Hallitus: Suomalaisille tulossa täysin uusi rahaetuus koko järjestelmän mullistus etenee
Jes! Ois kyllä hyvä jos sais tämän tukiviidakon siistittyä. Olisi kaikille parempi. Monet eivät nytkään edes tiedä mitä kaikkia tukia voisivat hakea, erityisesti toimeentulotuki ainakin on sellainen mikä jää monelta hakematta vaikka siihen olisi oikeus erilaisissa tilanteissa.
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/hallitus-suomalaisille-tulossa-taysin-…
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautin siitä kun vassarit ja demarit on hätää kärsimässä ku heidän tukia leikataan :D Minä oikeistolaisena duunarina nautin siitä kun minun ei enää tarvi palkastani maksettavilla veroilla elättää vassaridemareita :D
Tämä nykyinen hallitus on hyvä ja miksi muuten oikeistolaiset ja persut ei saa tukia yhteiskunnalta mutta vassaridemarit saa? Kaikki tuet leikkuriin kiitos!
Menkää v*ttu töihin!
Mitä töitä sulla on tarjolla? laitatko yhteystiedot.
En minä ole työnantaja vaan olen duunari :D Miksi teille se työnteko on niin paha asia? Miksi te vassaridemarit vastustatte duunareita mutta ettekö ajattele sitä että duunarit teitä juurikin elättää? :D
Olet duunari ja kannatat hallituksen h
Tyhmähän tuo on.
Tuskin tämä työkyvyttömyyseläkkeitä voisi koskea. Joku 50vee onnettomuudessa halvaantunut juristi kun putoaa 4k+ tk -eläkkeeltä tonnin eläkkeelle niin ei voida puhua enää valintojen tärkeydestä. Eli teet kaiken oikein elämässä kunnes sinua kohtaa epäonni ja sen johdosta putoat ikuiseen köyhyyteen ilman mitään mahdollisuutta muuttaa tilannettasi.
Suojaosuus poistui. Tuki laskee. Nyt ei ole kyse perustulosta.