhmyyteni, mutta mikä siinä korkeudessa häiritsee? Paksut pohkeet ottaa kiinni vai mikä...?
Vierailija kirjoitti:
Anteex tyhmyyteni, mutta mikä siinä korkeudessa häiritsee? Paksut pohkeet ottaa kiinni vai mikä...?
Ehkä se, että jos on tottunut käyttämään vain tennareita ja matalia kenkiä vain, onhan se aika erilainen jalassakin.
Pitkät varret on huonot pyöräillessä, kun ne estää jalan rullaavan liikkeen. Mutta ethän sä oikeasti niitä sen takia hankkisikaan, vaan siksi, että sulla on kumifetissi ja kaikki kuravaatteet ja kumisaappaat kiihottaa sua. Monesko aloitus Hunter-saappaista tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Pitkät varret on huonot pyöräillessä, kun ne estää jalan rullaavan liikkeen. Mutta ethän sä oikeasti niitä sen takia hankkisikaan, vaan siksi, että sulla on kumifetissi ja kaikki kuravaatteet ja kumisaappaat kiihottaa sua. Monesko aloitus Hunter-saappaista tämä on?
Sun äiti ei vissiin ostanut sulle huntereita, kun noin kiukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaan nyt tosissaan pyöräilemällä pyöräilee kumppareissa, mutta rauhallisesta kaupunkiajoissa ei rullaamattomuus varmaankaan häiritse.
Ne on ihan kivat ja kätevät. Osta vaan.
Itsellä kahdet Hunterit, lesti sopii minulle ja niillä kehtaa mennä ostoskeskukseen näyttämättä eksyneeltä marjastajalta. Hiostavat kyllä mielestäni, mutta niin kai valtaosa kumisaappaista
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kahdet Hunterit, lesti sopii minulle ja niillä kehtaa mennä ostoskeskukseen näyttämättä eksyneeltä marjastajalta. Hiostavat kyllä mielestäni, mutta niin kai valtaosa kumisaappaista
Kannattaako niihin laittaa alle korket sukat farkun lahkeiden päälle? Vai normaalit sukat ja farkun lahje sukan varren päälle?
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä oikeasti, että ketään kiinnostaa se, millä saappailla sä ostoskeskuksesa liikut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun äiti ei vissiin ostanut sulle huntereita, kun noin kiukuttaa?
Mä voin ostaa saappaani ihan itse, en tarvitse siihen 82v äitini apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko sä oikeasti, että ketään kiinnostaa se, millä saappailla sä ostoskeskuksesa liikut?
Kyllä av:lla joku valittaa heti, jos joku liikkuu vääränlaisissa saappaissa ostarilla.
Osta vaan, brittien kuningasperhekin tallustaa huntereissa maalla.
Naiselle sopii 100 kertaa paremmin kuin iänikuiset mustat nokialaiset!
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin teini käyttää mielellään, vaikka muuten vaatteet on tennarit ja farkut tyyliä, eikä hänkään ole nahkasaappaita käyttänyt. Kai se on kuitenkin sitten ihan eri juttu, vaikka muistuttavat malliltaan toisiaan.
Teinille 100+ € kumpparit, joita käyttää pari kertaa kevään ainana?
Toisilla on rahaa!
Meillä ainakin teini käyttää mielellään, vaikka muuten vaatteet on tennarit ja farkut tyyliä, eikä hänkään ole nahkasaappaita käyttänyt. Kai se on kuitenkin sitten ihan eri juttu, vaikka muistuttavat malliltaan toisiaan.