Ostaako joku oikeasti marketeista ruokansa?
Ostaako ihmiset oikeasti marketeista ruoat? Ihan käsittämätön ajatus.
Kommentit (42)
Eikö kukaan enää viljele, kasvata, kerää, metsästä, kalasta? Minä ainakin teen em asioita niin paljon, että kaupasta tarvitsee hakea vain sitä mitä ei itse voi muuten hankkia, kuten mausteet, suola, sokeri, kahvi, kaakao, leivinjauhe, hiiva, etikat.
Vierailija kirjoitti:
Outoja vastauksia. Itse ainakin tilaan reko-ringeistä, käyn hallissa ja torilla, etnisissä kaupoissa. Kesäisin käyn tiloilla, ostan ulkomailta kuivatuotteita+viinit. Ihan tavis mies, enkä juurikaan käytä marketteja.
Käyt torilla eli marketissa. Siitähän sana marketti tulee, että tori on market place.
En osta,manna tulee taivaasta kerran viikossa se riittää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan enää viljele, kasvata, kerää, metsästä, kalasta? Minä ainakin teen em asioita niin paljon, että kaupasta tarvitsee hakea vain sitä mitä ei itse voi muuten hankkia, kuten mausteet, suola, sokeri, kahvi, kaakao, leivinjauhe, hiiva, etikat.
Totta kai viljelen tuolla umpihangessa. En mä mikään uusavuton ole!
Vierailija kirjoitti:
Just kävin ampumassa karhun talvipesästään ja keräsin porkkanat hangen alta.
t. aito suomalainen
Ei tietenkään,lasken aina munat valmiiseen pesään,saan safkat samalla.
Vierailija kirjoitti:
Tämään tuli Prisman verkkokaupasts safkat ainakin viikoksi. No maksaahan ne piti, vaikka fyysisesti en käynyt marketissa enkä kyllä muuallakaan.
No eiks se ole sama marketti, josta sen kauppakassin tilaat.
Ei, kun mulla on perunapelto ja kanala tossa parvekkeella. Niillä pärjää hyvin, kun vielä lisäksi keräilee villiyrttejä tuolta Kehä ykkösen varrella kulkevasta ojasta.
Tallinnan laivan taxfreestä tietysti
Vierailija kirjoitti:
Outoja vastauksia. Itse ainakin tilaan reko-ringeistä, käyn hallissa ja torilla, etnisissä kaupoissa. Kesäisin käyn tiloilla, ostan ulkomailta kuivatuotteita+viinit. Ihan tavis mies, enkä juurikaan käytä marketteja.
Aika köyhä ruokavalio olisi, jos tuolla tavalla toimisi täällä kehä3 ulkopuolella. Voihan sekin toki hesalaisesta olla outoa, että kaikilla paikkakunnilla ei ole mitään halleja ja toreja. Tai vaikka olisikin tori, ei siellä tavellla mitään myydä.
Oikeampi kysymys olisi: siis syökö joku vielä nykyään?
Taasko sä tätä ihmettelet? Taitaa dementia olla sulla.
Vierailija kirjoitti:
Oikeampi kysymys olisi: siis syökö joku vielä nykyään?
Siis onko jollain vielä VARAA syödä?
Moneltako teillä on iltapala ja paskotus?
Tai maksaako joku vielä nykyään ruoasta?
Vierailija kirjoitti:
En osta,manna tulee taivaasta kerran viikossa se riittää mulle.
Asut Gazassa?
Kannattaa ostaa vain niitä tuotteita joissa saa toisen kaupan päälle, kuten munissa, suklaassa ja kalapuikoissa madot.
Eikö suljetulla osastolla enää kerätä puhelimia pois potilailta?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ostaa vain niitä tuotteita joissa saa toisen kaupan päälle, kuten munissa, suklaassa ja kalapuikoissa madot.
Matokuurilla rantakuntoon kesäksi ilman kitudiettejä.