s-seuran haku
tämä ei ole seksiseuran hakuketju, enkä hae seksiseuraa tältä palstalta ("toim." huom.), mutta siis yleisesti: nyt kun monet sserunhakusivustot toimivat tekstiviestipohjalta (tai täytyy palstan pitäjälle kertoa identiteettinsä, mitä en halua), niin onko "välttämätöntä" hankkia ns. seksipuhelin ja siihen prepaid-liittymä vai voiko suht turvallisin mielin tekstitellä omalta puhelimelta (vaikka laittaa numeron salaiseksi)?
onko vielä jossain olemassa jotain sähköpostipalstaa, jossa voi s-postiosoitetta vaihtamalla aloittaa hommat ja selvittää toisesta sen verran, että vakuuttuu edes jollain todennäköisyydellä ettei kyseessä ole stalkkeri? Näin naisena ja yhden stalkkerin kokeuksella tuo asia on aika tärkeä sulkea pois.
Kommentit (6)
Ammattilaisilla on aina prepaid!
Tee pelisäännöt heti selväksi.
Ensitapaaminen tapahtuu aina julkisella paikalla!
Älä ikinä mene tuntemattoman miehen kotiin!
Kerro luotettavalle ystävällesi minne olet menossa ja kauanko aiot viipyä! Sopikaa tarkistussoitto esim. puolen tunnin kuluttua.
käytä AINA kondomia!
Opi luottamaan vaistoihisi!
Olen perustanut uuden s-postiosoitteen ja hävittänyt sen myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
joo, mutta niitä s-postipalstoja ei taida nykyisin juuri olla? Jos on, niin sitten pitää antaa ylläpidolle identiteettitiedot enkä jaksaisi alkaa keksimään itselleni mitään seksi-identiteettinimeä (vaikka itse asiassa se voisi ollakin aika hauskaa, miten olisi vaikka kesäsäde aallonharja? lol... mutta ei ehkä menisi suomessa läpi)
pitää vissiin se prepaid hankkia.
ja tuolla yleisohjeiden jakajalle, kiitos niistä, on nuo perusjututkin varmaan ihan hyvä laittaa tällaiseen ketjuun, jos joku muukin näille teille harkitsee lähtemistä eikä ennen ole seksiseuraa hakenut. Itse ajatelin kutsua miehen kotiini näihin hommiin ainakin aluksi kunnes koen tuntevani hänet tarpeeksi hyvin ja kumia nyt käytän muutenkin aina.Tähän ikään asti kun on todistetusti päässyt nollalla sp-tartunnalta - ei edes hpv-tartuntaa, niin ei sitä nyt enää vanhempanakaan halua omaan kehoon. Siksi sitä kumia minun kanssani aina käytetään ellei sitten siirrytä täysin mongamiseen suhteeseen ja käydä testeissä sitä ennen.
Kavereille en kerro: ei niistä mitään hyötyä ole, jos jotain sattuu ja osaan itse pitää huolta itsestäni niin, että pääsen joko vapaaksi, soittamaan itse häkeen tai huutamaan niin, että naapureita alkaa ärsyttää niin, että he soittavat häkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo, mutta niitä s-postipalstoja ei taida nykyisin juuri olla? Jos on, niin sitten pitää antaa ylläpidolle identiteettitiedot enkä jaksaisi alkaa keksimään itselleni mitään seksi-identiteettinimeä (vaikka itse asiassa se voisi ollakin aika hauskaa, miten olisi vaikka kesäsäde aallonharja? lol... mutta ei ehkä menisi suomessa läpi)
ja tuolla yleisohjeiden jakajalle, kiitos niistä, on nuo perusjututkin varmaan ihan hyvä laittaa tällaiseen ketjuun, jos joku muukin näille teille harkitsee lähtemistä eikä ennen ole seksiseuraa hakenut. Itse ajatelin kutsua miehen kotiini näihin hommiin ainakin aluksi kunnes koen tuntevani hänet tarpeeksi hyvin ja kumia nyt käytän muutenkin aina.Tähän ikään asti kun on todistetusti päässyt nollalla sp-tartunnalta
Mulla on yhä Meiliboxi, ja g-mailiin voi aina kätevästi lisätä/poistaa uuden tilin.
Ja onhan niitä, Yahoota, Kik:iä ynnä muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tuolla yleisohjeiden jakajalle, kiitos niistä, on nuo perusjututkin varmaan ihan hyvä laittaa tällaiseen ketjuun, jos joku muukin näille teille harkitsee lähtemistä eikä ennen ole seksiseuraa hakenut. Itse ajatelin kutsua miehen kotiini näihin hommiin ainakin aluksi kunnes koen tuntevani hänet tarpeeksi hyvin ja kumia nyt käytän muutenkin aina.Tähän ikään asti k
Ehkä ilmaisin itseäni epäselvästi. Toki sähköpostosoitteita voi luoda niin paljon kuin halua on, mutta sellaisia s-seuranhakupalveluita ei taida olla, jotka toimivat sähköpostiperiaatteella.
Ota ukkomies niin saat seksiä eikä jää jalkoihin pyörimäänhemmo.x😉