Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoon Semaglud, lääke ei korvattava, uskaltaako työttömäksi+ tt- tuelle oman terveyden tähden?

Vierailija
25.03.2024 |

Elikkä toimeentulotukilaiselle lääke maksetaan, työssäkäyvälle ei kela- korvata.

Tavoite on tuo 22-27 kiloa pudottaa kahden vuoden aikana ja tuon ajan olisin siis toimeentulotuesta. Harmittaa kyllä jättää työelämä kun juuri valmistuin yliopistosta ja ihan hyvässä työssä olen nyt, noin nelikymppinen olen jo.

Onko sen arvoista semagludi että kannattaa jäädä työttömäksi, helpottuuko aidosti laihdutus? Työttömänä ei ehkä myöskään niin tule herkkuja ostettua ja liikuntaan jäisi enemmän aikaa- työni istumatyötä joka tässä elämänvaiheessani äärimmäisen vaarallista minulle.

Miten uskaltautua heittäytymään sosiaalituen armoille, pois oravanpyörästä, hellimään sitä omaa terveyttään?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pärjää roimeentulotuella ja lihoaakin. Sen voin todistaa itsekkin.

Kyllä se liikunta pitkälti jää työttömällä kun ei ole kiire enää minnekään ja onhan se mahdollista ja odotettuakin yhteiskunnan taholta että olutta menee. Kyllä siinä paino kertyy, itse ainakin laihtuisin varmasti missä tahansa työssä, työttömällä kuitenkin se elämä jatkuvaa ruokatuntia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän