Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneks tässä ei kiire ole minnekkään. 4 tuntia olen odottanu terveysaseman soittoa.

Vierailija
27.03.2024 |

Onpahan syy pitää puhelin kourassa kokoajan. Ootellaan vielä... 

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus eiliseltä: soitin klo 8, takaisinsoitto tuli puolen tunnin kuluttua, lääkäriin aika 12.30. Meillä toimii. Eikä ollut ainoa kerta tämä. 

Missä päin? Itse asun Helsingissä ja täällä ainakin meidän terveysaseman linjat tukossa

Vierailija
82/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi reumalääkkeen uusinta vaatii terkkarille soiton? Mene apteekkiin uusimaan resepti jos et osaa Omakantaa käyttää.

Se on narkannut eikä ilkeä lääkäri anna lisää ainetta netin kautta. 

😂 Koko ketju täynnä saman vajakin provoamista, on kyllä surullinen elämä sulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi reumalääkkeen uusinta vaatii terkkarille soiton? Mene apteekkiin uusimaan resepti jos et osaa Omakantaa käyttää.

Koska ei osaa mitään tehdä itse. Muiden on tehtävä kaikki työ omasta puolesta. 

Höpöhöpö, oli lääkekokeilu jonka lopettamiseen tarvitsin muutaman pillerin lisää. Resepti oli loppu enkä vielä tiennyt lääkärin päätöstä jatketaanko vai lopetetaanko. Alusta saakka olen kantaa käyttänyt sujuvasti. Asia hoidettu. Lopettakaa psykoilut, idiootit. Paljastitte vain oman tyhmyytenne, jälleen kerran.

Itse paljastit. Reumaan ei tarvitse lääkkeitä anella kun hoitelee asiat itse kuntoon. 

Vänkääpä nyt idiootti kun et ymmärrä mitä lääkekokeilu tarkoittaa 😂

Vierailija
84/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin hallitus runttasi täydellisen soten. 

Vierailija
85/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reumalääkkeissä ei ole mitään narkattavaa

Väärinkäyttäjille se ei sitä olekaan kun ovat sairaudentunnottomia. 

Ei, vaan niistä ei saa päätä sekaisin.

Saa kun haluaa. Nytkin sekoilee pitkin nettiä kun ei saa haluamaansa ainetta. Siksi se on lääkeriippuvuus, koska ilmankaan ei voi olla. 

Vierailija
86/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lääkekokeilu on vain lääkekokeilua. Se ei ole roikkumista aineessa vielä sen jälkeen kun loppuu. 

Vierailija
87/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Koko ketju täynnä saman vajakin provoamista, on kyllä surullinen elämä sulla

Psykoosit tulilla. Mutta hei, hullulla on halvat huvit kun pitää muille ilmoitella että tietää jonkun kirjoittelevan nettiin. 

Vierailija
88/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä laitan kyselyn oma kantaan, vastaavat sitten joskus.

Kaikkea psykoosia sitä sullakin on. 

Vierailija
89/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, oli lääkekokeilu jonka lopettamiseen tarvitsin muutaman pillerin lisää. Resepti oli loppu enkä vielä tiennyt lääkärin päätöstä jatketaanko vai lopetetaanko. Alusta saakka olen kantaa käyttänyt sujuvasti. Asia hoidettu. Lopettakaa psykoilut, idiootit. Paljastitte vain oman tyhmyytenne, jälleen kerran.

Itse paljastit. Reumaan ei tarvitse lääkkeitä anella kun hoitelee asiat itse kuntoon. 

Reseptin uusii lääkäri. Miten et tuota tienn

Reseptiä ei tarvita kun hoitelee hommat itse. 

Vierailija
90/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus eiliseltä: soitin klo 8, takaisinsoitto tuli puolen tunnin kuluttua, lääkäriin aika 12.30. Meillä toimii. Eikä ollut ainoa kerta tämä. 

