Onneks tässä ei kiire ole minnekkään. 4 tuntia olen odottanu terveysaseman soittoa.
Onpahan syy pitää puhelin kourassa kokoajan. Ootellaan vielä...
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää kotona sitä soittoa odottaa? Voithan vastata siihen vaikka kaupassa käydessäsi.
Minäkin tykkään odottaa puhelua kotona, helpompi puhua omia asioita ja muistiinmerkata jos tarvii. Jossain kyläillessä, kaupassa tai bussissa en tykkää vastailla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun pitää kotona sitä soittoa odottaa? Voithan vastata siihen vaikka kaupassa käydessäsi.
No kuka ääliö nyt missään kaupan kassajonossa alkaa henkilötunnustaan luettelemaan ja omia oireitaan ja sairauksiaan kertomaan. Voi luoja!
Itsekin olen aamu 8 saakka odotellut lääkärin soittoa. Reseptilääke ja sairausloma loppuu tänään. Jatkoa pitäisi saada.
Minäkin yritin soittaa alkuvuodesta päivystykseen kun mummo oli sairaana, oli pissatulehdus ja seuraavalla viikolla hänellä oli syöpäleikkaus tulossa. Olisin yrittänyt saada ajan että saa antibiootit ennen leikkausta. Vietiin mummo päivystykseen ja 7 tuntia jaksoi odottaa, missään ei näkynyt ketään eikä kutsuttu sisään joten haettiin mummo pois. Seuraavana päivänä soittivat vasta takaisin.
Paras oli kun sanoivat "lääkäri soittelee ensi viikolla" :D. Soitelkoon. Minulla ei ole aikaa vahdata puhelintani työaikana.
Minulle vastattiin viimeksikin 5 min. kuluttua pyynnön jättämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle vastattiin viimeksikin 5 min. kuluttua pyynnön jättämisestä.
Seilin saarelle nämä trollit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka ääliö nyt missään kaupan kassajonossa alkaa henkilötunnustaan luettelemaan ja omia oireitaan ja sairauksiaan kertomaan. Voi luoja!
Itsekin olen aamu 8 saakka odotellut lääkärin soittoa. Reseptilääke ja sairausloma loppuu tänään. Jatkoa pitäisi saada.
Pitäisi varmaan saada myös hieman alkoa kotiin kannettuna?
Menkää yksityisille te joilla on varaa ja jättäkää julkisen rippeet niille oikeasti köyhille. Älkää myöskään kuormittako terveydenhuoltoa turhaan, ei jokainen aivastus tai korvakipu ole lääkärikäynnin paikka. Viette tilaa oikeasti hengenvaarassa olevilta.
Vierailija kirjoitti:
jollain hoitsulla ollut kahvitauolla aikaa alapeukutella :D
Psykiatriaan erikoistuvalla vasta aikaa onkin naputella konettaan. Mutta voisi olla hoiturikin mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Menkää yksityisille te joilla on varaa ja jättäkää julkisen rippeet niille oikeasti köyhille. Älkää myöskään kuormittako terveydenhuoltoa turhaan, ei jokainen aivastus tai korvakipu ole lääkärikäynnin paikka. Viette tilaa oikeasti hengenvaarassa olevilta.
Syytä henkilökuntaa, jotka ottavat sen aivastuspotilaan sisään. Ei potilas sille mitään voi että hän saa apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin alkoa? Reumalääke mulla loppuu. Minä en ole 60v aikana pistänyt senttiäkään rahaa mihinkään alkoon. Puhu vaan omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Kävin erikoislääkärin määräämissä tutkimuksissa. Tulosten ilmoittamisesta sovittiin, että tieto puhelimitse. Tuli sitten kirje Omapostiin, että lääkäri soittaa sanotaan nyt maanantaina 4.3. Ei siis mainintaa kellonajasta.
Takuuvarmasti se soitto tulee, kun istut vessassa.
Näin on ja pakko ottaa se puhelin siis vessaan.
Mutta tässä myös yksi hyvä. Kävin lapsen kanssa tk lääkärissä, josta lähetti labraan. Olin jo oppinut tarkistamaan ja kysymään, että mistä saan tulokset. No kuulemma lääkärin olisi pitänyt kertoa. Ei kertonut lääkäri. Labralla ei tietoa mistä tulokset saa. Kehoittivat ottamaan vuoronumeron siihen ajanvaraustiskille, missä paljon ihmisiä.
