Kelan omakelaan ei pääse, päivittävät palvelua. Onko missään vaiheessa päässyt tai pääseekö eri laitteilla?
Onko siis kokonaan alhaalla nyt tuonne kirjautuminen? Onko tällaista ennen ollut, onko siis millainen aikataulu korjaamiseen ehkä odotettavissa?
Joo oon tukiloinen jo neljättä kuukautta... Ei tarvii haukkua siitä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne kelan sivuille pitää päästä, ei mulla ole ainakaan mitään asiaa sinne.
Viimeksi olen käynyt kun hain eläkkeen enkä sen koommin.
Koska mulla on huomenna työttömyysetuuden jättöpäivä. Jos sitä ei saa huomenna aamulla/aamupäivällä tehtyä niin sitten rahojen tulo siirtyy pääsiäisen jälkeen. -ap
Se on sulle sitten hyvä opinpaikka, jos niin käy. Opit jatkossa hoitamaan asiat hyvissä ajoin etkä vasta viimeisenä päivänä.
Ei niitä voi lähettää etukäteen. Neljän viikon jaksoissa voi hakea, ja siis jälkikäteen, huomenna hänellä ja minulla eka mahdollinen päivä jättää hakemus viimeiseltä neljältä viikolta. Myöhemminkin voi, mutta rahat tulee sitten myöhemmin. Ja kuten varmaan kaikilla työttömillä, niin tässä vaiheessa (viime rahoista 4vk) on tili tyhjänä ja nälkä ehtii pääsiäisen pyhinä tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinne kelan sivuille pitää päästä, ei mulla ole ainakaan mitään asiaa sinne.
Koska mulla on huomenna työttömyysetuuden jättöpäivä. Jos sitä ei saa huomenna aamulla/aamupäivällä tehtyä niin sitten rahojen tulo siirtyy pääsiäisen jälkeen. -ap
Se on sulle sitten hyvä opinpaikka, jos niin käy. Opit jatkossa hoitamaan asiat hyvissä ajoin etkä vasta viimeisenä päivänä.
Ei niitä voi lähettää etukäteen. Neljän viikon jaksoissa voi hakea, ja siis jälkikäteen, huomenna hänellä ja minulla eka mahdollinen päivä jättää hakemus viimeiseltä neljältä viikolta. Myöhemminkin voi, mutta rahat tulee sitten myöhemmin. Ja kuten var
No sitten vaan kipikapi Kelan toimistoon jättämään lippulappuset. Työttömällähän on aikaa juosta siellä, vaikka olisi pidemmänkin matkan päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siirry. Saat sen rahan normaalisti. Vaikka jättöpäivän jälkeen täyttää sen, niin se tulee sillon kun sen pitääkin tulla. Sit, jos esim tekee niin, että huomenna kun sulla on jättöpäivä, niin se tulee sun tilille torstaina.. Jos täytät sen torstaina, niin se on heti sun tilillä torstaina. Se tulee automaattisesti tollai. Sitä ei kukaan käsittele siellä.
Olen ollut vuoden siellä töissä ja vaihdoin työpaikkaa sen vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä voi lähettää etukäteen. Neljän viikon jaksoissa voi hakea, ja siis jälkikäteen, huomenna hänellä ja minulla eka mahdollinen päivä jättää hakemus viimeiseltä neljältä viikolta. Myöhemminkin voi, mutta rahat tulee sitten myöhemmin. Ja kuten var
Olen työtön ja mulla on tuista jälkellä vielä noin 250€. Osaan budjetoida. Suosittelen samaa sinulle.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa se on sulle hyvä opinpaikka järkevästä rahankäytöstä. Kun nälissäsi kärvistelet pääsiäisen yli, osaat huhtikuussa hoitaa raha-asiasi niin, ettei ole jo viikko ennen kuun vaihdetta tili kuralla.
Ja kuten varmaan kaikilla työttömillä, niin tässä vaiheessa (viime rahoista 4vk) on tili tyhjänä ja nälkä ehtii pääsiäisen pyhinä tulla.
Ei me kaikki työttömät olla yhtä avuttomia kuin sinä. Hyvin riittää rahat koko kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin uusin reseptit OmaKelan kautta.
Hienoa että sinä olet terve eläkeläinen.
Mikset uusi Omakannan kautta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siirry. Saat sen rahan normaalisti. Vaikka jättöpäivän jälkeen täyttää sen, niin se tulee sillon kun sen pitääkin tulla. Sit, jos esim tekee niin, että huomenna kun sulla on jättöpäivä, niin se tulee sun tilille torstaina.. Jos täytät sen torstaina, niin se on heti sun tilillä torstaina. Se tulee automaattisesti tollai. Sitä ei kukaan käsittele siellä.
Olen ollut vuoden siellä töissä ja vaihdoin työpaikkaa sen vuoden jälkeen.
Potkut sinä olet saanut kun et näköjään töitäsi osaa ja puhut täyttä hevonkukkua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset uusi Omakannan kautta?
Omakanta ei toimi myöskään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et uusi. Ei Kela hoida reseptiasioita. Se on Omakanta, missä sä reseptit uusit.
Loinen herää iltapäivällä hakemaan KelaGoldiinsa täydennystä.
Kelan bottia vastaan tehtii hyökkäys... Ette saa hetkeen automaattista hylkäystä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua! En ole tämän ketjun AP. :D tein toisen ketjun samasta aiheesta mutta sekoitin nämä nyt. T.13
Heh, kirjoitit kuitenkin juuri sen mitä minäkin olisin kirjoittanut :D -tämän ketjun ap
Hitto...saisivat nyt korjattua äkkiä. 9h ilmeisesti jo jatkunut tämä.
Häiriöt alkoivat n. 13.30 ja vikaa korjataan parhaillaan. Kelan sivut on täysin alhaalla. Näin kerrottiin uutisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä voi lähettää etukäteen. Neljän viikon jaksoissa voi hakea, ja siis jälkikäteen, huomenna hänellä ja minulla eka mahdollinen päivä jättää hakemus viimeiseltä neljältä viikolta. Myöhemminkin vo
Ei mulle edes jää jäljelle vuokran jälkeen tuista 250 e.
Miten meni teillä? Pääsin itse puolenyön jälkeen ja sain hakemuksen tehtyä, rahat ehtii tulla torstaina :)
Mulla ois muuten normaalisti hakupv vasta huomenna, mutta pääsiäisen vuoksi sai haettua jo tänään.
Työttömyysetuuden jättöpäivä? Eikö sen pitäisi mennä niin päin, että Kela maksaa tuen sulle eikä niin, että sinä jätät tuet Kelalle? :D