Missä päin? Itse asun Helsingissä ja täällä ainakin meidän terveysaseman linjat tukossa

Kanta-Hämeessä. Jos ei täällä just muuta ole niin ainakin terkkari toimii. 

Vierailija
91/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaisinsoittojärjestelmä pitäisi kieltää. Mikä siinä siinä on niin vaikeaa palkata riittävästi väkeä vastaamaan puhelimeen?

Paljonko haluat maksaa veroja lisää? Ei auta, että palkataan soittaja, pitää palkata myös lääkäri ja hoitaja, jotka sen arvioinnin hoitavat, koetulokset tarkistavat jne. Oketko persu kun lätiset noin typeriä. 

Vierailija
92/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahavirukseen ei anneta kipulääkettä suoneen sairaalassa vaan se nesteytetään kotona ihan itse. 

Kaikkea sitä. Heti saa apua mutta ei kelpaa. 

Jos tätä mun suolitukosta tarkoitit kommentillasi, niin kipu on todella kova. Morfiinia ja fentanyyliä ei anneta ihan pieneen kipuun. Ja toisaalta, suolitukos on hengenvaarallinen olotila, mua kierrätettiin neljässä eri sairaalassa, minne ambulanssille aina osoita annettiin. Elin kotona Litalgiinilla ja muutamalla lusikallisella öljyä tonnikalapurkista. Nyt tilanne on se, että esim rauta ei imeydy, olen rautapiikityksellä koko lopun elämääni, kotoa en voi poistua jollei vessa ole perillä muutaman askeleen päässä, Minä istun Prisman vessassa ja mies hoitaa ostokset - soittaa vessaan että tätäkö tarkoitit. Kiva elämä, kun se röntgenkuva näkyy vielä tänäkin päivänä lekureiden koneella jos joku olis sen vain vilkaissut silloin alussa.

Eli: jos olet jo kivusta niin seksisin ettet edes tiedä missä olet, niin sulle voidaan tehdä/antaa mikä diagnoosi tahansa kun et pysty puoliasi pitämään. Mulla on käsin kirjoitettu lappu jos jotain vielä sattuu että mitä tapahtunut ja sen ripustan kaulaan. Luotto mennyt totaslisesti koko touhuun.

Vierailija
93/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahavirukseen ei anneta kipulääkettä suoneen sairaalassa vaan se nesteytetään kotona ihan itse. 

Kaikkea sitä. Heti saa apua mutta ei kelpaa. 

Jos tätä mun suolitukosta tarkoitit kommentillasi, niin kipu on todella kova. Morfiinia ja fentanyyliä ei anneta ihan pieneen kipuun. Ja toisaalta, suolitukos on hengenvaarallinen olotila, mua kierrätettiin neljässä eri sairaalassa, minne ambulanssille aina osoita annettiin. Elin kotona Litalgiinilla ja muutamalla lusikallisella öljyä tonnikalapurkista. Nyt tilanne on se, että esim rauta ei imeydy, olen rautapiikityksellä koko lopun elämääni, kotoa en voi poistua jollei vessa ole perillä muutaman askeleen päässä, Minä istun Prisman vessassa ja mies hoitaa ostokset - soittaa vessaan että tätäkö tarkoitit. Kiva elämä, kun se röntgenkuva näkyy vielä tänäkin päivänä lekureiden koneella jos joku olis sen vain vilka

Dg on täysin vapaavalintainen olit kivuissa tai et. Hankkimalla kivit itsellesi on helppoa kuin heinänteko hankkia jotain narkattavaa, vaikka olisit tikku sormessa. 

Vierailija
94/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että järjestelmä on tukossa on pikkuiset jomotukset on saatava lääkittyä hinnalla millä hyvänsä julkisella. 

Vierailija
95/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse paljastit. Reumaan ei tarvitse lääkkeitä anella kun hoi

Liian nätti alapeukku ollakseen totta. Mikäs nuha se siellä nyt vaivaa?

