Ostin eilen vaatteen marketista! Mitäs siihen sanotte?
Kommentit (24)
Prismassa on tosi hyvä vaatevalikoima.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ostit?
Kesähousut. Ap
Voi voi. Mä en osta enää koskaan alusvaatteita kummempaa. Niin huona lirua myyvät ainakin Prismoissa.
Aloitus on lähinnä siksi, että markettivaatteet ovat ihmisten mielestä noloja. Mutta löysin ihan hyvät yksiväriset vaaleat housut kesäksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ostit?
Kesähousut. Ap
Onko hyvät?
Itse katselin vaatteita Prismassa viikonloppuna ja itse olisin voinut ostaa sieltä vaikka mitä. Oli kivoja vaatteita ainakin tällaiselle 45 vuotiaalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ostit?
Kesähousut. Ap
Onko hyvät?
On. Minulla on tapana kulkea kesällä käärityissä lahkeissa, ja aion kääriä nämäkin lahkeet. Mukavan lomamainen olo.
Toki jos lähden vaikka Helsinkiin, en laita niitä housuja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ostit?
Kesähousut. Ap
Onko hyvät?
On. Minulla on tapana kulkea kesällä käärityissä lahkeissa, ja aion kääriä nämäkin lahkeet. Mukavan lomamainen olo.
Miksi et laita Helsinkiin tullessa niitä housuja? Minä kuljen aina collegehousuissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ostit?
Kesähousut. Ap
Onko hyvät?
Miksi et laita Helsinkiin tullessa niitä housuja? Minä kuljen aina collegehousuissa
Varmaan nuoruudesta jäänyt sellainen tapa, että Hkiin ja asioille laitan vähän siistimmät vaatteet. Olen keski-ikäinen. Ap
Minulla on nokan koputtamista markettivaatteista lähinnä sen verran, että ne ovat monesti polyesteriä ja liian kirjavia minun makuuni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ostit?
Kesähousut. Ap
Onko hyvät?
Varmaan nuoruudesta jäänyt sellainen tapa, että Hkiin ja asioille laitan vähän siistimmät vaatteet. Olen keski-ikäinen. Ap
Ok. Mielenkiintoista. Se on sitten niinkuin kirkkoon meno.
Sanon, jos marketeista löytyy itselle sopivia vaatteita ja on ostoksiinsa tyytyväinen, tottakai niitä voi ostaa. Sama se mistä vaatteensa ostaa kun ne tuntuu itselle hyviltä. Muiden mielipiteellä ei ole mitään väliä.
Ei Prismassa ole enää kunnon vaatteita. Ennen oli joskus. Ennen tarkoittaa noin 10-15 vuotta sitten. Huonoa kiinalaista kuraa vaan. Yöpaidatkin menee nopeasti huonoksi.
Ei ole kyllä monessa muussakaan kaupassa.
Mä ostan melkein kaikki vaatteeni sieltä. Teen 100% etätyötä ja asun yksin korvessa. Eipä täällä huvita juuri vaatteilla koreilla. Halpaa ja mukavaa päällä, ne on pääasiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä ostit?
Kesähousut. Ap
Onko hyvät?
Ok. Mielenkiintoista. Se on sitten niinkuin kirkkoon meno.
No enpä minä tälläydy, hiukan siistimpää vain laitan. Ap
Kyllähän siellä joskus on ihan kivoja vaatteita. Mä ostin joskus Cittarista mustan kietaisumekon, olen pitänyt sitä paljon, se istuu tosi hyvin. Jotain ulkoilutakkeja olen samoin ostanut samasta paikasta.
Mitäpä ostit?