N. 30 min odottelun jälkeen soitin terveyskeskuksen numeroon jos saisi tiedon sitä kautta. No en saanut sitä kautta kiinni ketään. Johan pääsin 40 min. kulutta tiskille kysymään koetuloksista.
Sain tiedon että mm. korkeat tulehdusarvot ja takaisin lääkärin vastaanotolle mistä lähete sairaalaan.
Ja tuo siis jäävuoren huippu. Tuota tk-sairaalq ravaamista tapahtui 3 x ennen oikeaa antibioottia.
Syksyllä soitin päivystykseen. Takaisin soitettiin kahden tunnin päästä ja siitä kolmen tunnin päästä olin hoitajan tutkittavana, joka kutsui lääkärin paikalle ja lopuksi lääkäri kirjoitti reseptin. Tämä ihan Tampereella, että joskus sattuu näitä onnenkantamoisia. Eikä ollut mikään tappava tauti kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin alkoa? Reumalääke mulla loppuu. Minä en ole 60v aikana pistänyt senttiäkään rahaa mihinkään alkoon. Puhu vaan omasta puolestasi.
Eihän sitä tarttekaan kun toiset hakee ne sulle sinne kotiin. Ennen vanhaan pennit ja markat sinne meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jätit viime tippaan? Elämänhallinta kuntoon ja vasta sitten töihin.
Tuo on kyllä hulvatonta tuo "yksityiselle" väläytteli.
Ihan suoraan siis,vaikka ei ole edes kertaakaan ollut kyseisen asian tiimoilta tutkimuksissa. Mutta mulla olikin eri. Olinhan hang stalkingin uhri vuosikymmenten ajan ja ihan lääkäritasolle oli ujutettu hirveät valheet ja väärennykset ja järjwstelyt, jotta kohtelu ei ollut asiallista ja oli järjestetty jopa rikoksia! Kyllä luit ihan oikein
Mutta niistäpä ei suurin osa tienneet vaan luulivat että kyseessä oli vain lähinnä v..ttuilua. vakavien rikosten teko terveydenhuollon toimipisteissä terveydenhuollon ammattilaisten toimesta, en kutsuisi sitä v...ttuiluksi. Siellä lakikirjassa ne lukee törkeiden rikosten kohdalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin erikoislääkärin määräämissä tutkimuksissa. Tulosten ilmoittamisesta sovittiin, että tieto puhelimitse. Tuli sitten kirje Omapostiin, että lääkäri soittaa sanotaan nyt maanantaina 4.3. Ei siis mainintaa kellonajasta.
Takuuvarmasti se soitto tulee, kun istut vessassa.
Näin on ja pakko ottaa se puhelin siis vessaan.
Mutta tässä myös yksi hyvä. Kävin lapsen kanssa tk lääkärissä, josta lähetti labraan. Olin jo oppinut tarkistamaan ja kysymään, että mistä saan tulokset. No kuulemma lääkärin olisi pitänyt kertoa. Ei kertonut lääkäri. Labralla ei tietoa mistä tulokset saa. Kehoittivat ottamaan vuoronumeron siihen ajanvaraustiskille, missä paljon ihmisiä.
N. 30 min odottelun jälkeen soitin terveyskeskuksen numeroon jos saisi tiedon sitä kautta. No en saanut sitä kautta kiinni ketään. Johan pääsin 40 m
Normisettiä. Mamman pitää ihan opetella kysymään, mistä tulokset saa. Sen siitä saa kun lapset tekevät lapsia.
Tää oli kyllä paras, kun kävin terkkarissa pari viikkoa sitten. Oli siis pakko mennä paikan päälle, kun puhelimitse ei saanut yhteyttä. Menin sinne ja infotiski oli suljettu. Siinä oli lappu, että jos tarvitset apua tai neuvoja, soita yleiseen ajanvarausnumeroon. Siis siihen, mitä kautta ei saanut yhteyttä. Hirveä ryysis ihmisiä ja kaikki ihan ihmeissään että mistä täältä pitäisi apua saada.
Miksi reumalääkkeen uusinta vaatii terkkarille soiton? Mene apteekkiin uusimaan resepti jos et osaa Omakantaa käyttää.
jollain hoitsulla ollut kahvitauolla aikaa alapeukutella :D