Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni käy naapurissa esm. kahvilla?

Vierailija
19.01.2007 |

Tuli tosta mieleen kun naapuri oli jonkun lasta tukistellut, että minkälaiset välit ihmisillä on yleensä naapureittensa kanssa.

Me asutaan rivitalossa eikä ikinä käydä kellään naapurilla kylässä eikä kukaan meillä. Pihassa jutellaan muttei muuta.

Millaisia tapoja teillä on ja asutteko rivi, -kerros vai omakotitalossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tosin tapahtuu yhden naapurin kanssa. Siellä, missä ennen asuttiin, oli tosi hyvät välit kans naapurin kanssa, mutta ei kyllä paljon kahviteltu. Hassuinta on, että nyt muuton jälkeen on käyty puolin ja toisin kylässä!

Vierailija
2/7 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan 4 pientalon pihapiirissä, asuntoja 8 per talo.

Kyläillään naapureiden luona, saadaan heiltä lastenvaatteita ja leluja, ja annetaan vastaavasti meidän lapsilta pieneksi jääneitä naapureille. Pihalla katsotaan toistemme lasten perään. Kesällä mentiin melkein koko naapuruston voimin rannalle. Lenkkeillään naapureiden kanssa, ja kerran kuussa on yhteinen sauna-illanistujaiset kerhotalossa. Grillataan usein kesällä porukalla, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvittelu on kivaa ja mieltä piristävää. =) Nyt leipomaan pullaa, kun kaveri tulee illalla kylään. Nam. =)

Vierailija
4/7 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän nykyisen talon naapurit eivät edes moikkaa minulle :( Vaikka itse koitan olla kohtelias ja sanoa heit aina kun näen naapureita, niin kertaakaan ei ole kukaan vielä tervehtinyt takasin, suunnilleen vaan kääntävät pään poispäin ja ovat kuin eivät huomaisikaan minua.... Edellisessä asunnossa asuessa juteltiin kyllä naapureiden kanssa ummet ja lammet.

Vierailija
5/7 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden naapurin kanssa ollaan hyvät ystävät, eli käydään kahvilla ja grillaamassa tms. toistemme luona. Parin lapsiperhenaapurin pihassa ollaan käyty lasten kanssa leikkimässä (ja toisin päin), eli ihan hyvät välit.

Vierailija
6/7 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varastamaan mun aikaani. Minä haluan olla pihallani rauhassa. Jotkut on niin ärsyttäviä jorisijoita ettei niistä meinaa millään päästä eroon, vaikka suoraan sanois että en nyt kerkee juttelemaan. Ne ei osaa lopettaa sitä juttelua.

Vierailija
7/7 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla asutaan.