Kuka vielä väittää että laihduttaminen on vaikeaa?
Kokeiltiin miehen kanssa ekan kerran laihdutuskuuria. Tulos: 3 viikossa multa on hieman yli 5 kg pois ja mieheltä 7. Lähtöpainot olivat mulla 70,5 kg ja miehellä 130 kg.
Noudatetaan 1.200 kcal:n dieettiä. Syödä saa ja pitää 3 tunnin välein, mutta annokset ovat aika pieniä (1 peruna, 100 g kalaa tms). Kumma kyllä, siihen tottuu. Makea tietysti pois. Liikuntaa ei harrasteta kauheasti. Käyn kerran viikossa kuntosalilla ja miehen ja mukulan kanssa käydään rataslenkillä viikonloppuisin.
En voi muuta sanoa, kuin että jos joku vielä väittää että laihduttaminen on vaikeaa tai lähes mahdotonta, nauran päälle. Itsekurista se viime kädessä on kiinni.
Kommentit (10)
Ennen kävin vauvan kanssa ulkona lounaalla. Syön silti ihan kunnon annoksia. 2vko mennyt ja 4kg lähtenyt!
on aika tehokas, kuulemma. Mulle se ei sopis, koska just niissä ruuissa, joita tykkään syödä, on eniten hiilareita (peruna, leipä jne).
kasvissyöjälle joka inhoaa kanamuniakin se on todella haasteellista tosin.. Ruoka yököttää niin paljon, etten pysty viikkoa pidempään karppaamaan.
Ihan tavallisella dietillä oon laihtunut yht. 50 kiloa raskauksien jälkeen.. nyt sitten norm paino eli 49 kiloa:)
Mä otin yhden nesteenpoistolääkkeen joulun jälkeen kun oli paikat niin turvoksissa että kipiää teki. Sillä yhellä lääkkeellä lähti vuorokaudessa pois 4kg (joista 1kg tuli sitten takaisin aika pian).
Hetkessä sain painon tippumaan monta kiloa ja pysymään ne poissa. Iän myötä laihdutus vaikeutuu ja hidastuu, näköjään.
Nuorena laihdutin parissa päivässä. 30 v laihdutin kahdessa viikossa. Nyt olen 38 v, eikä tuo kaksi kiloa meinaa enää millään lähteä pysyvästi.
Ei varmasti tule kiusauksia, kun toinenkaan ei kanna kotiin karkkia tai pullia tms.
Vierailija:
Itsekurista se viime kädessä on kiinni.
Olen 29-v.
15: Kuntosalipäivänä syön enemmän.
Pointti oli se, ettei laihduttamisen tarvitse olla kidutusta, salaatinsyömistä ja hikitreenejä joka päivä. Luulin itse joskus, että laihduttaminen on kauhean työlästä. Ei se tunnu olevan, koska nälkää ei tarvitse nähdä. Riittää että syö vähemmän ja jättää herkut minimaalisiksi (lue: mieluummin ei yhtään).
Ap
Syön niin paljon kuin sielu sietää, mutta en hiilareita. Helppoa ja hauskaakin, kun ei tarvitse pärjätä liian vähällä ruualla.