Ostaako joku oikeasti marketeista ruokansa?
Ostaako ihmiset oikeasti marketeista ruoat? Ihan käsittämätön ajatus.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sun kengän nauhat sitoo...
Mulla on sellaset tarranauhat
t.AP
Ei toki. Ne ruokaosastot on ihan vaan koristeena siellä.
Varmaan 98% ihmisistä ostaa. Tervetuloa todellisuuteen.
Ihanko oikeasti sä taas ihmettelet jotakin muille päivänselvää asiaa? Mikä vammainen sä oikein olet?
Ei tietenkään osta. Kaikki ostamme pienistä erikoistuneista puodeista, joissa herkut käsin valmistettu. Kuinka voit edes kuvitella jonkun menevän markettiin. Fyi!
No mistä ne pitäisi ostaa? Hakea äidin jääkaapista?
Joo pakko, on niin huonot jalat etten voi varastaa ja juosta karkuun. Sinä olet varmaan hyvässä kunnossa ap.
Minä tosimies raahaudun sinne,en ole kotiintilaava pullamössö mies.
Tämään tuli Prisman verkkokaupasts safkat ainakin viikoksi. No maksaahan ne piti, vaikka fyysisesti en käynyt marketissa enkä kyllä muuallakaan.
No en tietenkään osta! Viimeeksi olen syönyt 70- luvulla. Ostin jotain lauantaimakkaraa ihan lihakaupasta.
Oikeesti ja ihan jättimarketista saaden samalla reisulla muutakin kodin- ja harrastetarviketta, vaatetta tai kenkää.
Torilta haen ja zchippsit tilaan juuessaasta.
Käytän vain verkkokauppaa ja kotiinkuljetus tuo ovelle, mutta markettia ei voi välttää näinkään toimien.
Kyllä se sun edunvalvojasikin ne ruuat ihan marketista ostaa. Siltikin, vaikka tilaisi ne sinulle kotiinkuljetuksella.
Mä en osta, koska olen Kunnon Miäs. Kalastan kalat paljain käsin, metsästän lihat metsästä ja muija kerää marjat ja sienet niin kuin naisten kuuluukin. Vihanneksia eli pupunruokaa en syö.
Ihan vaan mielenkiinnolla, mistä sinä ap hankit ruokasi?
Syön niitä mitä osaston tädit tuo. 5 kertaa päivässä. eihän täältä ees pääse ulos
AP
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan mielenkiinnolla, mistä sinä ap hankit ruokasi?
En hanki niitä itse, vaa edunvalvojani hoitaa asiat puolestani.
ap
Kuka sun kengän nauhat sitoo...