Idols tuomari Asko on aika ÄLLÖ ÄIJÄ!
Aina kun tulee joku tiukkapersepissis sen silmät alkaa kiiluu ja kehuu kauniiksi ja plaaplaa ja kun taas joku 30.v mies tulee heti ylimielinen ilme ja mitä vittuu luuletko pääseväs jatkoon mä olen kuningas mä määrään.
Kommentit (12)
se on ahukkunut (joita ei ole ihan vähän) - ja vastaavasti kehunut toisten ulkonäköä. Tosi " hienoa" nuorisokasvatusta: pinta se on mikä on tärkeää.
Ja mun mielestä se oli kivasti sanottu sille yhelle, tyyliin et " vaik olet pullea, näytät kauniilta ku laulat.."
Mut Asko on hauskan näkönen, ku tykkää jostain laulajasta. Se ilme mikä tulee heti, ni paljastaa kenestä se tykkää, siis laulun aikana. Se leijuu jossain taivaissa ku kuuntelee..Onko kukaan muu huomannu??? =)
Vierailija:
sitä se jaksaa jauhaa.
mutta jos laulaja on huono, Asko vaan mollottaa sitä vihaisesti tai purskahtaa nauruun.... ;)
Jone on taas jotekin roolinsa uhri. Joulupukit helvetistä kommentit sissos.
Enkä tarkoittanut, että pulleat eivät voi olla kauniita! Ihan samalla tavalla kauniita löytyy ja ei löydy laihoistakin.
T.5
Mutta kai se sitten diggaa leikkiä teinityttöjen kanssa... Tai semmoiseksi halutaan esittää. TV ei anna oikeaa kuvaa tapahtumista.
kauhistelin, kun jalatkin on kuin tikut.
Asettaako se mies niin korkeita laatuvaatimuksia naisille, että vaimonsa on laihduttanut itsensä ihan tikuksi asti.
Eipäs nyt, sehän on niin sexy ikäisekseen!!