Pitäisikö tänään juoda kova humala ja lopettaa tämä elämä
Kommentit (23)
Ota lomaa. Rentoudu. Sitten ajattele miten positiivisia pieniä asioita löytyisi. Auringonvaloa. Ehkä yrität liikaa tai joku toinen vaatii liikaa. Alkoholilla omat vaikutukset mieleen, siitä kannattaisi pyrkiä eroon, että selkenee ja tunteet tasoittuu.
Ehdotan, että juo vaikka se kova humala, mutta älä lopeta elämää.
Vedä vaan kännit ja katsele mukavia hassuja videoita koko yö.
Aamulla tutumaan. KUn heräät, on rapula, mutta sen kestää kyllä. Ja siitä se arki taas lähtee.
Itseään ei muuten kannata tappaa sisätiloihin, koska se jos, mikä on perkeleellistä siivoamista ja sen joutuu tekemään jo muu.
Mieluummin mene jonnekkin ulos, ota tukeva pressu allesi Ja äkkiä lääkkeitä ja viinaa naamariin.
Ei ennätä tulla kylmäkään ja sinun ruumiisi siivoaminen on helppoa ja kätevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suotta? Loppuu se elämä kuitenkin. Ihmiselämä on varsin lyhyt. Ota viinaa ja nuku niin että lastut lentää. Sitten taas mennään kuin mummo lumessa. Elämä on veemäistä, mutta ei voi mitään.
Lepoa sinä tarvitset. Ajat itsesi liian ahtaalle.
Höllää.
Tämä suoritusyhteiskunta tekee meille tepposet.
Jostain kohtaa tarvitsee itse osata vaan löysätä, että löytyy itselle se sopiva tila.
Itselläni on ollut sellaisia potilaina, että
pitäisi saada olla vähän aikaa kuollut ja palata sitten.
Tajusin, että olen niin uupunut, etten vaan jaksa.
Ite me ajamme itsemme piippuun. Kyllähän se ympäristökin vaikuttaa, mutta omien rajojen hakeminen taitolaji ja taidetta.
Täällä on kohtalotoverisi. Juuri samanlaisia fiiliksiä käyn läpi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kohtalotoverisi. Juuri samanlaisia fiiliksiä käyn läpi.
Pyydän, älä tee itsellesi mitään. Soita 112 jos akuutti tilanne. Olet varmasti tärkeä monelle.
Meitä pahoinvoivia on ilmeisesti useita linjoilla.
Puhu läheisen tai ammattilaisen kanssa. Aina on mahdollisuus sille, että elämä kääntyy parempaan suuntaan, vaikka se ei nyt siltä tuntuisikaan. Ehkä se kuulostaa kliseiseltä, mutta olen itse ollut samassa paikassa ja nykyään voin paremmin. Toivon sinulle kaikkea hyvää.
MIELI Kriisipuhelin päivystää 24 tuntia vuorokaudessa joka päivä numerossa 09 2525 0111
Täällä yksi junien aikatauluihin perehtynyt. Harmittaa tuottaa trauma, mutta minulla ei ole esimerkiksi asetta, jolla tekisin homman nopeammin. Pelkään kipua, pelkään kuolemaa, mutta en jaksa enää elää ja tuntea joko tyhjyyttä tai loputonta surua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi junien aikatauluihin perehtynyt. Harmittaa tuottaa trauma, mutta minulla ei ole esimerkiksi asetta, jolla tekisin homman nopeammin. Pelkään kipua, pelkään kuolemaa, mutta en jaksa enää elää ja tuntea joko tyhjyyttä tai loputonta surua.
Ap täällä. Ymmärrän tuskasi. Kuitenkin pyydän, älä tee itsellesi mitään. Elämä voi olla parempaa. Olen humalassa, siksi en osaa sanoittaa kaikkia ajatuksiani kovin hyvin. Toivon vaan että sinä selviät, olet varmasti ihana ihminen joka ansaitsee elää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuku hyvin niin siitä saa voimia.