Vierailija
96/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole jo jokaisen tiedossa, että tilanne on se mikä on. Hyvinvointialueilla palvelut on romahduspisteessä. Jokainen hallitus keksii aina uusia juttuja, tällä kertaa trendi on se, että puolet terkkareista lopetetaan. Rahojen sanotaan olevan loppu, mutta kaikenmaailman keikkalääkäreille maksetaan 10-12 k, kun ei osata pitää vakkarilekureista kiinni. HUS hakkaa päätään seinään jonkun Apotin kanssa, joka sekin maksanut kymmeniä tai satoja miljoonia, eikä tunnu toimivan kuitenkaan. Riippumatta minkä värinen hallitus milloinkin on aina siellä istuu sosiaaliministereitä, jotka ei vaan osaa eikä näköjään virkamiehet sitäkään vähää. 

Itse kävin yksityisessä lääkärikeskuksessa. Lekuri ei saanut tietojani koneeltaan, ei ollut mikään hetkellinen katko vaan ei vaan systeemit lue toisiaan. Oli tosi kiukkuinen. En ihmettele, mutta mun asia jäi siis hoitamatta. Kävin toisella yksityisellä toisen asian asian takia, erikoislääkäri hänkin. Ei löytynyt taaskaan mitään. Kysyin, auttaako asiaa, jos katsoo mun puhelimesta omakantaan kirjatut jutut, näin tehtiin. Nämä on tosi tapauksia lähikuukausilta.

Vierailija
97/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaisinsoitot on hirveitä. En osaa rentoutua, jos on pakko käydä vessassa tai julkisessa paikassa. Viimeksi taidettiin soittaa kun olin vielä nukkumassa. 

Mutta sain viimeksi todella hyvää palvelua. Hoitaja kuunteli puhelimessa tilanteeni, keskusteli hetken lääkärin kanssa ja sain suoraan lähetteen labraan. Lääkäri kolmen viikon päästä tulosten saapumisesta, ja pääsee heti asiaan! 

Vierailija
98/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaisinsoitot on hirveitä. En osaa rentoutua, jos on pakko käydä vessassa tai julkisessa paikassa. Viimeksi taidettiin soittaa kun olin vielä nukkumassa. 

Mutta sain viimeksi todella hyvää palvelua. Hoitaja kuunteli puhelimessa tilanteeni, keskusteli hetken lääkärin kanssa ja sain suoraan lähetteen labraan. Lääkäri kolmen viikon päästä tulosten saapumisesta, ja pääsee heti asiaan! 

Jos asia on koiran lenkity, niin totta.

Muuten ei pääse. 

Vierailija
99/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se nyt ole jo jokaisen tiedossa, että tilanne on se mikä on. Hyvinvointialueilla palvelut on romahduspisteessä. Jokainen hallitus keksii aina uusia juttuja, tällä kertaa trendi on se, että puolet terkkareista lopetetaan. Rahojen sanotaan olevan loppu, mutta kaikenmaailman keikkalääkäreille maksetaan 10-12 k, kun ei osata pitää vakkarilekureista kiinni. HUS hakkaa päätään seinään jonkun Apotin kanssa, joka sekin maksanut kymmeniä tai satoja miljoonia, eikä tunnu toimivan kuitenkaan. Riippumatta minkä värinen hallitus milloinkin on aina siellä istuu sosiaaliministereitä, jotka ei vaan osaa eikä näköjään virkamiehet sitäkään vähää. 

Itse kävin yksityisessä lääkärikeskuksessa. Lekuri ei saanut tietojani koneeltaan, ei ollut mikään hetkellinen katko vaan ei vaan systeemit lue toisiaan. Oli tosi kiukkuinen. En ihmettele, mutta mun asia jäi siis hoitamatta. Kävin toisella yksityisellä toisen asian asian takia, erikoislääkä

Ystävällinen lääkäri. Näitä on hyvin harvassa. Normilääkäriä ei kiinnosta sun asiat noin paljon. 

Vierailija
100/101 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että nykypäivän lääkäreitä kiinnostaa vain ja ainoastaan raha. Mistään muusta viis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi