Mitä kaikkea laitat kahviin?
Onko enää "kahvi" jos siinä on kananmuna, voita, luulientä, kookosöljyä, mausteita yms.
Kysyy mustan pelkistetyn kahvin ystävä. Joskus ostan latte-pikakahvipussreja
Kommentit (31)
Mun parhaat kahvit on sitruunakahvi = kahvia ja luraus sitruunamehua
ja lakritsikahvi = kahvia ja 2 ml lakritsijauhetta.
Kardemummakin toimii jos noita yllämainittuja ei satu olemaan kotona.
En pidä kahvin mausta sellaisenaan. Nyt ap voi tulla sanomaan, ettei nuo ole kahvia, ja saa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Arvo Ylppö laittoi 10 palaa sokeria ja eli 104 vuotiaaksi.
Minä laitan vaan kaksi, elänköhän 180 vuotiaaksi.
Et, vaan kuolet parikymppisenä. 2 on vain viidesosa Arvon lukemista eli elinikäisikin jää vain viidennekseen hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Kahveja on monenlaisia. Käypä joskus vaikka Italiassa niin opit, että on muutakin kuin vaaleapahtoinen Juhlamokka mustana
Ei sitä varten tarvitse Italiaan mennä. Osta joskus jotain muuta kahvia kuin vaaleapaahtoista Juhlamokkaa. Itse juon tummapaahtoista kofeiinitonta kahvia, kun en kaipaa piristystä.
Vierailija kirjoitti:
Kahveja on monenlaisia. Käypä joskus vaikka Italiassa niin opit, että on muutakin kuin vaaleapahtoinen Juhlamokka mustana
Italialaiset ei ymmärrä kahvista mitään.
Suomi on maailman ykköskahvimaa. Me tiedetään millaista on kunnon kahvi.
Vierailija kirjoitti:
En pidä kahvin mausta sellaisenaan. Nyt ap voi tulla sanomaan, ettei nuo ole kahvia, ja saa sanoa.
Kahvi nostaa verenpainetta muutenkin ja jos vielä lakritsia joka on verenpaineen nostaja varmaan korvissa tykyttää. Että piti päästä sanomaan tämä.
Arvo Ylpön tehojuoma.
3 sitruunaa
3 kananmunaa
2.5dl konjakkia
250g hunajaa
Ja ruokalusikallinen päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi nostaa verenpainetta muutenkin ja jos vielä lakritsia joka on verenpaineen nostaja varmaan korvissa tykyttää. Että piti päästä sanomaan tämä.
Mutta on se hyvää. Turkinpippurirouhe on myös hyvää kahvissa. Ja jos tuollaista maustettua litkua juo vaikka kerran pari vuodessa, mitä se haittaa verenpaineenkaan suhteen? Vähentää.sitten suolaa muualta.
Sissijuusto antaa pikantin makuelämyksen.
Koskenkorvaa.