Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joita inhotti se yhden miehen mollaaminen Idolsissa?

Vierailija
19.01.2007 |

Eihän se edes ääntänyt englantia yhtään huonommin kuin muutkaan kilpailijat, ja paremmin kuin tuomariston jäsenet, joiden oma englanti on hirveää tankero-englantia. Sellaisella ääntämyksellä en kyllä itse kehtaisi esittää kritiikkiä toisille.

Ihan suotta pyrkivät itkettämään isoa miestä, joka oli tullut kisaan kuitenkin ihan tosissaan ja joka osasi ihan laulaakin. Ei sitä olisi jatkoon välttämättä tarvinnut päästää, mutta ihan asiallinen " kiitos ja ei jatkoon" olisi riittänyt. Jotenkin väkisin väännettyä mopotusta tuomareilta.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman pikkupimun ääntämisessä olis ollut paljon enemmän huomautettavaa.

Vierailija
2/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut yhtään, miksi sitä niin mollattiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÄÄLITTI hirveesti kun hiki vaan valu sillä ja tärisi. Kohtuutonta tylytystä oikein nauttivat siitä se fucking Askokin. Jotain rajaa. Tuskin kaikki tietää etukäteen kuinka tulevat siinä jännittämään.

Vierailija
4/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuomaristo olekaan siellä laulamassa! Miten heidän englannin kielensä liittyy mihinkään?

Vierailija
5/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Turunenkin ääntää englantia huonommin laulaessaan, ja kummasti on pärjännyt.

Vierailija
6/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois riittänyt kun oisivat näyttäneet sen että hän jännitti niin paljon että hikeä pukkasi ja paljon, mutta tollanen PIINAAMINEN oli todella raivostuttavaa!!

Vierailija
7/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

raukka jäätyi niin pahasti. Olisi ansainnut hieman ymmärtäväisemmän kohtelun. No, onhan se nähty että varsinkin Asko ja Jone diggaavat enemmän söpöisistä pikkutytöistä.

Vierailija
8/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat pikemminkin auttaneet sitä miestä rentoutumaan, sillä olis voinut olla ihan hyvä ääni jos olisi annettu laulaa.

Vierailija
9/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti kielikorvaa, jolla voisit arvioida toistenkaan ääntämystä.

Olen itse asunut lapsuuteni Yhdysvalloissa, se on toinen äidinkieleni. Sen perusteella voisin sanoa, että kyseinen mies äänsi englantia paremmin (lähempänä autenttista puhujaa) kuin yksikään tuomariston jäsen, joiden englannissa on tyypillinen suomalainen tankero-vääntö. En toki väitä, että mies äänsi natiivin tavoin, mutta siis paremmin. Huonommalla kielikorvalla varustettu on siis huonossa asemassa kritisoimaan ääntämistä, se oli pointtini.

Vierailija
10/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta samanlaista kyllä on saanut muutkin. Ois vaan tuomarit voinut lopettaa ajoissa kun mies oli ihan paniikissa ja itku kurkussa lopuks jo

Vierailija
11/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ääntämistä pystyy itsekin arvioimaan vaikka ei itse osaisi jotain kieltä puhua täydellisesti. Se ettei saa niitä sanoja tulemaan suustaan kuin joku täydellisyys ei tarkoita ettei tietäisi miten ne sanat pitää oikeasti ääntää!

Vierailija
12/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääntämyskritiikki oli vain tekosyy haukkua miesparkaa.

Kauhea myötähäpeä iski ja sääli sitä reppanaa kohtaan. Pikku pätkä mitä sen laulua kuului, ei ollut pahimmasta päästä idolssissa ollenkaan.

Vierailija
13/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

i että voi toisen ääntämystä arvioida. Vain natiivilla on natiivin korva.

Vierailija
14/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee semmosen rentun näkösenä änkyttämään sinne.

Ikinä tuollaisesta tulisi mitään idolia. Ei osais varmaan mitään sanoa, jos lehdistö jotain kysyisi. Menisi ihan lukkoon, jos joskus pitäisi yllättäen vetää jotain ihan muuta biisiä ku piti.

Vierailija
15/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkaan mun mielestä sellanen mulkkumaisuus ei ole tyylikästä!!!

Vierailija
16/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos aikuinen mies tulee sinne seisomaan eikä saa sanaa suustaan ja lopulta mutisee vaan vastaan, niin se varmaan ärsyttää.

Vierailija
17/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelkään tuomareiden karman takia. On se vain raskasta karmalle, jos yksilö suostuu rahan ja ohjelman myymisen takia pomottamaan toisia. Oli sitten kuinka sairas ja surullinen ihmispolo hyvänsä (siis se joka haukkuu toisia) niin silti...koska välillä he oikein tuntuvat kilpailevan siitä kuka (mukamas spontaanisti -- selvästi ovat kotona miettineet näitä tökeryyksiä, rassukat) keksii parhaimmat morkkaussanat.

Toivon heille kaikille sydämestäni onnea, rakkautta ja onnellisuutta niin ettei tarvitsisi itseään enää koskaan alentaa tuollaiseen ala-arvoiseen toisten mollaamiseen.

Vaikka ihminen ei osaakaan laulaa kauniisti (niinkuin minä) voi hän silti itse nauttia lauleskelustaan. Eikä sitä iloa saisi pilata. Voi sanoa kiltisti " Kiitos, mutta ei kiitos."

Vierailija
18/18 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on tällä kaudella ärsyttänyt ai-van sikana se, että jatkoon pääsee jos näyttää missiltä, vaikka laulutaito olis hanurista. Esim. ykis turkulainen misu, joka ilmoitti pitävänsä poseeraamisesta. Joo-o, eipä olis tarvinnut sitä kertoa. Muija veti nuotin vierestä kamalalla äänella ja eikun jatkoon. Jos samalla laulutaidolla varustettu könsikäs olisi astunut tuomariston eteen, se olisi saanut laulaa kaksi sanaa ja bye-bye. Okei, kyllähän siellä tietty etsitään edustavaa kokonaispakettia, mutta eikös tuossa kisassa laulutaidon pitäis olla perusta mistä lähdetään ja siihen sitten stailataan ulkonäkö päälle? Vai olenko ymmärtänyt väärin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi